Hakutulokset

  1. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Iiriksellä on kova pähkäileminen hoitopaikan kanssa..Ei ole varmasti helppoa, jos toinen on noin ehdoton..itseäkin mietityttää jo nuo hoitokuviot kun menen kuitenkin toukokuussa takaisin töihin. Laittaisiko tarhaan vai perhepäivähoitajalle vaiko jäisikö mies hoitovapaalle. Kaipa ne asiat siitä...
  2. M

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Mekin saatiin manduca lainaksi, mutta mä en sitä ainakaan vielä voi käyttää, kun pojan jalat tulee aika kipeesti tohon mahan päälle. Oon vielä vähän arka sen sektion jäljiltä..tai siis jalat painaa jotenki ikävästi. Ehkä sitten kun saa pojan jalat sellaseen sammakko asentoon. kateellisena...
  3. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Tervetuloa Mariaja! Tänään kävin pojan kanssa ekaa kertaa työpaikalla näytillä, eikä tullut kyllä yhtään ikävä vielä takaisin töihin. Siellä asiakkaat huuteli aika törkeesti, että saako täällä palvelua ja hyvä etteivät ihan sormia naputellu..hyvä käydä sielläkin välillä piipahtamassa, kun kotona...
  4. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Onnea Epa! Ihanaa että oli hyviä uutisia ultrassa :) Täällä ollaan kuunneltu kolme tuntia iltakonserttia (huutoa), kun pikkuisella on kai mahavaivoja..nyt rauhottu isän syliin..täytyy varmaan itekkin raahautua sänkyyn nukkumaan pikkuhiljaa :)
  5. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Täällä pidetään peukkuja pystyssä epalle!=)
  6. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Mäki oon miettinyt tota, kun aina sanotaan että toinen synnytys on sitten helpompi, ni mites sektion jälkeen tai kun on käynnistetty synnytys..tai jotenki mä kuvittelisin et se "helppous" olis siinä, että sieltä kanavista on jo yksi puskenut läpi :) En tiedä... Mulla on mies onnistunut...
  7. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Kiitos :) Ei menny ihan niin kuin olin "suunnitellut". Kaurapussia käytin pitkään, kunnes hoitaja käski suihkuun helpottamaan oloa, sieltä piti kuitenkin tunnin jälkeen juosta pois kun kivut rupes olemaan jo niin pahoja. Kaurapussi etu-ja takapuolella autto mua paremmin kun suihku. Johtu ehkä...
  8. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Onnea Epa! Eiköhän siellä ultrassa tule hyviä uutisia :) Mä olen vielä mukana, mutta aika harvakseltaan ehtii kirjoittamaan. Käyn kyllä päivittäin kurkkimassa paria pinoa täällä :) Meille syntyi siis 3.7 iso poika kiireellisellä sektiolla. Synnytys jouduttiin käynnistämään, kun mulle tuli...
  9. M

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Heipä hei vaan kaikille ja onnea vauvoista :) Kiva kun on tällainenkin pino laitettu pystyyn. Meidätkin voi lisätä tuohon listaan, eli 3.7 maisapaisa poika- 4090g ja 52cm Ollaan nyt pari päivää oltu vasta kotona ja ihan kivasti on vauva-arki lähtenyt käyntiin :) On ihan erilaista kuin...
  10. M

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Meidän synnytystarinaa :) Mulla oli perjantaiksi varattu äitipolille aika raskausmyrkytysepäilyn takia ja jouduinkin siitä sitten heti osastolle jäämään. Perjantaina puhuttiin vielä että voisin ehkä la lähteä kotiinkin, kun arvot suht hyvät. Lauantaina lounaan jälkeen kätilö tuli...
  11. M

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Täällä on kanssa yksi rauhaksiin odotteleva. Ei mitään tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä. Tosin oon jo alusta alkaen ollu sitä mieltä jotenki et menee lasketun ajan yli paljon. Ainoa mikä häiritsee niin on tämä turvotus, kun sitä tulee nyt kilo/viikko...ja tullut tätä tahtia toukokuulta...
  12. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Mä kävin kaupungin sairaalalla ultrissa ja sain ainakin tokalla kerralla tosi ystävällistä palvelua. Mutta ei mitään videokuvaa saatu :) Mä oon kyl ihan loppu tän turvotuksen kanssa, ku ei mikään auta. Sukkia on pitäny sillon tällön, mut nyt rupee olemaan niin kuuma jo ettei viitti sellaisa...
  13. M

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Noniin äitiysloma alkoi! Se alkoi heti päikkäreillä :) oliko täällä joku puhunut mahan "napsumisesta"?? Mulla kuuluu välillä semmonen napsahdus mahasta, kun vauva liikkuu... Anulla on kivan siistin näköinen maha :) Mulla on arpia ruvennut tulemaan toiselle puolelle, mutta näin arvelinkin että...
  14. M

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Verokorttiasiaa: Mä tilasin sen muutosverokortin ja sai ihan hävyttömän pienen veroprosentin...mutta täytyy nyt vaan luottaa että osasivat verotoimistossa laskea sen oikein, kun ilmotin jo tulleet tulot ja maksetut verot, plus kelan päätöksen mukaiset äitiysrahat loppuvuodelle.
  15. M

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Kauhean ahdistuksen vallassa olen lukenut kuinka vähän teillä muilla tuo paino nousee :) Mulla on nyt iskenyt joku armoton turvotus päälle ja painoa kertyy huimaa tahtia. Tai siis toivon ainakin että tuo olisi pääosin turvotusta, enkä nyt olisi ehtinyt syömään vaan itselleni lisää pläskiä :)...
  16. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Odotus on sujunut tähän asti mukavasti. Nyt on seurakseni saapunut vaan ikävä turvotus...sitä on siis aamusta iltaan..ja painoa tulee nyt rytinällä lisää:ashamed: painoa oli alkujaankin jo liikaa ja nyt ahdistaa kun sitä tulee vielä lisää, vaikka kauhean hyvin sain pidettyä painonnousun kurissa...
  17. M

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Se olis sitten viikko töitä vielä jäljellä ja sit alkais äitiysloma :) Oon kyllä niin jo odottanutkin! Olen vähän ihmeissäni, että olen kaikilta kivuilta ja säryiltä välttynyt ja jaksanut olla töissä loppuun asti..paitsi että nyt on alkanut häntäluuhun ja tuonne alapäähän sattua..Kipu tuntuu...
  18. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Onko joku muuten käynyt hampaitaan hoidattamassa raskauden aikana? Neuvolasta sain ekalla kerralla mukaan lapun, missä kehotettiin varaamaan aikaa ja sanoivat vielä, että raskaana olevat pääsee "jonon ohi".. No yritin tänään varata sitten aikaa hammaslääkärille, kun lohkesi viisaudenhampaasta...
  19. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Synnytyksestä oon nyt hiukan miettinyt, että jos yrittäis olla mahdollisimman pitkään ilman "lääkitystä", kun kuten sudenmarjaakin, niin mua vähän hirvittää kanyyli selkärangassa...tai siis kun mulla tekee jo verikokeetkin vähän pahaa..mutta katotaan nyt :) täytyy siellä synnytysvalmennuksessa...
  20. M

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Sudenmarja: Käytitkö siis mitään muuta kivunlievennystä kuin tuota suihkua? Ja onneksi ei enempää draamaa ollut synnytyksessä. Ihana varmaan päästä kotiin elämään oikeaa vauva-arkea :)Kiva kuulla synnytyskokemuksia, kun eihän siihen omaankaan laskettuun aikaan enää ole kovin pitkä aika.

Yhteistyössä