Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

    No joo chef. Nyt mäkin oon sit kade. Jos sä oot kerran "helposti laihtuvaa" tyyppiä. Mä kun en ole. Mutta mitäpä se kadehtiminen auttaa. Paitsi jos sen osaa kääntää itselleen motivaatioksi tai tsempiksi. Mä en osaa. Joten en siis kadehdi. Tyytyväinen saat olla ja tää selvästi herätti...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

    Huomenta kaikille! :snotty: Flunssa. En oo pyytänyt, enkä olis tarvinnut, mutta täällä se nyt kumminkin on. Ja aamulla on edessä uuteen työpaikkaan meno ja mä oon ihan töttöröö. Great! Miksi te chefiä kadehditte? Sama mahdollisuus meillä kaikilla periaatteessa on. Tiukka itsekuri ja toimiva...
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

    Huomenet kaikille! Kiva, kun on taas uus ketju! Kiitokset chef!!!:flower: Ja tosiaan.... me odotellaan.... Paljonko? Me käytiin eilen reippaalla kävelyllä tyttöjen kanssa, puolet matkasta kiskoin 20kg pulkassa ja toisen puolen pitelin 40kg menohaluista koiraa eli lihakset joutui kyllä...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Ja poikittain :| Mutta nyt sinne kävelylle. Minkähän koiran ottais..... ?
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    No kato ku mä siis leivoin niitä sämpylöitä. Ukko tuli siihen sit neuvomaan, ts. valittamaan, et tä nuo on ihan liian pieniä, että täytyy sämpylässä olla enempi ku yks haukku (no niissä oli kyllä, mutta ei riittävän suuria herralle siis). Tein sit lopusta taikinasta jumbokokosia.Tässä kohti...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Mä laitan sulle F&l yksäriä kunhan kerkeen.....
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    F&l Kannattaako tosiaan ainakaan kaikkia vaatteita myydä? Jos on jotain ihan lemppareita niin säästä ihmeessä onpahan mihin pyrkiä :D Juhlamekolle olis tarvettakin, ku meillä on pojan rippijuhlat kesäkuussa, mutta ihan vielä ei oo varaa mihinkään ylimääräiseen (2kk ilman mitään tuloja), mutta...
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Kai mun koko on nykysellään joku 40-42. Ja suurin osa vaatteista on kokoa 46-48 (koska viime vuodet oon ollu tuon kokoinen). Huoh! Ongelma se on tämäkin.
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    F&l Minkä kokoisia vaatteita? Mä oon kohta uusien vaatteiden tarpeessa. Mulla kun alkaa olla kaikki liian suuria ja uusissa työpaikoissa pitää tehdä töitä omissa vaatteissa, niin pakko jotain sopivaakin hankkia. Kierrätyshän on bueno :)

Yhteistyössä