Hakutulokset

  1. Tyrannosaurus

    Lentäminen vauvan kanssa

    Hei. Olemme juuri meidän 3,5 kk poikamme kanssa lomamatkalla 2 tunnin lentomatkan päässä. Ei ollenkaan ongelmia lennon suhteen. Pikkumies oli sylissäni koko matkan - ihmetteli menoa ja torkkui yhdet unet. Nousun ajan imetin ja laskun ajan nukkui, joten ei reagoinut niihin mitenkään. Koneessa oli...
  2. Tyrannosaurus

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~Huhtikuussa -08* ~ ~ ~

    Tutteli78 Kuulostaa itseltäni edellisen lapsen alkutaipaleen aikana... Itse kärsin kanssa univajeesta ja sehän teki kaikesta vielä kymmenkertaisesta pahempaa eli käytä kaikki mahdollinen aika nukkumiseen - yritä edes nukkua ne muutamat hetket, jotka vauvakin nukkuu. Lyhytkin pätkä piristää jo...
  3. Tyrannosaurus

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~Huhtikuussa -08* ~ ~ ~

    Minäkin siirryn tänne puolelle :) Meidän pieni mies syntyi 25.3 klo 00.34 rv 40+5 mitoilla 3825g / 50cm / pipo 36cm. Synnytys oli nopea ja kivulias (luomuna), mutta tulos puhdas 10 :heart: . Pientä takapakkia tuli sitten lastenlääkärin kotiinlähtötarkastuksessa, kun huomattiin...
  4. Tyrannosaurus

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Tiistaina 25.3.08 klo 0.34 syntyi meille pieni mies, joka hurmasi äidin, isän ja sisarukset täydellisesti heti ensi hetkestä lähtien. Painoa 3825g ja pituutta 50cm. Tänään kotiuduttiin ja "suurperheen" arki alkakoon =)
  5. Tyrannosaurus

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Edelleen yhtenä kappaleena B) Eikä merkkejäkään tulevasta. Ei taida auttaa mitkään keinot tämän jääräpään ulossaamiseksi =) Olin eilen lasten kanssa pyöräilemässä - tai siis lapset pyöräilevät ja minä "juoksen" perässä. Saunottiin, siivosin, käveli appivanhempien asunnolle 5.kerrosta...
  6. Tyrannosaurus

    MITÄ VITAMIINEJA ANNATTE LAPSILLENNE?

    Lapset 5v ja 6v - d-vitamiinia lokakuu-maaliskuu ajan.
  7. Tyrannosaurus

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    :wave: Paikalla jakaantumattomana. Eikä erityisiä merkkejä lähestyvästä synnytyksestä. Tyrannosaurus 40+2
  8. Tyrannosaurus

    *****RV-PINOA*****

    40+0 B)
  9. Tyrannosaurus

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Onnetteluni kaikille pikkunyyttiä sylissään pitäville :flower: Itselläni tänään laskettu aika ja minkäänlaisia merkkejä ei ole synnytyksestä näkynyt. Edelliset olivat tässä vaiheessa jo 5 ja 3 viikkoa vanhat, joten tilanne on minulle hieman "outo". Nautin kyllä kaikin siemauksin tästä...
  10. Tyrannosaurus

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    tutteli78 Minullakin pulssiongelmaa sekä tässä että aikaisemmissa raskauksissa. Pulssi saattaa kiihtyä sinne 100 hujakoille levossa ja yht'äkkiä laskea matalalle. Lisälyöntejä tulee päivittäin ja ne tuntuvat todella ikäviltä, kun sydän "muljahtelee". Tuntuu, että sydän pysähtyy ja esim.autoa...
  11. Tyrannosaurus

    Miten teillä lääkäri toimii, jos lapsi ei suostu yhteistyöhön tutkimuksessa?

    Lääkärit ovat aina tutkineet lapset eikä kertaakaan ole jätetty katsomatta mm. korviin tai suuhun lapsen vastustelun takia. Yleensä ensin lääkäri/minä olemme jutelleet tarkastuksen tärkeydestä (jos lapsi tarpeeksi vanha ymmärtääkseen) tai pinemmän lapsen kohdalla olen ottanut kunnon otteen...
  12. Tyrannosaurus

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    Hejssan pitkästä aikaa. Ninni78 psti vähän vauhtia tähän kirjoittamiseen. Vierailen kyllä säännöllisesti palstalla lukemassa kuulumisia, mutta olen todella laiska kirjoittelemaan omiani. Loppusuora alkaa pikkuhiljaa häämöttää... Tajusin juuri, että esikoisemme syntyi viikolla 35 eli 5 vkon...
  13. Tyrannosaurus

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Kuusikon äidille :hug: minultakin. Pitkästä aikaa kirjoittelen. Seuraan kyllä kuulumisia melkein päivittäin, mutta kirjoittamaan olen laiska B) Meilläkin rakenneultra takana ja ainoa "ikävä" yllätys oli sukupuoli. Toinen kuin toivoin. Hävettää olla pettynyt asiasta, kun muuten kaikki...
  14. Tyrannosaurus

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Myymälle :hug: ja toivon sydämeni pohjasta voimia koko teidän perheelle.
  15. Tyrannosaurus

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Kiitokset onnitteluista. Ja halauksia teille menettäneille :hug: Me emme ole vielä kertoneet kenellekään raskaudesta. Aiomme kertoa vasta muutaman viikon päästä lapsille 4- ja 5-vuotiaat ja he varmasti sen laulavat kaikille vastaantulijoille =) Ehkä alitajuisesti pelkään raskauden...
  16. Tyrannosaurus

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Hei kaikille maalismasuille. Nyt uskallan jo liittyä teidän joukkoonne, vaikka olenkin seurannut keskustelua ahkerasti jo heinäkuusta alkaen =) Meille tulossa pikku-kolmonen 20.3 eli viikkoja tällä hetkellä 12+. Ultra ja 1.lääkärinkäynti takana ja kaikki näytti hyvältä. Yksi pieni...
  17. Tyrannosaurus

    Poika huutanut kohta kaks tuntia!!??

    Kuulostaa korvatulehdukselta. Anna särkylääkettä ja tilaa lääkäriaika. Yleensä pitkällä olo lisää painetta korvassa ja aiheuttaa lisäkipua ja itkua. Toivottavasti olo helpottuu =)

Yhteistyössä