Hakutulokset

  1. P

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Huomenta naiset! Minä kans käyn tekstit usein lukemassa, mut itse harvemmin ehdin kirjoittamaan. Omaa napaa ei oikein olekaan kirjoiteltavaks, tämä kuumeilu kun on vielä haaveiluasteella.. Mut sen verran tapahtuu, et kierukan käyn otattamassa ensi kuussa pois. Onko muita joilla hormonikierukka...
  2. P

    Yrityksen odottajat

    Moikka naiset. Olen kahden pienen pojan äiti (09 ja 11) ja pakko oli tulla purkamaan tuntoja tästä vauvakuumeesta. Mitä tämä meinaa?? Meillä on kaksi valtavan rakasta lasta, itsekin olen ollut aiemmin sitä meltä et 2 olisi ok lasten lukumäärä ja olen ollut valtavan onnellinen et heidät on meille...
  3. P

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Onnea, onnea äitee kahdelle -81. Ihanaa! :). Ja kiitos Äippylille onnitteluista :)
  4. P

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Oi, mun sisko sai tänään kaksi viivaa testiin! Oon niiiiin onnellinen,heille tämä on eka lapsi. Tuntuu, et nyt ehkä jaksaa itse vähän antaa ajan kulua kun voi myötäelää tuota odotusta. Järki kun sanoo, että näiden meidän lasten olisi hyvä vähän kasvaa niin kävisi sitten kolmannen kanssa ehkä...
  5. P

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    G2P2 testaa vaan, sehän on yksi suuri ilo tässä yrityksessä! :) tuut sit kertoo kuinka kävi. Mut jos se on nega niin parin päivän päästä uusiks.. Mulla ainakin näytti paria päivää ennen menkkojen oletettua alkua jo jotakin aiemmissa raskauksissa :)
  6. P

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Niin ja valtavasti onnea plussanneille ja plussatuulia yrittäjille. Elän hengessä mukana, itsellä vielä kierukka käytössä, joten taustalla olen ainakin vielä toistaiseksi ;). Jotenkin tullut ajatus tuosta lapsen ajoittamisestakin, että lahjojaan nämä pikkuisen ovat eivätkä omat suunnitelmat...
  7. P

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Mahtuuko mukaan? Mulla tilanne, et meillä -09 ja -11 syntyneet lapset. Alkuun oli ajatus et 2 lasta voisi olla haave. Aika nopsaan kuopuksen synnyttyä tuli kuitenkin ajatus kolmannesta, mut ajatuksella"ehkä sitten joskus kun esikko lähtee kouluun" nyt kuitenkin tässä kesällä mulle iski...

Yhteistyössä