Hakutulokset

  1. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Moikka, mäkin voisin lähteä sukeltamaan ja relaamaan... paitsi että olen pallo! Maha on turvonnut kiitettävästi piikittelystä. Lisäksi Puregonin pistäminen kirvelee _paljon_, Orgalutran ei ole siihen verrattuna mitään. Toivottavasti ei olisi enää paljon jäljellä, ja pääsisin jo keskiviikkona...
  2. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Ekakertalaisten jatkot, heh, sehän on hyvä, ekakertalaisia ollaan yhä mutta vähän jatkoilla... :laugh: Mulla oli ainakin ekassa hoidossa hyvä vaste lääkkeille, kun tuli 22 follia, joista 10 löytyi solu (ja tämä siis hyvin maltillisella lääkityksellä). Nytkin on hyvin maltillinen lääkitys...
  3. P

    Vetisin leffanaloitus... lapsettomuus elokuvissa...

    Hei, joku muukin on katsellut tätä ja itkenyt! Ja huom! mä en oikeastaan koskaan itke, kun katson elokuvia - tämänkään aihepiiristä en tiennyt yhtään ennen katselua. Nyt toi dvd on hyllyssä :) Tossa klipissä ei taida olla sitä noiden lapsuuden tarinaa, sekin on liikuttava :popcorn:
  4. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Talvitaika, mä kyselin tota samaa keväällä kun eka IVF oli onnettomasti ohi, eli en ollut enää ensikertalainen mihinkään... että kyllä tänne voi jäädä, aika monihan täällä on tällä hetkellä sellaisia, jotka ei ole enää ensikertalaisia. Mulla oli tänään 0-ultra ja siellä näkyi pientä 13...
  5. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    No onpas täällä huonoja uutisia :'( Toivottavasti ajan mittaan uutiset paranevat ja ketju hiljenee kokonaan... kun kaikki siirtyvät odotuspuolelle :D Omien laskujen mukaan sunnuntaina olisi itsellä alkamassa piikitys, onko kukaan muu aloittamassa tällä tai ensi viikolla neulatyynyilyä? Mulla...
  6. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Moikka, ja Talvitaialle tosiaan samat sanat mitä Moto tuolla aiemmin kirjoitteli, määrä ja laatu ei aina ole sama asia (nimim. munasoluja tulisi vaikka millä mitalla, mutta alkiot on huonoja...) Hain jo tänään ekoja lääkkeitä piakkoin lähestyvää hoitoa varten. Ajatuksena on rikkoa Kelan...
  7. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Jensar: helokkiöljytabuja (sisältää omega-6), Omega-3 kalaöljytabletteja, foolihappotabletteja, yhdistettyjä kalkki+d-vitamiinitabletteja + viimeisimpänä löytönä B-vitamiinitabletit... Kaikki olen apteekista ostanut, ja tarkoituksena on ostaa vielä vehnänalkioöljyä (ei vissiin löydy tabuja, on...
  8. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Mulla on Jensarin ja Mirandan kanssa ihan samat pelot ja aika samanlaiselta näytti meidän eka IVF:kin, eli jakautuminen oli huonoa. Jos saatte selville, miten sitä tutkitaan, tulkaa kertomaan mullekin! Meillä kun lääkäri antoi hiukan ymmärtää, että sitten ei oikein voi mitään. Meillä siis...
  9. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Muistankin Elohopea sinut tuolta toukokuun hoidoilta, hyperisi oli kovan kuuloinen. Onneksi teillä on pakkasessa tavaraa, siitä on hyvä jatkaa eteenpäin. En tiedä, oletteko te muut lukeneet lapsettomuusaiheisia kirjoja? Itse muutaman luin kesällä ja totesin ainakin _jotakin_, mistä tässä...
  10. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Moikka, olen palailemassa taustalta takaisin aktiiviseksi, kun uusi hoitokerta lähestyy kesätauon jälkeen. Plussia on tullut kesän mittaan hienosti, toivottavasti kaikki plussanneet pääsevät siirtymään onnellisesti toiselle puolelle palstaa. Tosin fiilis on vähän niin kuin Talvitaika tuolla...
  11. P

    Kirjoita lapsettomuudesta

    Olen samaa mieltä edellä kirjoittaneiden kanssa, eli suurelle osalle tuo kohta "omalla nimellään" muodostaa varmasti sellaisen kynnyksen, jonka yli ei mennä. Äkkiseltään ajattelisin, että oman lapsettomuuden paljastaminen on sellainen kysymys, mitä ei voi ymmärtää ilman lapsettomuustaustaa. Eli...
  12. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Pahoittelut Mirandalle ja positiiviselle Ellennille. Mäkin siirtyilen Ellennin tapaan takavasemmalle katkeroituneena, ekan koeputkihoidon epäonnistuminen toi hiukan viiveellä todella pahan kriisin ja juuri tunnelmat "onko missään mitään järkeä enää". Seuraavan hoidon suunnittelu on tehty ja...
  13. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Mä sain pyytäessä sen raportin hedelmöittymisestä, siis missä näkyi kaikki munasolujen lukumäärät, niiden kypsyys ja hedelmöittymis/ jakautumistilanne päivittäin. Mun mielestä melko valaiseva paperi.
  14. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Mut saa siis poistaa piinailijoiden listalta, tänään on kp 1 ja silleen. Siirryn tuonne hoitoa odottaviin, 2. IVF ja syyskuu. Vai pitäisiköhän vaihtaa pinoa, täähän on ekakertalaisille ja mun eka kerta meni jo :|
  15. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Moro, testi eilen negatiivinen, tänään tuhruvuotoa - mahdollisesti luget estävät sen, ettei veri oikein kunnolla tirskahda. Mut voinee poistaa listalta, testipäivä nimittäin omien laskeskelujeni mukaan onkin 12.6 eikä 18.6, ja näillä näppylöillä ei tarvinnnut edes sinne 12. päivään odottaa...
  16. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Mariq, asutaan niin lähellä hoitopaikkaa, että mies vain heittää purkin labraan ja lähtee menemään... eli ei ole yli kahta minuuttia edes sisällä koko paikassa. Näillä etäisyyksillä purkin on voinut täyttää jo kotona :p
  17. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Miranda mä olen ollut kaikissa toimenpiteissä aina yksin, mukaan lukien punktio ja siirto. Olen myös kotiutunut punktiosta yksin ottamalla taksin. Miehellä on sellainen työ, ettei sieltä järjestetä poissaoloja noin vain ja lisäksi mä olen asennoitunut sen kautta niin, että yksin on ok. Aion...
  18. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Eikä Ellenni, mä ajattelin jo, että oot suunnilleen tämän palstan positiivisin ihminen, kun olit jo lastenvaunuja menossa ostamaan... vai oliko se sitten ironiaa... Meilläkin oli melkoisen huono jakautumisprosentti, eli hedelmöittyminen sentään jollakin tasolla, mutta sen jälkeen jakautuminen...
  19. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Mariq toi Elonva oli Kelakorvauksen kanssa joku karvan alle 400 euroa, mulla oli se nyt käytössä. Ei kyllä tuu seuraavaan hoitoon (jos sellaiseen joudutaan), koska mulla tuli ehkä sen takia paljon folleja, jotka oli tyhjiä. Osa täällä suunnittelee uutta hoitoa aika piankin ekan perään, mä en...
  20. P

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Joo Sinirusko, itsekin laskeskelin että miten tuo testipäivä voi olla tuollainen. Mulle tolla asialla ei ole niin väliä, koska en kuitenkaan jaksa odottaa, oli päivä mikä hyvänsä :p Tuohon jakautumishommaan en ole mikään ammattilainen vastaamaan, mutta käsittääkseni homma on niin, että...

Yhteistyössä