Hakutulokset

  1. R

    Elokuu 2017

    Moikka kaikille taustalta! Odotan neljättä lastani. LA on nippa nappa heinäkuun puolella. Olen kuitenkin seurannut tätä keskustelua alusta asti, koska heinäkuisia ei oikeastaan edes ole kaikkien hypättyä faceen juttelemaan. Mulle sanottiin neuvolassa noista omega 3 kapseleista, että niitä ei...
  2. R

    IVF:n odottavat

    Olen syönyt clomeja monta kuukautta ja nyt lääkäri lupasi viimein laittaa ivf lähetteen eteenpäin. Kuinka kauan teillä on kestänyt, että olette päässeet julkisella puolella suunnittelukäynnille/hoitoihin?
  3. R

    Clomien annostus ja otto

    Syön kolmea tablettia päivässä. Lääkäri sanoi, että voin ottaa esim. yhden aamulla ja kaksi illalla. Näin olenkin sitten tehnyt. Oireita on ollut päivin ja öin.
  4. R

    IVF marras/joulukuu

    jeps1: Kiitos vastauksestasi. Me tullaan hoitoihin KOKSin alueelta. Eipä kai se auta kuin odottaa ja asennoitua siihen että keväällä sitten on ehkä meidän vuoromme.. mutta hyvä ettei irtisanoutumiset nyt ainakaan pidennä tätä odotusta :)
  5. R

    IVF marras/joulukuu

    Heips! Sivusta tulen kysymään millaisia jonotusaikoja teillä on ollut IVF hoitoihin julkisella puolella? Lääkäri pisti meille lähetteen HYKSiin kolme viikkoa sitten ja nyt odotellaan kirjettä josta selviäisi suunnittelukäynnin ajankohta... meneeköhän tuosta suunnitelusta vielä kauan itse...

Yhteistyössä