Hakutulokset

  1. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Lääkärissä käyty. Verikokeet ok mut valkosolut hieman koholla, jokajohtunee varmastikin mun pitkittyneestä flunssasta? Otti vielä papan ja sain pissapurkit mukaan. Pois suljetaan kaikki tulehdukset. Kirjoitti lähetteen naistepolille Ultraan, jonne jään odottamaan postia. Hieman rauhoittaa...
  2. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Ompa kurjaa vauvatoiveinen :/ Täällä piinaviikot on alkaneet. Kävin eilen ottamassa labrat 6 putkea ja huomenna gyne. Saas nähdä mihin suuntaan tästä lähdetään, jotta selviäisi syy tähän vuoden yrittämiseen? Kaikki 3 ovat siis tärpänneet viim yk4. Tähän vuoteen on mahtunut monenlaista ajatusta...
  3. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tervetuloa Risse! Toiveet taas nousussa. Aamusta iloinen hymynaama ilmestyi ovulaatiotestiin kp13. Ovulaatio ilmeisesti siis huomenna? Simojen talletukset aloitettu ke, pe ja eilen. Tänään ja huomenna vois varmistella kun eikös ohjeissa sanota, että hymiön saanti päivänä ja seuraava olis...
  4. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Onnea Tolleri! Aloitin jälleen ovulaation bongaamisen. Tänään kp10. Luulen et hymiö tulee joko la tai su? Nyt on mieskin saman peiton alla eikä työreissussa kuten viime kierrossa.
  5. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    En osaa kännykällä korostaa päivityksiä :(
  6. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Kp 2/24-26 yk 14. Onneksi kuun lopussa alkaa tutkimukset. Alan pikkuhiljaa tottumaan ajatukseen olla 3 lapsen äiti ja ettei meille enään vauvaa tulekaan?! 7.8. Tulee vuosi ilman ehkäisyä.
  7. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Hymynaama bongattu kp11 ja limojakin havaittu eilisestä lähtien. Huomenna varmaankin sitten ovulaatio? MUTTA!! Mies reissussa, joten saattaapi ja varmaan meneekin kierto ohitse, prkl, stana!!! Kolme kiertoa mennyt ohitse miehen töiden takia :( Pieni toivon kipinä kytee jos yllättää ja tuleekin...
  8. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Onnea Villitusina!! Jospa se meilläkin vielä? Tänään tuli ovulaatiotestit ja huomenna aloitan bongaamisen. Tilaan testit halvalla täältä. Paketissa on 10 testitikkua, jotka riittää mulle 2 kiertoon. http://www.raskauskeiju.fi/clearblue_digital_ovulaatiotesti_7_kplvielä?
  9. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Dark76: mulle voisi korjata yk kohdalle 13 :) digiovistestit tilattu ja pian pääsee taas testailemaan! Villitusina: onnea ja viivalle vahvistumista.
  10. M

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Moikka! Täällä huuteelee vielä 34v, pian 35v haaveilija, joka haluaisi mukaan ryhmään. Hieman taustoja: perheeseen kuuluu mies ja pojat 06 ja 08 sekä tyttö 11. Neljäs pallero toiveena. Kierukka poistettu 08/13 ja sen jälkeen ei sitten niin mitään?!?!?!?! Kierto on 24-26 päivää ja...
  11. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Cb ovulaatiotestit tilattu ja ens ma aloitan testaamisen. Taidan pitää hieman vapaata näiltä sivuilta mut toivon kaikille kovasti plussia :)
  12. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Huomenta. Olisko joku kiinnostunut ottamaan päivityksen vuorostaan tehtäväkseen? :)
  13. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Nega testattu. Jälleen kohti uutta yritystä... huoh....
  14. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    dpo9 luulisin ja orastavaa menkkaoiretta havaittavissa ja kellarissa kosteaa. Alkaa kuulkaas pikkuhiljaa hermostuttaa kun ei tärppää! 2 edellistä kiertoa meni harakoille eikä päästy tallettamaan mut onhan noita kuukausia kulunut sitten elokuun.... Odotan menkkoja alkavaksi la 5.4.
  15. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Tilasimpa 30kpl herkkiä 10mIU liuskatestejä. Ei pääse ihan heti loppumaan :D
  16. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Huomenta! Taitaa kaikilla olla kierrossa odotteluvaihe? Kovin hiljaista on :) Mulla varmaankin kutakuinkin menossa dpo5 jos ovulaatio on ollut suht samoilla päivillä kuin aikaisemminkin? Yrittämisestä ei ollut puutetta ja sepä on niin tuuria miten tässä elämän ruletissa käy. Kiitos...
  17. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Täällä piinapäivät alkaneet! Luulen, että ovulaatio on ohitettu ja kaikkemme on tehty, jotta raskaus voisi alkaa. Onko teillä muilla havaittavissa huonoaoloa ovulaation aikaan? Mä olen jo useampana kk pannut merkille, että aina näin puolessa välissä kiertoa olis huono olo, eilenkin oksennus...
  18. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Onnea maisakaarina! Kumpa minäkin pian?
  19. M

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    maisakaarinalla viivat vahvistukoon! emmin: i feel you, todellakin!!!! Itsekkin odottanut tärppiä mukamas liian kauan vaikka periaatteessa 2 kiertoa meni harakoille miehen töiden takia. Aikaisemmat raskaudet tärpänneet yk3 ja 4. Ovulaatiota en siis tikuttanut mut oireiden perusteella on...

Yhteistyössä