Hakutulokset

  1. M

    jättihelokkiöljystä apua ?

    Tämä on vanha ketju, mutta ainoa jonka nyt äkkikseltään löysin aiheesta. Jostain palstalta luin n. 4 kuukautta sitten Efamolista ja Jättihelokkiöljystä. Olemme vuodesta 03 yrittäneet lasta ja useita IVF-hoitojakin käyneet. Ensimmäinen IVF tärppäsi josta normaali raskaus ja upea lapsi. Useita...
  2. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    No niin täällä on vuoto alkanut runsautua joten eiköhän tämä negaksi uskota.. :'( Ei ole vielä ihan hanat auki, mutta kuukautiskupin tuossa keittelin valmiiksi... Tulen sitten kertomaan miten tästä jatkamme. Onneksi olen tätä jo hieman aikaa sulatellut, mutta ei ole ollut helppo viikko... :'(...
  3. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Mulla testipäivä vasta joskus 2,5 vko siirosta eli esim. pe, mutta mulla on jo nyt niin varma nega-olo etten halua nähdä sitä tikusta, joten odottelen vaan että vuoto alkaa. Nyt on jo hieman jotakin rusehtavaa havaittavissa. Pistin juuri vikan lugen, niin eiköhän se vuoto sitten huomenna ala...
  4. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Heips täältä piinan ja ahdistuksen keskeltä... :headwall: Kiitos ensinnäkin ihanista tsemppauksista mut erityisesti Nia sun kommentti antoi mulle vielä hiukan toivoa. Mulla edelleen pitkin päivää noita välillä koviakin menkkamahoja, mutta yritän takertua kaikkiin mahdollisiin oljenkorsiin ja...
  5. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Piti ihan huvikseen kokeilla listan päivitystä. Osasin. Joo mulla on vähän sellainen kakofoninen olo. Toisaalta tekis mieli testata, mutta toisaalta ei taas uskalla testata, ettei vaan tulisi negaa... :( Mulla edelleen mahan "polttelut" jatkuu. Mulla on vastaavanlaisia tuntemuksia ennen...
  6. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 11 OYS Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 11 VÄESTÖLIITTO millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 3 VÄESTÖLIITTO emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 2 Felicitas Pupuvaimo: 1...
  7. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Pikaisesti täältä matalalennon keskeltä... Oih, täällähän on mukaviakin uutisia. Onnea hurjasti Nia kahdesta viivasta. =) Millis ja Emily, onnea siirrosta ja tarrasukkia ja liimaa pikkutyypeille. Hienosti saitte molemmat alkioita pakkaseen. Itsellä menkkamaista mahapoltetta tahi...
  8. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Dream: VOI EI ja AUTS!!! Mä olin ihan varma että sä plussaat... Jaksuja ja sympatiaa sulle kovasti! Joko sulla vuoto alko? Jos ei, niin Suomessa sanottaisi, että niin kauan kun vuoto ei ala niin on toivoa... Mulla on niin menkkamainen tuntemus mahassa, että vaikea kuvitella tästä muuta tulevan...
  9. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Mahtavat saaliithan saitte molemmat millis ja emily. :-) Soitatteko huomenna labraan hedelmöittymisväliaikatietoja. Tulkaahan sitten kertomaan miten lähti solut yhtymään. Mua ainakin jännitti hirveasti nimenomaan se soittaminen. Meillä kun oli niin vähän niitä soluja, että pelkäsin etteivät...
  10. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Hauska tarina Haave. Kiva kun kävit kertomassa. :D Harmi ettei tuottanut tulosta... Millis ja Emily, tsemppiä huomiseen punktioon. Hengitelkää syvään ja mukavat ajatukset mieleen, niin hyvin se menee. =)
  11. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Hyvää ja rentouttavaa ystävänpäivää tärkeille terapiaystäville ja piinasiskoile. :heart: :heart: :heart:
  12. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Mahtavat hautomot Milliksellä ja Emilyllä :) Upea määrä soluja joista luultavasti riittää sitten pakkaseenkin. Minä ainakin sanoisin kahteen kertaan punktion kokeneena, että ei tarvitse pelätä! Mulla oli molemmilla kerroilla hyvät lääkitykset itse toimenpiteessä. Tunsin jotain ehkä...
  13. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Tirlittanille ja NPG:lle sympatiaa ja voimahaleja :'( Karmeita nämä elämän koetinkivet... :hug: Soja hyvin valitut sanat. Tätä elämää ja tapahtumien tarkoitusta ei todella aina ymmärrä... Ja samaan aikaan toisaalla iloitaan: Iiiihanaa onnea MM!!! Sullahan on todella upeat nuo hcg-arvot...
  14. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Täällähän on ikäviä uutisia... Voi Susy, Isis ja Soja, olen todella pahoillani :hug: Voimia ja jaksuja! Toivottavasti Tirlittanin ja Pikku Myyn oireet ovat vain väärää hälyytystä. Positiivista jaksua loppupiinailuun. Kolmisin: Onnea kyytiläisestä ja tarrasukkia pikkuiselle. Mekin...
  15. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    No, nyt on sitten kaksi kyytiläistä mukana ja meitsikin pääsi tähän piinaavaan piina-aikaan. B) Siis kaikki kolme hedelmöittynyttä olivat lähteneet hyvin jakautumaan joten saimme sitten vielä yhden pakkaseenkin. :) Viime kerralla kun ei saatu mitään pakkaseen. Tällä kertaa lääkäri antoi meidän...
  16. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Aivan huippua Tähtisäde. Onnea hurjan paljon plussasta!!! :flower: Voih Meea, olen todella pahoillani puolestasi. :hug: Millä menetelmin testasit? Voisiko vasta olla kyseessä väärä tulkinta? Sullahan oli tänään laskujeni mukaan vasta pp11... Upea ultratulos Emily. Noillahan pääsee jo...
  17. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Seuraava virstanpylväs saavutettu/voitettu!!! B) Neljästä munasolusta kolme oli hedelmöittynyt. Pääsemme siis huomenna siirtoon. JEE!! Kuitenkin vasta huomenna selviää lähtevätkö jakautumaan vai mitä hommailevat... Aivan mahtava homma. Punktiossahan jo kyllä todettiinkin, ettei se yksi...
  18. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Heips kaikki! Olen lueskellut vaiheitanne ja kuulumisianne jo jonkin aikaa taustalla ja päätin etten alkaisi kirjoitella, vaan tässä sitä ollaan... Tässä ketjussa näyttää olevan hieno, positiivinen henki ja vielä upeita plussia tuloksena. Nyt jo jännittää minuakin niin paljon, että ehkä...

Yhteistyössä