Hakutulokset

  1. S

    koeputkihedelmöityksen kokemuksia?

    Moi! Huh, olipas pitkä työputki niin etten ehdi tänne kirjoitella. Jospa nyt hellittää kun kuukaus loma edessä :) Niinh, asiaan. Tinka: valittavasti pitää siirtää syksylle hoidot :( Olisin halukas nyt aloittaa mutta pakko siellä hoidossa on täynnä jonoa. Kyllä varattu meille syksylle mutta...
  2. S

    koeputkihedelmöityksen kokemuksia?

    Kirjoitin alussa yksi lause väärin, mutta tarkoitin 5 vuotta takana yritystä. :( Näin tapahtui virhe. Ja unohdin mainita alussa, minulla on kuulovamma siksi saattaa tekstissäni virheitä äidinkielen (viittomakielen) takia. Itse hämmästyin eniten se että minulla on pcos, vaikka sisälläni tiesin...
  3. S

    Clomeista heti törkee turvotus?

    onko ensimmäisiä clomeja käyttöä? Itsellä oli kanssa aikojen sitten kun eka kerta sillon oli olo kamala mutta sen jälkeen ihan ok. kannattaa kävästä lekurissa jos huolettaa :) ainakin minä ajattelin näin.
  4. S

    koeputkihedelmöityksen kokemuksia?

    Hei! Kiva kuulla tupsukorva, uskon että tämä matka tulee olemaan raskas ja pitkä saavutus ennenkuin tulisi plussaa. Miten selvisitte pettymyksistä? Mietin sitä lähinnä, miten minä reagoisin jos ei onnistu ollenkaan. Kyllä meillä sateilee positiivisia mutta välillä ajatus entäs jos. Noh...
  5. S

    koeputkihedelmöityksen kokemuksia?

    Hei! Olisin halukas kuulla kokemuksia tuosta kysymyksen liittyen. Me mennään tuolla menetelmällä tulevalle syksyllä. taustalla minulla PCO ja ovulaatimattomuus. Takana jo noin 5 yritystä, tietenkin välillä pitkä tauko hoidosta. Nyt talvella lääkärin kanssa puhe, kannustivat kokeilla tämä...

Yhteistyössä