Hakutulokset

  1. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Pikaisesti kirjottelen, poika kuuluu heräilvän... Juuri sain vasta luettua pinon loppuun, ollut aina melkein 10 sivua lukematta.. Osanottohaluksia Qnsillalle! :hug: :hug: :hug: Iketty on täälläkin monen sivun verran. Onnitteluja kaikille vauvansa saaneille! Nyt täytyy mennä...
  2. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Ilmoitusluontoista asiaa: Meille syntyi 12.7. klo. 3.49 POIKA. Mitat 4260g, 55cm ja päänympärys 38,5cm. Alakautta synntytystä yrittettiin avautumisvaiheessa 9cm;n asti, mutta koska synntytys pitkittyi, lapsivesi muuttui vihreäksi ja oli puoliksi kasvotarjonta (eikä kokokaan ollut kovin...
  3. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Heippa! Täällä taas.... Illalla käytiin sairaalassa näytillä, mutta liuskatestin mukaan ei ollu lapsivettä jota olis tihkuttanu eilen, ja tietty supistuksetkin loppu ku seinään! |O Yön sain nukuttua hyvin, vain puoli 5 kävin vessassa, ja sillonki reisiä pitkin valu, mutta kai se sitä...
  4. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Heissan! Tämä täti lähtee nyt synnäriä kohti, soitin sinne hiljattain. Kerroin, että limatulppa meni viime yönä, ja lapsivettä ois tihkunu sillon, ja ehkä tässä päivän mittaankin. Aamusgtahan supisteli, ja sit päivällä taas ei. Nyt on kolmisen tuntia supistellu 10-15 min. välein. Haluavat...
  5. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Huomenta kaikille! Täällä bongattu limatulppa neljän jälkeen yöllä ja siitä lähtien on tihkunu lapsivettä, kerran tuli niin paljon, että valu reisille asti, kun "juoksin" vessaan. Limaa valuu vessareissuilla runsaasti kun pyyhkii, mutta veriviiruja ei oo ollu, ehkä vähän rusehtavaa sillon...
  6. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Heippa hei! Onnea vauvan saaneille! :flower: Pipsalle tsemppiä koitokseen! Toivottavasti saat palata kotiin vauvan kanssa! =) Täällä on ahkerasti tänän kävelty. Illalla oli menkkamaisia kipuja alavatsalla ja tuntui melkein koko yön, aina kun heräs, maha olevan kovana. Vessassa...
  7. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Heippa kaikille! Ja onnea uusien nyyttien omistajille! :flower: Täällä on laskettua päivää vietelty, mutta ei supistuksia oo näkyny eikä kuulunu. Nivusiin ja reisiin vaan säteilee niin lujaa, ettei kertaakaan aiemmin näin kipeesti... Oon yrittäny kuitenki vähä kävellä esikon kans...
  8. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Huomentapäivää kaikille! Äippäpolilla käyty aamusta, oli varsin nopea käynti, ei keretty olla sisällä kuin 45 min. yhteensä. Yleensä on menny 2-3h. Vernepaine oli koholla, 132/93, sitä seuraillaan nyt sitte neuvolassa pari kertaa viikossa, ja käynnistellään, jos vielä nousee. Kaulaa jäljellä...
  9. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Huomenta kaikille heinämasuille! Ja pljon onnea vauvautuneille!!! Neuvolassa on käyty tälle aamua. Kaikki oli OK. Pissa puhdas SF-mitta 35 HB 140 !!! En oo syöny ees pariin viikkoon rautaa!! VP 128/80 Paino oli laskenu -300g/vko! Yes! Juhannus ei hirveesti aiheuttanu lisäkiloja...
  10. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    bella-74 Äkkiä kommentoin, että kun soitat apuvälinelainaamoon, tai millä nimellä se teillä päin kulkeekaan terv.keskuksessa, ne tilaavat kyllä lainaksi rannetukia isommista sairaaloista. Näin ainakin meillä päin! Vaadit vain saada, se on tosi kurja vaiva. Mulla alkanu taas oleen särkyjä ja...
  11. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Onnea Senjuskallekin sylin täydeltä!!! :flower: Nyt näitä ilmotuksia alkaa tulla kuin sieniä sateella.... :) Kun sais vain itekin pian ilmotella.. Tv. Toukomamma ja Poju 37 + 3
  12. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Paljon onnea Titta-83:n perheelle tyttelistä!!! :flower: Ihanaa, että joku saanut jo vauvelin kainaloon!!!
  13. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Hei! Bellalle nopsasti kirjotan noista rannetuista: Mulla puutu viime raskaudessa (ja särki myös) sormet ja kädet puolesta välistä raskautta asti. Minä hain silloin terveyskeskuksen apuvälinelainaamosta rannetuet, ensin toiseen käteen ja myöhemmin sitten toiseen käteen. Eli ne on sellaset...
  14. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Hei kaikille! Onnea HooWeelle kaksosista!!! Ihanaa, että jotkut pääsevät jo haistelemaan vauvatuoksuja! Brigantille jaksuja miehen kanssa, varmasti voimia kuluttavaa tuollainen jatkuva valitus miehen puolelta. Mutta jospa se sitten loppuisi vimestään silloin, kun vauva on maailmassa...
  15. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Heipä hei kaikille! Ja onnittelut valmistuneille, naineille ym. joilla on aihetta juhlaan! :) Me oltiin miehen kanssa eilen äippäpolilla synnytystapa -ja kokoarvioinnissa. Painoarvio tällä hetkellä oli 2,7-3kg. On kyllä tuntunutkin siltä, että isompi tästä pojusta tulee kuin esikoisesta...
  16. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Aurinkoista sunnuntaina mammoille! Mahtavaa, kun on näin hienot ilmat ollu viikonloppuna! Ja kesäkuukin vihdoin koitti! Mulla alkoi äippäloma TOna, vaikkei tässä paljoa vaihtelua tullut nykyisenkään, kun olin hoitovapaalla esikoisesta. Mutta nyt voi hyvällä omallatunnolla lepäillä vielä vähän...
  17. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Hei kaikille mammoille pitästä aikaa! Lukemassa olen käynyt säännöllisesti, mutta kirjottamiset jääneet vähälle, jos nyt korjais asian taas vaihteeksi.. Halaukset SusSoolle toisesta menetyksestä lyhyen ajan sisään!!! Ja tervetuloa uusille! Onnittelut kaksosten tuoreille äideille ja...
  18. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Hei kaikille! Vappu meni rauhallisesti kotosalla grillaten ja Vapputorilla tietty käytiin. Pitihän viikon päästä 1-vuotiaalle ostaa sitten kaasuilmapallo ja isännälle simaa. Kotitöistä on ollu puhetta. Esikkoa nostelen mahdollisimman vähän, painaa jo pian 13kg.. Imurointi on aina ollu...
  19. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Hei kaikille piiiiitkästä aikaa! Pitkä tovi vierähtäny kun viimeksi oon kirjotellu mitään. Oltiin pari viikkoa sitten vähän lomailemassa, ihan Suomessa, ja siitä asti oon yrittäny saada luettua näitä teidän juttuja läpi. Tänään sitten vasta sain kaikki luettua!!! Ehkä tahtia hidasti meillä...
  20. Toukomamma07

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Tervehdys mammoille! Vakuutuksesta: Me otettiin esikoiselle syntymättömän lapsen vakuutus Nordeasta, siellä on meidän muutkin vakuutukset, saa edullisemmin, kun on avainasiakas, ja vielä muitakin vakuutuksia. Meillä oli hyvä homma ottaa se vakuutus sillon aikonaan, poika kun joutu oleen...

Yhteistyössä