Hakutulokset

  1. K

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Huomenta vaan eliisa80! :D juu eivt nuo ilosta tule pomppimaan kun huomaavat mun taas olevan raskaana.. Mulle on vaan niin vieras ajatus että joku isovanhempi ei halua lapsenlapsia enempää. Meidän suvussa kun on aina otettu joka ikinen käärö ilolla vastaan! No odotan innolla sitä päivää kun...
  2. K

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Huomenta kaikille!! Täällä on nopeasti tärpänneen raskauden tuomasta hämmennyksestä selvitty ja sain eilen varattua ajan neuvolaan! Me ollaan muutettu uudelle paikkakunnalle muutama kuukausi sitten, ja piti siis soittaa ihka uuteen neuvolaan vanhan tutun sijasta. Turhaan jännitin! Langan...
  3. K

    käynnistys ja kanava.....

    Mulla ekasta alettiin käynnistelemään rv37. Käynnistys tilanne oli erittäin epäkypsä.Neljä päivää eka käynnisteltiin, sitten yksi välipäivä.Sitten kaksi päivää käynnistystä ennenkun tyttö syntyi. Eli yhteensä viikko meni. Sitten syntyikin nopeasti..
  4. K

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Täällä myös yksi jouluvauvan odottaja ilmottautuu mukaan :wave: ! Olen 29v ja kolmatta odotetaan syntyväksi meidän perheeseen!Laskettu aika on joskun 10 joulukuuta tienoilla ja loppurutistus käydään tekemässä TAYS;issa. Joulukuussa meillä sitten on kolme alle kolmevuotiasta..Hulinaa tulee...
  5. K

    Ultran tyttö olikin poika

    Mä en ainankaan enää luota noihin terveyskeskuksessa tehtyihin ultriin.. meille piti kahden ultran mukaan tulla toinen tyttö (jälkimmäinen ultra tehtiin joskus rv25), mutta kuinka ollakaan kun kaksi viikko ennen synnytystä jouduin osastolle niin sielä ultrassa tyttö vaihtukin selkeeksi pojaksi...
  6. K

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    :wave: Täällä olisi myös yksi kahden pienokaisen äiti, jolla vauvakuume painaa taas päälle! Kolmatta siis kuumeillaan meidän perheessä, eli sitä viimeitä.. ehkä.. Esikois tyttö on kohta 1v11kk ja poika on 8,5kk. Mies antoi yritykselle tänään suostumuksensa. Jippii!!
  7. K

    milloin naama menosuuntaan autossa?

    \ Meillä tyttö 1v8kk ja matkustanut puolisen vuotta naama menosuuntaan. Meillä tämä oli lääkärin ja meidn yhteinen päätös, kun tyttö kärsii pahasta matkapahoinvoinnista, ja oksentaa pienelläkin matkalla jos matkustaa selkä menosuuntaan. Nyt tietysti joku sanoo että onhan sitä...
  8. K

    limatulpan irtoamisesta

    Mulla irtos kolme-neljä päivää aikasemmin ja vaati vielä kolmen päivän lääkkeellisen käynnistyksen ennenkun syntyi..

Yhteistyössä