Hakutulokset

  1. M

    Hääpäivän vietto?

    Me yleensä otetaan 1-2 hotelliyötä miehen kans. Tai kaksin mökille, yleensä hotellihuone varataan ja siellä pitää olla poreamme ja sauna :D
  2. M

    Miksi joissain perheissä syödään päivällinen jo klo 16?

    Ei oikeesti voi häiritä tommoset asiat? :D
  3. M

    Ystävä ei ymmärrä, että ei voi pyytää tuotteesta uuden hintaa

    Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.
  4. M

    Ensi kertaa aloitan mielialalääkityksen. En usko että selviän tästä :(

    Mulla on 15mg ja yleensä ahdistukseen/paniikkituntemuksiin auttaa puolikas tai kokonainen, sitten jos tarvii ottaa rauhoittamaan yöunia niin suurempana annoksena. Eikös tuo oxamiini ole tutkittukin et teho on hyvä mut vähiten koukuttava kun vertaa noihin muihin markkinoilla oleviin.
  5. M

    G: lempparisarjasi tv:ssä?

    Salkkarit, Frendit, Sinkkuelämää..
  6. M

    Ensi kertaa aloitan mielialalääkityksen. En usko että selviän tästä :(

    Kuuluu ahdistukseen tuokin et kaikki uusi (vaikkakin positiivista) ahdistaa. Sä hoksaat sitten sen ja sekin menee omalla painollaan. Mulla itellä on nyt vuosien jälkeen "taitekohta" menossa tän ahdistuksen kanssa, lääkityksiä ollaan viimeinkin saamassa kohdilleen (omaa tyhmyyttä kun en ole...
  7. M

    Ensi kertaa aloitan mielialalääkityksen. En usko että selviän tästä :(

    Ja sä tuut myös nauttimaan elämästä enemmän. Ahdistus jatkuvana olotilana ei ole ihmiselle normaalia. Tulet huomaamaan miltä tuntuu elää ilman kokonaisvaltaista ahdistusta ja paniikkituntemuksia. Nyt pitää vaan pikkasen ottaa vielä loppukiriä!
  8. M

    vastasyntyneen hoidosta kysymyksiä

    Nukuttaminen kyljellään, vuorotellen molempia puolia. Ja kynsistä en muista muuta kuin et varpaan kynsiä ei suositeltu leikattavaksi :D
  9. M

    Ensi kertaa aloitan mielialalääkityksen. En usko että selviän tästä :(

    Nyt teet vain sellaisia asioita mitkä tuntuu hyvältä edes vähän. Ei mitään mikä tuntuu tympeältä, ja sulla voi nyt aamupäivästä olla noita aloitusoireita mut illalla on varmasti hitusen helpompi, jos sulla on sellainen lääke et aamulla otetaan yhdesti. Ja jos muistan oikein et sulla oli...
  10. M

    Otin Panacodia, ihana raukeus alkaa vallata kroppaa

    Joillain tekee, joillain ei mut tottahan se on et ahistukseen on omat lääkkeensä. Kuten myös minulla jolla on myös panacod käytössä. Toki mulla yks syy ahdistukseen tällä hetkellä on kipu joka on pysynyt kutakuinkin kurissa tuon kipulääkkeen ansiosta ja ahistuslääkkeitä (niitä oikeita) on...
  11. M

    Otin Panacodia, ihana raukeus alkaa vallata kroppaa

    Mulle lääkäri selitti et siinä on itseasiassa ihan minimini määrä mikä muuttuu morfiiniksi kehossa loppujen lopuksi?
  12. M

    Otin Panacodia, ihana raukeus alkaa vallata kroppaa

    Niin tekee. Ja kun yskänlääkkeitä ei suositella raskaana oleville niin lääkäri teki tällaisen ratkaisun, mulla oli muutenkin "vuosisadan" flunssa ja siihen kuuluvat kuumekivut yms. niin kirjoitti tuota sitten. Tuli monta kärpästä yhdellä iskulla.
  13. M

    Otin Panacodia, ihana raukeus alkaa vallata kroppaa

    Ja mä oon käsittänyt et todellisissa kiputapauksissa ensin pyritään saamaan kipu kuriin ja myöhemmin vasta mahdollinen vieroitus jos on sille tarvetta. Niinku näissä koukuttavissa lääkkeissä.
  14. M

    Otin Panacodia, ihana raukeus alkaa vallata kroppaa

    Mulle määrättiin panacodia yskään raskausaikana. :)
  15. M

    Otin Panacodia, ihana raukeus alkaa vallata kroppaa

    Jokaisella lääkkeellä on sivuvaikutuksia, myös buranalla tai normi panadolilla. Lääkäri määrää jokaiselle omanlaisensa lääkkeet tiettyihin tarkoituksiin. Lääkäri määrää kipulääkettä kipuun, ja esim. omalla kohdallani tutkimukset on menossa, osa tutkimuksista käyty ja osa vielä käymättä. Panacod...
  16. M

    Mitäs teillä ruokalistalla tänään

    Tänää syödään makaronimössöä. Illalla varmaan lämppäreitä tai jotain miehen kokkailemaa.. Ei isompia tänään.
  17. M

    kuvia koirasta ja lapsesta, älä avaa jos ajatus kauhistuttaa :D

    Ihana paijauskuva tuo alempi :heart:

Yhteistyössä