Hakutulokset

  1. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Alkaako muilla juilimaan munasarjoja jo päiviä ennen ovulaatiota?? Vai onko mussa vaan jotain vikaa.. Nyt olis kp9 ja vasenta puolta jomottaa.. On ennenkin jomotellut mutta mietin vaan onko kellään samanlaista? Minäkin mietin joka päivä että tuleekohan sitä vauvaa ikinä ja koska pitäis...
  2. P

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Miu84: Sulla ei löytynyt selvää syytä siihen kohdunulkoiseen? Esim. Jotain tulehdusta..? Mua ainakin jäi vaivaamaan et mikä sen aiheutti kun ei pitäisi olla mitään mut ehkä se keskenmeno ja kaavinta aiheutti jonku tukoksen sinne... Mä olin sillon ihan puulla päähän lyöty ku luulin et on joku...
  3. P

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa! Pakko tulla kommentoimaan tänne kun oon kirjotellu tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevissa niin samalla tätä keskustelua pälyilly! :D eli ollaan miehen kans kolmekymppisiä ja taustalla yksi keskenmeno ja kohdunulkoinen raskaus. Kaksi vuotta tuli täyteen yritystä ja vuosi on mennyt siitä...
  4. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hantta81: Lapset varmaan auttaa jonkinverran jaksamaan eteenpäin? Ihanaa että teillä on kuitenkin lapsia vaikka eihän ne sitä yhteistä omaa korvaa.. Meillä ei kummallakaan ole vielä lapsia ja kolmekymppisiä ollaan et alkaa tuleen kohta kiire..
  5. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Huh enpä olis uskonu sanovani näin mutta onneksi se testi oli negatiivinen!! Pelkäsin niin paljon että taas on kohdunulkoinen kun ne menkat oli niin niukat että hyvä jos suojaan edes tuli mitään mutta vessassa käydessä kuitenki valu ihan kunnolla pönttöön ja oli kirkasta verta.. Toivottavasti ei...
  6. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Virvatulia: Millainen historia teillä on? Sullahan oli se kohdunulkoinen niin kuin mullakin eikö? Sitä vaan meinasin että onko entuudestaan lapsia tai muita keskenmenoja.. Ettekö aio hoitoihin? Itse olen paljon miettinyt sitä että täytyy varmaan alkuvuodesta viimeistään hakeutua hoitoihin...
  7. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hei onko muita joilla on niukat menkat? Mulla on ollut jo vuoden ajan niin että suurinpiirtein yhdellä tamponilla ja pikkuhousunsuojilla pärjää ihan hyvin.. Päivän tai kaksi tulee kirkasta vuotoa ja sitte vaan ruskeaa monta päivää. Nytkin ei oo tullu juurikaan muuten kun vessassa käydessä valuu...
  8. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tsempit piinailijoille! Täällä alkoi ruskea tuhru tänään.. Alkais sitte kunnolla jos alkaa prkl!!! Hantta81: Ehkä sulla olikin ovulaatio viikko myöhemmin? Ku mietit sitä kiinnittymistä?
  9. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällä alkoi päivällä jäätävä menkkajomotus mutta vuotoa ei näy... Outoa.. Eiköhän se huomenna ilmaannu. Jos ei ala iltaan mennessä ni testaan vasta sitten.. Ainoa hyvä asia tässä on se että ovulaatio on ollut silloin kun luulinkin mutta miksi ei sit ole tärpännyt.....?
  10. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mä täällä pelkään että menkat alkaa tiistaina.. Sillon olis dpo15.. Viimeisin testi oli perjantaina aamulla puhdas nega. Huomenna taidan hakea oikeen apteekista testin.. Nyt oon huomannu että rinnat on kipeytyny vähä sivuilta ja ehkä turvonnu vähän.. Luultavasti pms oireita.. Tietenkin toivo...
  11. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Oho sullahan olikin vasta kp23 hups katsoin väärin..
  12. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hantta81: Mitä testejä sä käytät? Mullakin on kp26/30-39 mutta nykyään lasken vaan noita dpo:ta kun kierrot heittelee ja mulla alkaa menkat aina 15 päivää oviksesta.. Onhan vielä aikasta testailla mut moni on kyl saanu plussia jo dpo10.. Täytyy ostaa perempia testejä jos ehdin ennen menkkoja...
  13. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Voi kun teillä on noin ihanan selkeät viivat! Mäkin haluun!!! Oon vähä kateellinen.. Mutta toivotaan että ne testit olis susia niin voisin ehkä ollakin raskaana. Multa tosin puuttuu se nännikipu mikä on aiemmin ollut.. Kuluis nyt aika nopeammin!!
  14. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Aamulla testasin puhtaan negan dpo10 testinä one step... Oon jo toivoni heittäny.. Kai sen olis jo pitäny näkyä edes haaleana??? Masentaa.. Huomenna aamulla vielä testaan kun on yksi testi jäljellä..
  15. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Minäkin uitin tänään parin tunnin pissasta eikä tietenkään mitään näkyny mut en vaan pystyny oleen testaamatta! :D On tää kyl ihan päätöntä touhua :D Tänään on jatkunu jomotus munasarjan kohdalla mutta kipu on muuttunut kirveleväksi.. En muista että tällasta olis ikinä ollu.. Pelottaa et se KU...
  16. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Paljon onnea plussanneille!! Koskas hantta81 meinasit uittaa tikkua?
  17. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onko kukaan tuntenut kiinnittymiskipuja? Oon nyt ihan hämmentynyt kun mulla oli lauantaina illalla sellaista samanlaista jomotusta vasemmalla puolen munasarjassa kun oviksen aikoihin. Lauantaina oli siis dpo5 ja samat kivut sunnuntaina.. Mietin ja toivoin että olis kiinnittymisestä johtuvaa...
  18. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Moikka pitkästä aikaa.. Täällä on piinapäivät menossa eli joku dpo3 edellinen kiertohan oli ovuloimaton ja menkat sitte alko kp39 ja oli TOSI niukat... Otin greippimehun käyttöön kierron alusta ja bongasin kyllä selkeät ovislimat jes!! Kai siitä mehusta voi jotain hyötyä olla.. Lisäks oon...
  19. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Voi pylly!!! Tein testin aamulla ja negahan se oli :( koskahan sitä oppis luovuttamaan eikä jatkais testien tuhlaamista... Tulis nyt ne menkat jo!! Vieläkin huonommat mahikset tärpätä ku käytössä on vaan vasen johdin.. Ja sit jos ovista ei tule ollenkaan.. Montakohan vuotta tätä jaksaa.. En...

Yhteistyössä