Hakutulokset

  1. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tästä on näköjään tullut mun vuodatuspalsta... Mä en vaan pääse eroon siitä tunteesta, että kaikki ei ole hyvin. Eilinen ja tämä päivä lähes oireetonta. Varsinkin tänään ihan sellainen olo, etten raskaana oliskaan :( Voi kunpa se ultra olis ollu jo tänään. Ollaan vielä miehen kanssa viikonloppu...
  2. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Onneksi selvisit säikähdyksellä rallukka! Ja hyvä, että sait tilanteeseen niin nopeasti selvyyden :) Nyt voit nauttia hyvistä uutisista :heart:
  3. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    kataka: Tässä huomaa näiden palstojen arvon... Kun itsellä on epäuskoinen olo, osaa joku löytää oikeat sanat :) Kiitos! :heart: Mä haluaisin kyllä myös uskoa tuohon hyvän Hcg-arvon ennusteeseen, mutta kokonaan ei epäilystä saa millään pois. Olen muuten myös samaa vuosimallia sun ja Amelien...
  4. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Amelie80: Aivan loistavia uutisia!! :heart: Toivottavasti pystyt nyt todella nauttimaan tästä eteenpäin. Kuulostaa kyllä hyvältä toi onnistumisprosentti sykkeen näkemisen jälkeen :) Yritän itse sun kokemuksen perusteella olla huolehtimatta, vaikka tänään onkin taas vähäoireisempi päivä...
  5. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    kataka: Ihanaa, että pääsit jo kuuntelemaan pikkuisen sydänääniäkin :heart: Jos mä pääsen ensimmäiseen neuvolakäyntiin asti, mulla olis silloin kans 8+3. En tosin taida olla tarpeeks hoikka äänien kuulumiseen, vaikka juuri tuo vatsan seutu se hoikin kohta onkin ;)
  6. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    rallukka: Pääsen todella hyvin kiinni sun tämän hetken tunnelmiin, mulla pieni vuoto säikäytti reilu viikko sitten :hug: Mulla myös särki kaksi päivää vuodon jälkeen selkä lievästi. Mutta ainakin oli sen jälkeen hcg-arvo noussu viikkonäyttöisen testin mukaan, joten oli toivottavasti vaaratonta...
  7. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta! :) Onnittelut timoteille ja selalle ultranäkymistä! :flower: Toivottavasti sulla on Amelie tänään yhtä ihania uutisia kerrottavana :) Jaksamista kaikille tähän jännittävään elämänvaiheeseen :heart: Mulla tuli eilen taas hetkellinen uskon...
  8. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    timotei78: Onnea matkaan tämän päivän ultraan! :) Ja huomenna onkin sitten jo Amelie80:n vuoro päästä epätietoisuuden piinasta. Mikäs sulla on tällä hetkellä fiilis? kataka: Odotan jo innolla myös sun kokemuksia huomisesta neuvolakäynnistä :) Nonna78: Kummasti rauhoittaa mieltä noi...
  9. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Mimosah76: Mitäs sulle kuuluu? Onko ultrakuulumisia? Nonna78: Kyllä mä ainakin laskisin nuo päivät samalla tavalla, mutta tarkentuu sitten ultrassa :) Tsemppiä kaikille vähäisten oireiden kanssa kamppaileville, sama tilanne täälläkin. Selkeämmät oireet tois kyllä lisää luottamusta...
  10. H

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Mukavaa juhannuksen jatkoa minunkin puolestani kaikille! Itse voin nyt lähteä hyvillä mielin mökille. Tein aamulla taas viikkonäyttöisen testin ja peloista huolimatta se näytti 3+ :) Josko siis pikkuhiljaa alkaisin uskoa, että kaikki voi mennä hyvin. Ainakin mies on sitä mieltä, että...

Yhteistyössä