Hakutulokset

  1. T

    nenä verenvuodosto

    kiitos sulle tiedosta.. Elikkäs ei syytä huoleen!
  2. T

    nenä verenvuodosto

    Osaiskohan kukaan neuvoa! Mulla vuotaa nenästä aika usein verta, syön monivita raskaus tabletteja, ja hemoglobiini on ollut kohdallaan. Syön muutenki tosi terveellisesti ja monipuolisesti. Ärsyttää vaan ku vähän väliä nenä vuotaa, aamullakin heräsin siihen että verta alkoi tulla nenästä...
  3. T

    äitiyspakkauksesta

    kiitti, jäänpä sitte odottelee..
  4. T

    äitiyspakkauksesta

    Kuinka nopeasti saitte äitiyspakkauksen, ku veitte Kelalle laput?
  5. T

    Suositelkaa hyvää hajuvettä.

    mexx on tosi ihana tuoksu ja myös edullinen!
  6. T

    Hauskaa! :D

    ei ilmeisesti voi linkittää.. Osote positiivarit.fi ja sieltä Powerpoint esitykset..
  7. T

    Hauskaa! :D

    Hei! En tiedä, tiedättekö jo sivuston mutta katsokaapa tällanen juttu, kun isit hoitaa lapsia http://www.positiivarit.fi/tiedostolahetys/Category.aspx?4778019b-7ca8-427d-8be9-2020d6601cde. Kyllä minulla oli naurussa pitelemistä. :laugh: Sivulla muitakin hauskoja powerpoint esityksiä.
  8. T

    Supistuksista!

    Mulla on viikkoja 24 ja tuli yhtenä päivänä kamalia supistuksia kaksi kertaa pääivässä, ja en edes tehnyt mitään rankkaa. Kannattaisko mun ottaa yhteyttä Neuvolaan vaikka enää ei ole tullu. Supistukset oli todella rajuja ja olivat alaselässä ja toisella kerralla tuntuivat myös mahassa. Onko...
  9. T

    Ensimmäinen lääkärikäynti!

    Mulla on nyt viikkoja 23 ja parin viikon päästä on eka lääkärikäynti. Mitäs täällä lääkärikäynnillä tapahtuu? Osaisko joku kertoa.
  10. T

    Rinnat raskauden aikana !!

    Mulla on viikkoja 23 ja nyt on alkanu tulee rinnoista eritettä ja ehkä on vähän rintoja kuumottanutkin. Onko tää siis ihan normaalia? En ole koskaan kuullu että raskauden aikana rinnoista tulisi eritettä. Tää on siis mun eka lapsi.Tuleekohan tuota eritettä iha loppuun saakka, sitähän joutuu...
  11. T

    Mitä tämä tarkoittaa!?

    Jos on raskausmyrkytys niin virtsassa on valkuaisaineita.. Ainaki minä oon sellasta kuullu :o
  12. T

    Mitä tämä tarkoittaa!?

    tarkistin asian.. Se liitttyy tohon raskausajan diabetekseen!
  13. T

    Mitä tämä tarkoittaa!?

    otettiin..ja ne oli normaalit!
  14. T

    Mitä tämä tarkoittaa!?

    Mulla on nyt viikkoja 23 ja tänään kävin neuvolassa. Sieltä sanottiin että mulla on virtsassa sokeria, elikkä täytyy uusi näyte viedä ensviikolla ja asia näin varmistetaan. Mitä tarkoittaa jos on virtsassa sokeria, onko kyseessä raskausajan diabetes vai mikä?
  15. T

    OULULAISET!!!

    Sunnuntaina pidettävästä lastentarvike kirpputorista.. Missä kirppari pidetään ja monesta moneen?
  16. T

    onkohan liikaa??

    Olen ostamassa 2007 vuoden Brio yhdistelmävaunuja. Maksankohan vaunuista liikaa, 300 euroa? Paljonkohan ovat maksaneet uutena.Taitaa olla tuota happy mallistoa. :|

Yhteistyössä