Hakutulokset

  1. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Kärkipään kuulumisia?
  2. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Listaa päivitetty! Katsotteko onko kaikilla nyt tiedot oikein ja jos Niisku-Rouva ja Toiveikas haluavat lastensa synt.vuodet listalle niin kirjoitelkaahan :)
  3. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Onnea vauvahaave, sunkin vierailu täällä jäi lyhyeksi :) Tervetuloa uudet, lisään teidät listaan tämän päivän aikana. Petipuuhat kuukkareiden jälkeen elvytetty. 1 ovulaatiotestipuikko on kaapissa ja jos menis viime kierron mukaan ja dippais sen kp11 lauantaina?
  4. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Huomenta! Hiljaiseloa täällä kun ei tapahdukkaan mitään.. Lukemassa olen kyllä käynyt. Mahtoiko kaikille tulla nyt oikeat kp:t? Tämän kierron laskettu menee tosiaan joulukuulle ja olen miettinyt sitä, että pitäisikö skipata ohitse tämä kierto vaikka onhan se nyytti tervetullut...
  5. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    KP1 Tämän jo tiesinkin eikä edes harmita. Tässä kierrossa mies on saman katon alla oviksen aikaan, joten saan taas jännätä :)
  6. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Huomenta! Mun kierto täisi tosiaan jäädä jännäämättä kun sextailtiin kp 8 ja ovulaatio hymiö tuli kp11? Mies oli juuri tuolloin reissussa. Oloissa ei mitään mainitsemisen arvoista, ei menkkakolotuksiakaan... Jotain kivaakin! Anoppi ja hänen miehensä tulevat tänään meille ja me lähdetään...
  7. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Me asutaan omakotitalossa, jonka rakensimme 4v sitten. Neliöitä on n.190? 5 makkaria löytyy, joten koon puolesta mahdutaan kyllä.
  8. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Onnea kuu-mami sun vierailu jäi lyhyeen :) Tervetuloa maisakaarina :)
  9. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Huomasin toisesta pinosta, että Kengumamma on plussannut. Hänestä ei ole täällä kuulunut aikoihin, mutta todella paljon onnea odotukseen :)

Yhteistyössä