Hakutulokset

  1. J

    kirjeystäviä

    Kirjekavereita minäkin kaipailen.Olen 21 vuotias esikoistaan odottava neitokainen ja perheeseen kuuluu lisäksi avopuoliso.Laskettu aikani on heinäkuun 31 päivä...joten jos kiinnostaa niin laita viestiä sähköpostitse tai kirjeitse... :wave: Jonna Kekkonen Peltotie 4 C 22 03100 Nummela...
  2. J

    Kirje kamuja etsiskelen!!!

    Moikka kaikki!! etsiskelen aikani kuluksi kirje kamuja tai vaikka myös sähköpostiin kirjottelijoita. Olen 21 vuotias ja odotan esikoistani ja laskettu aikani on heinäkuun 31 päivä...kaipaisin uusia ystäviä koska niitä ei ole koskaan liikaa...jos kiinnostaa niin kirjottele ihmeessä joko...
  3. J

    kavereita hakusessa!!!

    Heippa kaikille! olen 21 vuotias esikoista odottava naisen alku. Laskettu aikani on heinäkuun 31 päivä ja näin kotona jo ollessani kaipaisin juttu seuraa joten kirjoittele ihmeessä niin vastaan varmasti. j.e.k84@jippii.fi :wave:
  4. J

    odottavia?

    Olen 21 vuotias ja laskettu aika ois heinäkuun 31 päivä ja kaipaan myös juttu seuraa kun aika meinaa väkisinkin käydä pitkäksi... kirjottele... j.e.k84@jippii.fi :wave:
  5. J

    Kirjeystäviä!

    Moikka! Mä olen itte myös vastaavassa tilanteessa...olen 21 vuotias ja laskettu aika ois heinäkuun 31 päivä...kirjotte ihmeessä takasin päin!j.e.k84@Jippii.fi :wave:

Yhteistyössä