Hakutulokset

  1. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Onnea Mirkku76 pienestä pojasta :heart: (.) Vointi alkaa olla aikas tukala,kolmas yö takana että nukun,oon hereillä ja yritän kivuista huolimatta taas nukkua..supistelee epässäännöllisesti ja menkka/selkä poltot senkun jatkuu,tänään soitan kyllä synnärille ja kysäsen asiaa..alkaa tää äiti...
  2. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    hyvä kysyä tällästä vaikka jo kuudes tulossa,mutta 4 syntyny käynnistyksellä ja esikoinen oli niin paljon yliaikainen että mies mulle tokas että nyt lähetään enkä muista siittä mitään kun siittä on jo kohta 11.v aikaa...:ashamed:
  3. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    öö missähän kohtaa olis hyvä ottaa synnärille yhteyttä kun on vähän väliä sellainen epämukava kipu tuolla haaravälissä ja sellasta menkkakipuilua ilmassa...? ja touhukas menee toosi lujaa masussa..:x
  4. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Kuukautiskivut täällä on viime yö kärsitty kamalista kuukautiskivuista ja aamusta ne päätti sitten mennä selän puolelle ja haaraväli on ihan törkeen kipeä ja tulessa koko ajan,hienoa..:kieh: ja taas yöllä herätty neljän aikoihin ja muutenkin noiden kipujen kanssa valvottu puoli yötä... Mieskin...
  5. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Vaaleansiniset onnittelut Nepolle & koko perheelle pienestä nyytistä :flower::heart::flower:
  6. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    väsyttävää torstaina aamua kaikille Nepolle Halaukset,tiedän tunteen..olin nuorimmasta 3pvä osastolla josta yhen yön nukuin tvhuoneessa kun ei ollut tilaa eikä kätilö antanu yötä vasten enään käynnistyslääkettä..:stick: ja sillä mentiin 3pv ennen kun ylilääkärille valitin ja sain kalvojen...
  7. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Huomenet täällä on erittäin väsynyt ja rankka yö takana..eilen siivoilin ja oltiin saunassa ja yöllä päästiin siihen että ravasin vessassa ja vauhdikas ei ole nukkunut masussa oikeestaan yhtään ja nuorin näki prinsessa unta ja höpötteli sitä unissaan:whistle: Nepolle vielä kerran...
  8. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    tsempitykset Nepolle :D
  9. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Tays terveisiä :D Käytiin tänään sitten erikoislääkärin pakeilla ja nyt sitten tämä mamma menee osastolle 30.7 ja samalla asennetaan Ballonki ja käynnistetään synnytys,mutta vauhdikas saa vielä masussa vähän kasvaa kun painoa oli vain 3070g..:heart::heart: Muuten oli ultrassa jälleen kaikki...
  10. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Huomenta! Se olis tänään erikoislääkärin puheille lähtö taysiin,tulen kertomaan sitten illasta mitä sanoivat ;) Kesämasu-12 ja vauhdikas 37+2:heart:
  11. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Dolma72 suuret onnittelut pienestä prinsessasta Ss Mullakin on eri vaihtoehtoja mukana hoitolaukussa,niin näkee sitten sään mikä se on kun pääsee kotio,myös ohut vaunupeitto kuuluu hoitolaukun varusteisiin:)
  12. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    :heart::heart: Poks Poks 37+0 :heart::heart:
  13. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    emilien Halaukset :hug: toi sun kertomas tilanne mummosi kohtaalla ja tilanteesi miehesi kanssa ei ole mikään paras mahdollinen:( Toivottavasti mummollesi hoidot auttaa ja sä saisit asiasi kuntoon miehestä riippumatta lasten kanssa.:)
  14. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Kommentoidaas välillä..:D Maha napsuu täälläkin aina silloin tällöin ja alkuun jo pompin sohvalta ylös,että nyt tulee lähtö mutta pyh..edelleen kasassa Kestovaipat mun pinna ei riitä niihin joten saa jäädä vallan pois meidän taloudesta,pyykkiä on jo muutenkin :D vaipparoskis ihan...
  15. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Mä nukuin tunnin tätä päänsärkyä pois tossa äsken ja nyt on niin väsy ja veltto olo,että..vie toinen kaivaa tuolla mahassa oikein urakalla niin oloon kahta kauheemmin kurjempi ja selkää juilii...mä oon niin loppu tähän raskauteen kun ei ole sellaista päivää ettei kipuja olisi:'(
  16. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Huomenta! Äippäpolille tuli sitten eilen lähtö,kun neuvolasta sinne soittelivat ja halusivat nähdä..Maksa-arvot oli ok,alle sen alhaset mutta hyvä,verenpaineet ottivat kaks kertaa,huitelivat siinä 89/65 pintaan..ja vauva voi hyvin nyt 3kg kaveri.. Sainhirveän kipukohtauksen siinä...
  17. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Siis mullahan on turvotusta ja pää kipeä melkein joka päivä,mutta verenpaineet on matalat,voiko silti olla raskausmyrkytyksen oireita..?:O tää kutina meinaan on jo jotain ihan järkkyä ja siis ku se ei kohdistu yhteen kohtaan vaan kutian joka paikasta ja rasvauksesta se ei oo kiinni kun iho ei...
  18. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Valitusta sisältävää huomenta Meikäläinen heräs yöllä puol kolme eikä väsyttäny sitten yhtään..|O Illallakin nukkumaan meno oli yhtä haastetta,kun selkää sattu ja haaraväli on niin kipee kun olis jonkun 3 tunnin seksimaratonin vetässy,ja yöllä sama juttu ja nyt aamusta..ja taas selkä huutaa...
  19. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Sateista Huomenta Tänään jos viettäis päivän kotona,kun tuo meidän mies eilen mulle saunassa "vähän suutahti"..Hän oli töissä miettiny,kun soitin eilen päivällä että ollaan tyttöjen kanssa Sorsapuistossa,että hän ei oikein tykkää siittä nyt kun olen viimesilläni raskaana,että viipellän pitkin...
  20. kesämasu-12

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Mies synnytyksessä mukana meillä tulee mukaan jos kaikki hyvin menee,mutta jos pikkunen päättää syntyä keskenpäivän ei mies pääse mukaan kun ei voi jättää töitään kesken ja vapaata on vaikea pyytää kun viimeksikin käynnisteltiin 3pvä ennen kuin neiti päätti syntyä,se kuka mukaan miehen tilalle...

Yhteistyössä