Hakutulokset

  1. V

    Joulun hankkimisesta

    Annamme lahjoja aikuisten kesken ja lapsille.Lapset saavat sen yhden hartaimmin toivotun lelun meiltä ja kummeilta ym.sitten esim.esikolle kerätään Kunnaksen ja Astrid Lindgrenin kirjoja,Carcassonne peliä ja työkaluja,nauloja ja lautoja =) Keskimmäinen tulee saamaan ainakin...
  2. V

    Voiko vauva saada

    Ja eikös zerossa ole lisäaineita myös paljon sokerin sijalla? Mutta joo,hiilihappo sinällään voi aiheuttaa vatsan kuplimista,tekeehän se aikuisellekin niin.
  3. V

    mua alkoi kiinnostaa..(hoitotestamentista)

    Mulla on kopio lompakossa ja alkuperäinen kotona.Olemassaolosta tietävät puoliso ja muut lähiomaiset.
  4. V

    Sairaalasarja: Heta-vauvan kohtalo, selvisikö?

    Eikä niihin tavallaan "saa tottua".On ammatillisesti oikein säilyttää tietty etäisyys asiakkaisiin ja omaisiin,jotta pystyy työtä tekemään,se myös suojaa itseä,kun asiat eivät tule liian liki.Mutta kyllä minua koskettaa aina,kun asiakas,on hän sitten lapsi tai aikuinen,kuolee.Se on inhimillistä.
  5. V

    Huomaatte varmaan viimeinkin edes pienen kourallisen siitä, miten raskasta sairaanhoitajan työ on sekä fyysisesti että..

    Olen sitä mieltä,että sairaanhoito-palo-ja pelastusala sekä poliisit saisivat saada palkkansa verottomina.Ovat kuitenkin niin yhteiskunnan "peruspilareita",joita tarvitaan,oli sitten sota tai rauha.
  6. V

    Mitä tekisit?*kipulääkityksestä*

    Poikasella laitettiin tänään ab-kuuri poikki rajun allergisen reaktion vuoksi,uutta aloitellaan perjantaina.Tulehdus korvissa on kuitenkin aika raju.Vielä ei ole valitellut,mutta antaisitko kipulääkettä "varmuuden vuoksi"? Itse ajattelin näin tehdä.Ikää potilaalla 1v.2kk

Yhteistyössä