Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Hei! Kävin pikapikaa päivittämässä etusivun tietoja. Korjatkaa, jos on virheitä. Voi ollakin, kun kiireellä tein :)
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Ei tarviikaan. 157cm oletan??
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Wilhelmiina, kerrotko vielä pituutesi, kun en sitä tuosta ekasta viestistä huomannut?
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenta! En ymmärrä, mitä mun kropassa tapahtuu... Tää on niiiin turhauttavaa. Mutta minkäs teet. Töistä soittelevat joka päivä, miten on niin hankalaa, kun ei tahdo olla sijaisia ja mä vaan olen pois. Enkö mä oikeasti ymmärrä, miten hankala tilanne on heille??? Vastasin, että kyllä mä...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Moi moi! Nyt on välituloksia kirjattu, paitsi harmaan pudottajan ( ku se ei kerinny mun verkkokalvolle ennen päivitystä ). Toivottavasti meni oikein :) Laittelen lisää sit ku ilmotatte niitä. Täällä matalapainetta mut mitä uutta se nyt enää on?? Onnea kevenneille ja tsempit ihan jokaiselle...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Täällähän on hienosti hienosti pudotettu painoa.Huippua!:flower: Kirjaan ne tuonne etusivulle varmaan ma-aamuna, kun saan rauhassa olla "oikealla" koneella. Meillä on koneita useampikin, mutta ne on näin vkl niin kovassa käytössä, että mä ootan suosiolla rauhallisempaa väliä. Kuulumisia sen...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    En siis missään nimessä suostu "jättämään" teitä, vaikka nyt himmaankin ite. Käyn hakemassa teiltä positiivista energiaa ja virettä, että saan sitten taas hommasta kiinni, kun on sen aika :heart:
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Labravastauksissa sen verran poikkeamia, että on syytä olettaa, että ruuansulatuspuolella on jotain vikaa. Sitäpä siis tutkitaan seuraavaksi. Laihduttaminen on nyt kiellettyjen listalla, paino ei saa tippua nyt enempää tähän saumaan ( mikä tuntuu tyhmältä, kun liikakiloja on vieläkin reilusti)...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Mutta nyt tuota viestiä pystyy muokata vaan Tattari. Laitatko Tattari uuden viestin vaikka otsikolla "viikon 39 välipunnitus" ja siihen sun (hieno tulos muuten! :flower: ) paino, eikä muuta. Seuraava lainaa sit sitä viestiä ja lisää oman tuloksensa, seuraava taas omansa jne...? Mä päivittelen ne...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Sori omanapa-viesti :ashamed: Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! Ja peukut puntaroijille! Kunhan nyt jotenki niitä kiloja kirjaatte, koitan sit koostaa, ku pääsen kunnon koneelle. Tämä mobiilisurffaus on aika pyllystä :(
  11. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenta! Itku pitkästä ilosta :'( (eikä ollut edes pitkä ) Yli puolet yöstä tullut valvottua taas. Eilisen syömisen seurauksena (tai niin ainakin luulen) ihan järkyttävän kovat kivut/vatsakrampit. Enkä mä mitenkään ahmimalla syönyt eilenkään. Normaalia kotiruokaa, aamulla puuroa, päivällä...
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Moi taas! (mun intiaaninimi olis muuten takuulla "palstailee itsensä kanssa" :D). Tulin vaan kertomaan, että en pääse huomenna koneelle, ainakaan aamusta, mutta te, joilla punnituspäivä huomenna, niin ilmotelkaa vaan tuloksia, niin mä kirjaan niitä ylös, kun kerkiän. Mä oon syöny tänään, enemmän...
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenet kaikille! Kiva, ku jossakin päin paistaa, täällä sataa losottaa, on satanu koko yön eli positiivinen buusti täytyy hakee jostain muusta kun säästä. Tattari sehän on hyvä, jos oot positiivinen. Mä henk. kohtasesti kumminkin suhtaudun aina vähän varauksella näihin välitulosten...
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Voi sua, mä niin tiiän, miltä susta tuntuu :hug: Nyt kotiin toipumaan, hop hop!
  15. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Pääsee mukaan toki. Meillä ei täällä ole mitään yhteistä "ohjelmaa" jota kaikki noudattaa, vaan jokainen etenee haluamallaan tyylillä. Punnituspäivänkin saa itse valita (eikä väliaikapunnituksia ole edes pakko ilmottaa, jos ei halua). Mä näkisin, niin, että lähinnä tän ryhmän/ketjun tarkotus...
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    F&l mun silmään ihan ok eväät, mutta niin ku totesin, en oo spesialisti. Joten :attn: ruokaekspertit, kommentoikaa, pliis!!
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Ja tavotteista tälle kakkosjaksolle en puhu ( en edes ajattele) mitään. Selviäis nyt näistä terveyshuolista ja muutenkin hengissä ni siinähän sitä jo on tavotetta :D
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    F&l, mulla on aina ollut sellainen käsitys, että syömisillä on enemmän merkitystä ja liikunta sit tukee painonhallintaa. Voin olla väärässäkin. Mun laihdutuksissa (tää on siis tasan toinen kerta kun mä laihdutan, vaikka oon koko ikäni pullero ja koko aikuisikäni lihava) pääpaino on aina ollu...
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Fat&lazy tervetuloa parhaaseen laihdutusporukkaan IKINÄ! Lisäillään sut listalle, kunhan ilmotat painos. Kiva, että rohkenit mukaan. Ei meitä pelätä tarvii, ei me pahoja olla. Vähän sekoja korkeintaan (ainakin allekirjoittanut) :)
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Mä lasken kaikille vielä sen BMI:n tuohon ekan viestin listaan, kunhan ehdin (ehkä huomenna). Nyt täytyy mennä kattomaan jotain ruokapuolta esiteini/teiniosasto on aina hirveen nälissään, kun ne kotiutuu koulusta (niillä on se munkin nälkä ). Palataan!:wave:

Yhteistyössä