Hakutulokset

  1. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    ootko nyt sit ihan varma...
  2. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    tai paremmassa tapauksessa 100km johki suuntaa :D
  3. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    jaa no minä nyt nii "tyhmä" etten ois tollasta keksiny kysyäkä.. mut kuitenki... missäs päin suomee sitä työtä teet?
  4. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    heh joo niin se voi olla.. mites sinä viel hereil?
  5. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    juu ja mua ittee vaa nii ärsyttää noi ketkä huutelee.. no ite en varmaa kauaa tuu käyttää tätä nimee ku saan nii huonon maineen jo ekana iltana.. :D
  6. J

    Sori.... pakko kysyä

    heh...vaikka kuin sanot että muka puuduttaessa ei tunnu supistukset ja ei osaa ponnistaa.. ni kas kumma että jotku tuntee ja voi ponnistaa.
  7. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    nii sepä se .. kun on näitä lueskellu ni tuntuu että kaikki aiheet saa ihmiset hyppäämää varpaillee.. noo itse tässä vaan oleskelen.. =)
  8. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    juu niin kai.. tosin uskaltaako tänne kirjottaa.. :/
  9. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    hyvä et oon niin "uus" täällä ni en ees tiiä teitä.. :D
  10. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    juu näin on.. onhan sille rahalle käyttöä.. mekin tiedettiin vasta synnytykses kumpi tuli... Onnea teille kauheesti vauvan kans.. :heart:
  11. J

    Oliko teillä miehet synnytyksessä mukana ja miten reagoivat?

    minun mies oli vaa hiljaa ja silitteli. Lääkäri sano että nyt voit kattoo ku pää näkyy ni huusin vaa et etkä kato... Hui...
  12. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    Ai ihana, noin paljo viikkoja.. tiedätkö jo kumpi tulee? :heart:
  13. J

    Sori.... pakko kysyä

    Ai et osannu ponnistaa. no se oli sitten sun murhe... hyvä että mä osasin !
  14. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    aah.. minäkin haluun masuasukin taas :)
  15. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    minkä ikäsiä lapsia sulla on?
  16. J

    Sori.... pakko kysyä

    kyllä itse ainekin osas ponnistaa oikein, niin ne siellä sanoivat. Kyllä sinäkin sitte osaat. se on vaan tosi että vähän kun kovaa kakkaa pungertas ulos..
  17. J

    heips .. onkos kukaan enää hereil..

    ..?
  18. J

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Me myös asutaan lahdessa, Poika täyttää kohta vuoden ja itse oon 23v. sähköposti ja mese jonnaa84@hotmail.com
  19. J

    Äitejä Kotkasta?

    Onko muita nuoria äitejä tai odottajia Kotkasta? Itsellä on 5-vuotias poika ja toinen tulossa. Molemmat kaivattaisi kavereita.
  20. J

    mese kamuja

    Moro vaan kaikki!! Etsin meseen uusia ystäviä jutskaamaan päivieni ratoksi.. Olen 21 vuotias ja odotan esikoistani jonka laskettu aika 31.7.05. Aikani alkaa käydä pitkäksi joten kaikki kenellä on vain jotain asiaa ottakaa ihmeessä yhteyttä joko sähköpostitse ja vaikka sitä kautta sitten...

Yhteistyössä