Hakutulokset

  1. Heinäkuu

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Piiiiiiitkästä aikaa kirjoittelen vähän kuulumisia.. :wave: Jotenkin toisen lapsen kohdalla ei ole enää sellaista tarvetta kirjoitella ja jakaa kuulumisia, ekan kohdalla koin sen tosi tärkeäksi. Viime viikolla kuulosteltiin neuvolassa sydänääniä kun alkoi olla jo sellainen olo, että haluan...
  2. Heinäkuu

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Iltaa! Vauvojen koosta, meillä esikoinen oli 3180g ja syntyi viikolla 37+4. Ekan kuukauden aikana ei juuri paino noussut ja oli muutenkin tosi ennenaikainen olemukseltaan. Nyt vähän mietityttää, että voi kun tää toinen olis ihan loppuun saakka masussa.. Vaikka toisaalta, nyt osaisin toimia...
  3. Heinäkuu

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Sinadrius, onnea ultrakuulumisista ja työpaikasta :heart: Ruuasta, mulla on ihan oudot himot. Koko ajan on jano, limpparia pitäis saada ja Juissin seka- tai päärynämehua. Pitsa, hampurilaiset, ranskalaiset, lämpimät voileivät jne, eli kaikki ällöttävän rasvainen on herkkuja. Samoin kaikki...
  4. Heinäkuu

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Kiitos uudesta pinosta =) Jälleen tullut tänne surullisia uutisia, suuret pahoittelut ja voimahaleja :hug: Onneksi oli kuitenkin iloisiakin uutisia, onnea kaikille ultrassa mukavia kuulumisia saaneille! Ja tsemppiä hirmuisesti, jotka olette huolissanne pikkuisten voinnista, minä olen elävä...
  5. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Huonoja uutisia taas täällä, voimia :hug: Täällä kaikki ennallaan, päivät menee hurjaa vauhtia ja ei sitä edes koko ajan muista olevansa raskaana :D Nyt ei ole mitään erityista sanottavaa enempaa. Mukavaa pakkaspäivää! Heinäkuu ja Pikkuinen 7+6
  6. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Huomenta. Sandemar ja Pikkuinen :hug: Kukkaiskeiju, tsemppiä ultraan! Tulehan heti kertomaan meille uutiset :heart: Tervetuloa uudet =) (.) Olo on ihan ok. Pahaa oloa on ajoittain varsinkin jos unohtaa syödä. Väsyttääkin, mutta ei enää ihan niin kovaa kuin 4-6 viikoilla. Kahvia olen...
  7. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Pahoitteluni kaikille joita suru on kohdannut :hug: Onnea iloisia uutisia saaneille :heart: Täällä käyty äsken ultrassa pienen ruskean vuodon+selkävihlonnan vuoksi. Löytyi 1,2cm vauveli, jolla kaikki hyvin ja vastasi viikkoja täysin. Vuotoa näkyi vähän, mutta ei pystynyt paikantamaan...
  8. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Iltoja. Kengumamma, mitä sinulle sanoisin :'( Voimia :hug: Teddybear, ihana saada vanha tuttu tänne pinoon :heart: Tervetuloa myös kaikille muille uusille! Kukkaiskeiju, luota omaan vaistoosi.Missään nimessä ei kannata heittää kirvestä kaivoon. :heart: Täällä kaikki ennallaan...
  9. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Heissan! Vaikka eri raskauksia ei voi verrata niin silti muistuttaisin teitä, että pienillä viikoilla voi ultranäkymät olla ihan päivistä kiinni. Esikosta ei 6+0 näkynyt ultrassa mitään viikkoihin vastaavaa, ruskuaispussi löyty. Jäätiin odottamaan pariksi viikkoa, jonka jälkeen uusi ultra...
  10. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Mimse, ihan identtiset masut meillä :laugh: Vaavimasu, toivotaan parasta :hug: Yöööööks. En oo koko päivänä saanut syötyä mitään ja sekös kostautui.. Vetäsin sitten reippaana tyttönä lihapiirakan, arvatkaa oksettaako nyt :x :laugh:
  11. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Täällä on ollut sekä iloisia, että surullisia uutisia. Niin se vain elämä heittelee. Onnittelut ultrissa hyviä uutisia saaneille, sekä plussanneille. Pahoitteluni menetyksen kohdanneille :hug: Täällä vietetään kotipäivää tytön kanssa, jälleen kuumetta, nuhaa ja yskää.. Onneksi on kuitenkin...
  12. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä yritetään tahkota arkea työssäkäynnin ja kodinhoidon kera.. Oireet on alkaneet nyt kunnolla, paha olo on 24/7, aamuyöstä herään pahaan oloon, aamupäivällä on hetken parempi ja sit taas alkaa kunnes iltapäivästä hetkeksi helppaa. Illasta on sit taas ällötystä...
  13. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Höh, no nyt mullekin tuli sellainen olo, että haluan alkuraskauden ultraan :D Vaikka periaatteessa olen edelleen valmis odottamaan sinne ekaan kunnalliseen niin nyt alkoi mietityttää. Täytyy katsella. Mun ei varmaan edes pitäisi lukea mitään tällaisia ketjuja ja kirjoituksia kun muiden...
  14. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Voimia parisuhteen kanssa Nenna77 :hug: Esikoisen aikaan Seinäjoen keskussairaalaan vietiin synnytystoive lappu, jossa oli myös hätäkastenimet. Musta se oli ihan kiva juttu. =) Mutta nyt siis ilmeisesti toisin ainakin Jkl, jossa synnytän. Kai sitä olisi tuulen ja tuiskun läpi raahauduttava...
  15. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Huomenta |O Heräsin 5.20 ällöoloon, onneksi jo helpotti vähän... :x Onnitteluja kaikille ihania uutisia saaneille, Pikkuinen oli ainakin nähnyt vauvelin ultrassa ja plussanneitakin oli :heart: Nimiä on vähän mietitty, mutta tulee olemaan hankala valinta tällä kertaa. Esikon nimi oli...
  16. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Tervetuloa jälleen uusille :heart: Vaatteista, mulla on parit äitiyshousut ja yhden kivan äitiystakin ostin esikon odotukseen. Se on mobikäyttöinen nytkin, joten ei ollut turha ostos ollenkaan. Jotkut kivat housut voisin tähän raskauteen haluta, samoin joitain ihania paitoja :D Oireita on...
  17. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Rokotteista, sikapiikin otin silloin viime vuonna näihin aikoihin. Influenssapiikin voisin joku päivä ensi viikolla töissä ollessa pyytää jonkun laittamaan jos neuvolan terkka suosittelee. Tyttökin täytyy viedä piikitettäväksi kunhan paranee, nyt on kuumessa eikä siksi rokotetta saa. Voin...
  18. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Mäkin palelen ihan hulluna. Villapaita päällä nukun ja suihkussa käydessä on pakko pukee lämpösessä saunassa kun jäädyn pukuhuoneeseen :laugh: Saa nauraa! Hiustenvärjäys on mun käsityksen mukaan ihan turvallista. Monta koulukuntaa on varmaan tästä, mutta itse värjään ihan huoletta. =)
  19. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Masusta, turvotusta on kyllä :D Kyllä sen huomaa kuinka toisen odotuksessa masu turpoo ihan eri tavalla. Tää väsymys ja nälkä on kyllä jotain uskomatonta. Voisin syödä aamupalaksikin lämpöistä ruokaa :rolleyes: Mutta sit taas toisaalta välillä tulee karmea pahanolon aalto. Odotusten...
  20. Heinäkuu

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Esikkoa ultrattiin 6+0, näkyi vain raskauspussi. Ultrassa 8+6 näkyi vauveli, joka vastasi viikkoja 8+4, eli siitä johtui ilmeisesti se, että 6+0 ei näkynyt mitään vielä. Älä huoli Emilien :hug: Viime yö meni ultria pähkäillessä. Päädyttiin nyt sitten siihen, että pyydän ekassa neuvolassa...

Yhteistyössä