Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Jaksuja kaikille menetyksen kohdanneille. Täällä ei flunssa ota ollenkaan hellittääkseen, kävin tk:ssa poskiontelotkin tarkistuttamassa kun lisäksi on tullut tollanen ihme päänsärky. No ei ollu poskiontelontulehdusta, eli näillä mennään. Minä oon kanssa kauhea stressaaja, oon jo viikon...
  2. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Ei tännekkään ihmeitä, ällötystä on ilmassa pienessä määrin muttei menoa haittaavasti. Mun sympatiat teille joilla on niin huono olo että se haittaa normaalia elämää. Ihania kyllä nuo tintta iitan tekemät bodyt. Itse harrastan kans jonkin verran käsitöitä mut lähinnä asusteita syntyy neuloen...
  3. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Me laitettiin miehen kanssa ystävänpäiväkortti tytölle kun se oli tosi huolissaan että jos ei saadakkaan yhtään ystävänpäiväkorttia =) Suuret murheet pienellä ihmisellä. Tein myös kakkua kun tuli vieraita, siinäpä ystävänpäivänviettoa. Sunnuntaille on sitten isompaa juhlintaa tiedossa kun...
  4. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Moi kaikille, Täällä olisi myös yksi odottaja mukaan syyskuisten ketjuun. Olen käynyt jo jonkin aikaa lueskelemassa teidän kuulumisia. Plussan sain testiin 22.1. Lasketuski ajaksi neuvolasta laskettiin 22.9 mutta se saattaa muuttua koska raskautta edeltävät menkat oli jotenkin todella oudot...

Yhteistyössä