Hakutulokset

  1. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Linneat pidän peukkuja että pääset pian tositoimiin! mä supistuksen tullessa roikuin kotona keittiötason päällä, sairaalassa sitten korkealle nostettua sairaalasänkyänvasten nojaten, niin että koko yläkroppa oli sängynpäällä ja mies hieroi supparin aikana aina selkää. Ilman tukea en millään...
  2. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mä en halua tuputtaa mitään kikkoja kenellekään, mutta nyt omasta kokemuksesta voin suositella ettå kun tunnette että supparit alkaa niin liikkukaa ja liikkukaa, oman voinnin mukaan toki. Mulla ei vauva ollut laskeutunut vielä kin supparit alkoi, mutta pysyin koko ajan...
  3. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Täälläkin olisi tänään poksuttu täysaikaiseksi mutta täsmällinen poika päätti tulla maailmaan tänä päivänä. :) Eilen ajattelin että tässä se juhannus vielä menee paksukaisena, mutta aamusta alkoi kipeät ja säännölliset supparit ja muutaman tunnin jälkeen lähdettiin sairaalaan. Sairaalassa...
  4. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Pikaista paranemista epparihaavoista kaikille! Mä olen täällä lähinnä paniikissa toissapäiväisen äitiyspolikäynnin jälkeen. Painoarvio 38+5 oli 3900g, ja paikat niin kiinni ja vauva ylhäällä joten lääkäri oli epäilevä että käynnistyisi itsekseen. Käynnistys juhanuksen takia kuitenkin...
  5. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea kaikille jotka ovat saaneet oman nyytin jo kainaloon! Elba kuullostaa kyllä kurjalta tuo sinun tilanteesi :(, antaisivat edes sen verran sitten kipulääkettä että saisit nukuttua muutaman tovin. En tiedä pk-seudun päivystystaksoja, täällä meilläpäin synnäri-/äippäpoli käynti on 27,50...
  6. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    suuret onnittelut jo kaikille vauvautuneille!! Mä vaan pikaisesti mutisen omaa napaa täällä, viime viikolla oli lääkärineuvola ja lääkäri sanoi laittavansa lähetteen äitiyspolille kokoarvioon tälle viikolle kun sf-mitta on käyrien yläpuolella. Soitin sitten eileni äitipolille kun aikaa ei...
  7. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    neuvolakuulumisia pikaisesti täältäkin, tänään oli viimeinen lääkärineuvola (36+4). Ei mitään merkkejä että tuo aikoisi syntyä lähiaikoina, paikat edelleen täysin kiinni ja kohdunkaulaakin jäljellä se kolme senttiä. eli heinäkuulle varmaan mennään, jso eivät ison koon takia (SF mitta 37 )...
  8. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    moikat pitkästä aikaa, jotenkin jäänyt palstalla käynti kokonaan viime aikoina, muka niin kiirettä koko ajan. Evamarian maha on kyllä huikea! Äitiysloma on täälläkin alkanut, mutta tunnit tuntuu silti loppuvan vuorokaudesta. Paljon on vielä tekemättä, mutta toisaalta alkaa tuntua siltä...
  9. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    MiiJane oletko kokeillut närästykseen Gavisconia? Se on ainakin ainut mikä mulla auttaa, renniet tms ei auta ollenkaan. Mä olen sitten varmaan se "ärsyttävä" toiminnallinen odottaja, kun lenkkeilen ja treenaan koiria edelleen päivittäin, ja muutenkin touhuan edelleen paljon. Iskiashermo on...
  10. L

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Tuohon kieliasiaan vielä. Omakohtaisesta kokemuksesta kyllä lämpimästi suosittelen opettelemaan ne kaikki vieraat kielen, myös sen ruotsin huolellisesti. Itse Itä-Suomoesta kotoisin olevana ei aikanaan tullut hirveästi keskitettyä ruotsinkieleen koulussa, koska eihän sitä missään tartte...
  11. L

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Miten te jaksatte vielä olla töissä, jos ette oli vielä äitiyslomalla? Mä olin tänäänkin 8h istumisen jälkeen, jalat turpoaa, kramppaa, veri ei kierrä. Vissiin maha painaa sen verran että olo alkaa iltapäivästä olla ihan järkyttävän huono ja kotona ei sitten pysty kun makaamaan. :(...
  12. L

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Vaunut on edelleen hankkimatta, mitäään ajatusta mallista ei vielä ole. suurin syy on, että saadaan suksiboksi vasta pääsiäisenä, ja iso kriteeri tulee olemaan se, että vaunujen pitää mahtua suksiboksiin. (.) Eilen oli neuvolalääkäri, verenpaineesta tuli moittimista ja kontrolli ensi...
  13. L

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    NelHMlle paljon voimia, koita nyt jaksaa levätä rauhassa, että masukki saa kelliä vielä hyvän tovin mukana. Itsellä oli tänään sokerirasitus, huomenna neuvolassa kuulee tulokset, saas nähdä, olo pysyi hyvänä koko rasituksen ajan joten toivottavasti se lupaa hyvää. Me ollaan ostettu tuo...
  14. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Pikavinkki jos joku on hankkimassa gracon logico s kaukaloa ja jalustaa, ja paikkakunnalla on motonet. Sieltä koko paketti 125,90 tällä hetkellä. Löytyy myös heidän nettikaupasta.
  15. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    MelkeinPrinsessa eikös ne kaikki avustukset saanu haettua nyt kerralla? äitiysrahahan pitää hakea viimeistään 2kk ennen laskettua aikaa muistaakseni. Naene suonenvetoihin auttaa myös tuo magnesium tosi hyvin, suosittelen.
  16. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Muuten vinkkinä kaikille ummetuksesta kärsiville, popsikaa naiset magnesiumia. Luonnontuote, tekee hyvää lihaksille ja auttaa taatusi huonoon vatsantoimintaan.
  17. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    nelHM bMulla on kans kylki kramppaillut muutaman päivän, mutta luulen että mulla se johtuu varmaan tuossa iskiaksesta, vetää koko kropan jumiin. Omanapaa sen verran että elän nykyään vain odottaen perjantaita jolloin pääsen aina hierojalle hakemaan helpotusta tuohon iskiakseen... eikä sekään...
  18. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    huomenta Tuulentyttö mun mielestä nuo kelan paperit saa vasta kun 22 viikkoa on täynnä, eli varmasti sullakin nyt seuraavassa neuvolassa? MEillä ei täälläpäin ole mitään neuvolaa mihin pitäisi isä ottaa mukaan, eikä meillä ole mies ollutkaan mukana. Ultrissa toki oli, mutta siinäpä se...
  19. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Tuulentyttö, ilmeisesti siinä on siis iskias hermo raskauden takia pahasti puristuksissa..
  20. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Mä alan olla ihan turta tähän kipuun, kun kaikki lääkäritkin vähättelee tätä. Tää on jotain ihan hirveää kun 22h vuorokaudesta jalkaa särkee todella kovaa. Töistä en voi olla pois, kun meillä on yt:t ja uudet paikat ei oo vielä menneet hakuun. En uskalla nyt riskeerata yhtään töissä. Mut...

Yhteistyössä