Hakutulokset

  1. E

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    :flower: Onnea Beija ja pikkuprinsessa :flower:
  2. E

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea uusille vauveleille ja äideille :flower: :hug: Mukavaa että saatiin palstalle lisää väkeä Keski-Suomesta. Tervetuloa Taiguliinin ja Hannatyttoe :flower: Hannatyttoe, sulla taitaa olla sama laskettuaika kun mulla, katsotaan jos osumme sairaalaan samoihin aikoihin. Eilen illalla...
  3. E

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Ai niin ja hyvää vappua tietenkin kaikille :wave:
  4. E

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Vähiin on jäänyt kirjoittelu, anteeksi, mutta viestit on luettu. Nisunen: Mulla oli edellinen synnytys imukuppiavusteinen, todella rankka ja repeämiäkin tuli välilihan leikkauksesta huolimatta. 10 vuottahan toipumiseen meni, ennen kuin uskallettiin toista yrittää, no ei oikeesti... :laugh...
  5. E

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Vuoden 2008 pakkaus on täälläkin makkarin nurkassa vaatteiden pesua odottamassa. Todella ruuhkaa tuntuu olevan Kelan sivuilla, mutta latautuivat kuin latautuivatkin uuden pakkauksen kuvat. Mukavalta näyttää, mutta omaani olen jo ehtinyt tykästyä, etenkin kun vauvanvaatehankinnat on tehty...
  6. E

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Hei kaikki Olen jo pidemmänaikaa seurannut keskustelua taustalla. Nyt aloitin äitiysloman ja ajattelin uskaltautua mukaan keskustelemaan. Laskettu aika on 12.5. synnytyssairaala on Keski-Suomen keskussairaala. Toinen muru olisi tulossa ja ikää minulle on kertynyt 35 vuotta. Toivottavasti Nasu...

Yhteistyössä