Hakutulokset

  1. Ä

    Marraskuun mussukat <3

    Kiva kuulla, että täällä joku muukin yh odottaa vauvaa, ku fb:s en uskaltanu viel liittyy yksinodottajien ryhmään ku näkyis sit kaikille. :) Mulla iski just ihan kaamee närästys, eikä töissä tietenkään lääkettä. :( Kulkee kyllä jatkossa aina laukussa mukana! Ja nälkä on ihan kamala, reilun...
  2. Ä

    Marraskuun mussukat <3

    Oireista Kamalasti täällä jännittää kun ei oikeen mitään oloja ole vaikka yritin eilen olla pitkään syömättäkin, kamala nälkä vaan! Aamullakin heräsin kamalaan nälkään, mut ei se mulle vierasta muutenkaan ole. :D Vähän alamahas tuntuu välil jotain ja lonkissa ku kävelen reippaasti, mut voinhan...
  3. Ä

    Marraskuun mussukat <3

    Isot pahoittelut pienen menettäneille! :'( Mut sit taas uutta yritystä, kyl se joskus viel onnistuu! :) Ite varasin tänään ekan neuvolan, heti pääsiäisen jälkeen tiistaina joten pääsiäisestä tulee pitkä, varsinki ku sen ainoat menot oli iltamenoja joten nyt sit uutta suunnitelmaa kehiin. :)...
  4. Ä

    Marraskuun mussukat <3

    Ilmoittaudun minäkin uskomattoman sekaisin tuntein tänne muiden jännittäjien joukkoon! :) Sain tammikuussa kuulla, että minulla on hypertyreoosi (tuli lääkkeistä joita käytin) ja olin ihan varma, etten tule raskaaksi, mutta päätin vielä helmikuussa yrittää vaikka en mahdollisuuksiini uskonut...

Yhteistyössä