Hakutulokset

  1. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    No niin, pitkästä aikaa taas kirjottelen kuulumisia. Mulla tosiaan keskeytyi eilen työharjoittelu kun todetiin että päiväkodissa, jossa työskentelen on on parvorokkoa sairastava lapsi. Olen sitte tänään käyny labrassa antamassa näytteen ja saa nähä onko se sitte positiivinen vai negatiivinen...
  2. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Neuvolakäynti takana ja paineet oli koholla. Pari kiloa oli noussu paino kahdenviikon aikana, eli ei hyvä. En ymmärrä miten on päässy noin paljon nousemaan, ku oon tarkkaan katsonu mitä syön. Veden juontia pyysivät lisäämään, sitä mulla tulee juotua liian vähän. Kerran viikossa oon herkutellu...
  3. T

    Runoja Isälle tai Papalle

    Täältä sivulta löytyy joitakin kivoja runoja! http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?d5a5fa76-1f3f-4a95-b3fb-be0f4be6251b
  4. T

    Runoja Isälle tai Papalle

    Kerran on vuodessa sellainen päivä, et haihtuu isiltä huolen häivä. Kukkia, kakkuja, soittokin riittää, kunhan saa vaan isääni kiittää. Ei väliä minkä ikäinen, aina olen sun lapsonen. Paljon olen saanut sulta, siis kiitos ja onnea isä-kulta!
  5. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Huomenta kaikille. Vapaa päivää vietän ja ajattelin koota isyyspakkauksen loppuun ja annan sen sitten sunnuntaina tulevalle isälle. Nyt kaupat pursuaa kaikkia isäjuttuja, niin on helppo sieltä ostella kaikenlaista ja koota pakettia. Minä saan yöllä tosi hyvin nukuttua, kerran yössä vaan...
  6. T

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    No niin, pääsinpä nyt kirjoittamaan taas kuulumisia. Tosiaan niinku MaMa74 kirjoitit, niin kyseessä on luultavammin juuri se että söin pizzaa lauantaina niin se on näkynyt nyt sitten turvotuksena. Soitin tänään neuvolaan ja epäilivät että johtuu tästä suolaisesta ruoasta, mutta jos vielä...
  7. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    mitäs ootte mieltä, onko syytä huoleen? Tänä aamuna kun heräsin, oli sormeni kuin nakit. Sormukset menee puoleen väliin sormea. Luin tuosta raskausmyrkytyksestä ja heti epäilys kasvoi. Ei muuta oiretta oo ollu, muuta ku tuo turvotus ja ehkä hiukan enemmän väsymystä ja mies aamulla sano että...
  8. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Ilmoitusluontoista asiaa..Mulle tuli iha täytenä yllätyksenä, ettei vastasyntynyttä kannata nukuttaa vielä pinnasängyssä. En tienny tai tullu ajatelleeksi että se on vielä liian suuri sänky niin pienelle. No olipa hyvä, että sain tonkin jutun tietää. Kuulemma nukkuu paremmin pienemmässä...
  9. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Täällä on maa valkoisena, lunta tulee taivaan täydeltä. Tulin just kaupasta ja kyllä ne liikkeet oli jo tähän aikaan täynnä ihmisiä, niin ja alkaa olla liikkeet täynnä myöskin joulujuttuja. Ihanaa! Tulee kyllä tosi joulu olo, kun paistan täällä joulutorttuja kun tulee illalla vieraita...
  10. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Huomenta vaan kaikille, kohta onkin taas viikonloppu! Tänään pasahtaa sitte raskausviikkoja tasan 28. Onko kellään ollu samaa ongelmaa, mutta mulla on sellasta paineen tunnetta ollu pepussa nyt pari päivää? Onkohan kyseessä ne peräpukamat? Ummetusta ei oo ja muutenki aineenvaihdunta...
  11. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Onpa meillä tosi hieno tuo etusivu, kiitokset Johjolle! Kävin tänään neuvolassa ja samalla oli sitte myös lääkärikäynti. Painoa on tullu jo 10 kg, mut ei se mua niin kauheasti haittaa ku oon painoindeksin mukaan vielä hyvinki normaalipainoinen. Lähtöpaino oli niin alhainen, mutta eihän tuo...
  12. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Huomenta kaikille! Joko ootte alkanu näkemään painajaisia yöllä. Mulla on alkanu tulla uniin läheisten kuolemia yms. Eikä tosiaankaan oo kiva sitte herätä. Neuvolasta sanottiin että painajaiset kuuluvat odotukseen. Aamulenkille mieli tekisi, mutta ulkona on kamala myrsky. Käyn yleensä neljä...
  13. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Johjo: Joko Haaparantaa on avattu se suuri ostoskeskus/ tiedätkö milloin avataan?
  14. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Minä kävin eilen hammaslääkärissä tarkistuttamassa hampaani ja ei onneksi reikiä ollut. Hammaskiveä sitäki enemmän, saivat melkein joka hampaasta poistaa sitä ja ei tuntunut kovin kivalta. Yllätyin kyllä hammaslääkäri käynnin hinnasta, 47 euroa, et ei se oo kunnallisellakaan kovin halpaa. No...
  15. T

    Ensimmäinen lääkärikäynti!

    Mitäs ekalla lääkärikäynnillä yleensä tehdään, mulla on viikkoja 27 ja ensiviikolla olisi eka lääkärikäynti. Mua hirvittää aina nuo käynnit..
  16. T

    Mitä voidetta suosittelette?

    kiitos vinkeistä..
  17. T

    Mitä voidetta suosittelette?

    Elikkä mikä rasva olis hyvä raskausarpiin. Olen kuullut että se Weleda on hyvä, mut mikä niistä. Niitä on paljon. Onkohan kyseessä se raskausajan hoitoöljy?
  18. T

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Kyllähän se täytyy minunkin liittyä muiden joukkoon. Mulla on laskettu aika 22.1 ja raskausaika on menny tosi hyvin, lukuunottamatta pientä närästystä. En tiedä edes mitä pahoinvointi on, koska en ole sitä kokenut. Jospa vaan kaikki menis samaan malliin loppuunasti. Joulua kovasti odotellaan...
  19. T

    Synnytysvalmennus!

    Mitäs eka synnytysvalmennuksessa käydää läpi ja onko hyvä ottaa mies mukaan?
  20. T

    Hui kun mua jännittää

    Pidetään peukkuja :) :wave:

Yhteistyössä