Hakutulokset

  1. T

    Kestovaippojen myynnistä!

    Hei! Paljonko voin pyytää hintaa 2008 vuoden äp-pakkauksen kestovaipoista? Vaippoja on viisi kappaletta!
  2. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Sasha80 kyllä ne neuvolassa meinasivat, että maha on laskeutunut ja lapsi on luultavasti raivotarjonnassa. Edelleen sf-mitta oli 24 cm ja tiistaina menenki sitten ultraan. Saa nähä onko jo paikat auvennu. Maha kovettuu kokoajan ja pientä kipua välillä tuntuu. Mä oon nykysi hirmu väsyny...
  3. T

    Tää on niin surullinen kappale :(

    tää on monilla hautajaisissa. Oikein kaunis. Osanotto :hug:
  4. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Neuvolassa tuli taas tänään käytyä, sf-mitta on edelleen 24 cm ja paineet koholla. Tiistaina sitte äitiyspolille käyrään ja ultraan, tarkastetaan että onko vauva iha kunnossa ja et onko kohdunsuu pysyny kiinni. Kyllähän tuo alkaa itseäkin huolettaa. Ilmeisesti se on jo raivotarjonnassa, mahaki...
  5. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Huomenta vaan kaikille ja kiitti ku vastailitte tohon galluppiin. Tuulia mulla paineet on kans koholla, 155/87! Joudun nyt sitte käymään useammin neuvolassa tarkastuttamassa paineet, ja ensiviikolla saan kotiin mittarin, niin voi tarkkailla sitä sitten itsekseen. Mulla oli sf-mitta niin...
  6. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    hei! Paljonko teillä on ollu sf-mitat/ja paljonko on viikkoja? Mulla on nyt viikkoja 30+5 ja sf-mitta 24,5

Yhteistyössä