Hakutulokset

  1. pikku tassu

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    mua vähän pelottaa tää oireettomuus. mulla ei oo mitään juilimisia, nippailuja, repäisykipuja, painontunnetta, pahaa oloa. ainoo raskausoire on, et mun tissit on ihan tajuttoman kipeet! kahdessa aikasemmassa, keskenmenneessä raskaudessa mulla oli oireita ihan reippaasti... pelottaa et tää on...
  2. pikku tassu

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    [b]HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!:hug: toivottaa: pikku tassu & pöppiänen 7+0
  3. pikku tassu

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    :hug: kaikille huonoja uutisia saaneille. tää mun turvotus on aivan kauheeta, kaikki asiakkaat töissä kyselee ihan joka päivä et oonko raskaana :o minä siihen aina vastaan etten oo, ku lihonnu vaan... miten ihmeessä tän pystyy pitämään salassa ku nyt jo näkee ihan selvästi!? eihän tää...
  4. pikku tassu

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    ai niin se ikä... 30 :whistle:
  5. pikku tassu

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    eli leijonanpentu olisi tulossa... toivottavasti :) kaksi peräkkäistä km, niin ei nyt vielä uskalla hirveesti tuulettaa. päivä kerrallaan, kädet ristissä mennään että pikkanen pysyisi tällä kertaa mukana :heart: toistaiseksi näyttää hyvältä, ei ole vuotoa vielä tullu eli positiivisellä...
  6. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    kiitos kaikille :hug: poistun nyt,mut käyn kattelemassa kuulumisia :'( :wave:
  7. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    ei ollu kohdussa ketään... :'( se oli sit toinen km heti perään, noh ehkä kolmas kerta toden sanoo...
  8. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    tein tänään testin... heti tuli tosi vahva viiva ku olin pissiny tikkuun :o luulis jos km olis tapahtunu ei olis noin selkee...? voi hitsi, nyt mä oon ihan sekasin! =) voisko sittenki olla mahdollista et oon raskaana...? :o
  9. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    laala, enhän me sen oireettomuuden takia pelkästään :) siihen lisätään viel 6pv kestäny kirkas verinen vuoto...
  10. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    mulla kaikki oireet hävinny, mä luulen et mut voi tiputtaa pois listalta... :'( torstaina ultra, mut en usko et tilanne muuttuu mikskään :/ hyvää odotusta teille kaikille :hug: käyn katselemassa aina välillä teidän kuulumisia :) :wave:
  11. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    nyt on käyty verikokeessa, sit vaan odottelemaan tuomiota... :|
  12. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    niin siinä sitten kävi, tuhruvuoto muuttui veriseksi... :snotty: mitään kipuja ei oo, eikä vertakaan nyt saavista kaatamalla tule, mut sen verran kuitenki et uskon että tää oli kyllä tässä... :( maanantaina menen varmaan kuulemaan taas ne sanat, jotka jäävät kaikumaan korviin, saa sydämen...
  13. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    kiitos kaikille tsempeistä :hug: oote niin ihania edelleen... :'(
  14. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    tein testin... viiva on vahvempi ku kahessa aikasemmassa :D eli ainaki toistaseks ollaan raskaana :heart: pimuliini+kirppu 5+5 :D
  15. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    soitin neuvolaan. neuvolatäti sano et pitää seurata tilannetta, ettei ainakaan vielä tarvii mennä mihinkään, eikä tehdä mitään. aattelin kyl käydä ostaa testin ja kattoo mitä se näyttää... minäkö neuroottinen? :o en olenkaan :laugh: :laugh:
  16. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    mietin vaan et kauankohan tuhrutteluu pitää kestää, et pitää alkaa tosissaan huolestuu... :o
  17. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    talvitie: ei olis menkat, nyt olis kp11 menos. mähän tein testin ku oli menkat...
  18. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    ihania ootte :heart: :)
  19. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    ^^kauheeta ku en osaa kirjottaa! :laugh: täytyy toivoo joo, kylhän mä tiedän et noi tuhrut ja vuodot on aika yleisii alkuraskaudesta, mut silti se pistää mielen matalaksi ja pelkäämään pahinta... :/ nyt täytyy vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta. ukko on niin ihana ku se jaksaa olla niin...
  20. pikku tassu

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    ihani ultra kulumisia :heart: (.) on sitten tuhrutellu pari päivää, tänään ollu runsaampaa :/ ei varmaan pikkanen pysy matkassa, kesken menee varmaan tääkin :'( neuvolan-ja alkuraskaudenultranki ehdin jo varata. neuvola olis 4.9 ja ultra 17.9, taisin olla liian hätänen... nyt vaan odottelen...

Yhteistyössä