Hakutulokset

  1. M

    savonlinnan seudun pienten vauvojen äidit.

    Kirpparihinnoista: Aika monet tosiaan on tienausmielessä myymässä tavaroita kiskurihintaan. Onneksi joskus löytyy tosi edullisestikin hyvää vaatetta. Nyt en kyllä aikoihin ole löytänyt mitään. Yleensä käyn kirppareilla n. pari kertaa kuukaudessa. Pitäis itekin ottaa pöytä,että saa varastoja...
  2. M

    savonlinnan seudun pienten vauvojen äidit.

    Mitäs Savonlinnan mammoille kuuluu? Kukaan ei ole aikoihin kirjoitellut... Meillä molemmat muksut oli vesirokossa ja esikoinen samaan aikaan kun sisko poti vesirokkoa sairastui vatsatautiin,että täällä on sairasteltu ihan urakalla. Meinasin lähteä ensimmäistä kertaa tytön syntymän jälkeen...
  3. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Olen tosi tyytyväinen. Painoa nyt 78,5kg. Olen kyllä syönyt mitä sattuu,sunnuntainakin ainakin 4 laskiaispullaa :ashamed: Stepperillä olen polkenut jopa 5 min päivässä,en voi käsittää miten joku jkasaa melkein tunninkin sillä vetästä. Onkohan miula askellus liian iso vai mikä mättää... Ihanaa...
  4. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    :hug: En tiedä millä sanoilla voisin tukea... Pohdi hartaasti ja tee niinkuin sydän sanoo. Varmasti miehesi kanssa teette parhaan ratkaisun,on se sitten kumpi vaihtoehto tahansa. Voimia!!!
  5. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    2.1 83 kg 9.1 81,4 kg -1,6 kg 16.1 80,7 kg -0,7 kg 23.1 79,6 -1,1 kg 30.1 79,8 +0,2 kg Näin tällä hetkellä, kiitos aika monien roskaruokien. Yhtenä aamuna paino oli jo 79 kg,mutta mutta... No tästä ei mennä kuin eteenpäin ja ensi viikolla paino on vähintään kilon vähemmän kuin nyt. Palailen...
  6. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Pikku neiti hirveässä vesirokossa ja esikoinen oksentaa! Viime yön nukkumistunnit oli aika vähissä. Nyt on sellanen olo että jos olis suklaalevy niin söisin sen tältä istumalta... Onneks ei ole ;) Katotaan kuin sairastelut vaikuttaa keskiviikon punnituksiin. Saattaahan se olla että vatsatauti...
  7. M

    ~KesäMassut 2007~

    Tuskin kukaan enää meitä muistaa,mutta kirjoittelenpa vaikka omaksi iloksi. Neiti ei vieläkään ryömi,pyörii vain kuin kellonviisari. Ja jos ei yllä leluun niin sitten antaa olla tai pyörii niin monta kertaa ympäri että ylettyy. Hampaitakaan ei näy... Niin sitä vaan tulee esikoiseen verrattua...
  8. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Vaaka näytti tänä aamuna 79,6kg, pudotusta 1,1 kg! Oon ihan älyttömän onnellinen että painan nyt alle 80kg! Mutta kuten aikaisemmin kirjoitin niin "todellinen" painonpudotus alkaa nyt,koska paino on ollu kauan tossa 79kg. Ja viime viikon syömisistä... Sunnuntaina hesellä kerroshampurilainen ja...
  9. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    2.1 83kg 9.1 81.4kg -1.6 16.1 80.7 -0.7kg Yhteensä -2.3 kg Olen tosi tyytyväinen,sillä syönyt olen kebabia ym. herkkuja,mutta kun pitää kohtuuden kaikessa ja katsoo mitä muuta samana päivänä syö kun herkuttelee niin paino putoaa. Tänään tuli stepperi,ihanaa kun pääsee sen kanssa...
  10. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Täälläkin osittain mopo karannu käsistä syömisien suhteen. :ashamed: Aamupaino oli tänään 80,9kg, mutta nyt kun kävin (söin kebabin leivällä...) niin paino oli pompsahtanu 81,2kg!!! Lenkillä olen käyny ties millon viimeksi,kelit on todella surkeat,täällä ainakin on ihan pääkallokeli. Odotan...
  11. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Eli pudotusta 1,6kg. Olen tosi tyytyväinen, vaikkakin nää on näitä extra kiloja ja katson että todellinen urakka alkaa vasta 79kg jälkeen,kun se on piiiiitkään ollu se miun vakiopaino. Täytin tossa litran vesimukin ja katson että paljonko oikeesti tulee vettä juotua ja että päivässä ainakin...
  12. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Itse astun vaakaan huomenna... Lunta on tullut ja täälläkin tulee liikuntaa ison pihan kolaamisen muodossa. Eilenkään en päässyt lenkille, mutta tänään on pakko päästä. Tai pääsishän sitä kun ottais esikoisen (kohta 5v.) mukaan,mutta sitä nyt ei lenkkeilyksi voisi kutsua, kun joka viiden metrin...
  13. M

    savonlinnan seudun pienten vauvojen äidit.

    Joo,kaikki vaan avoimeen päiväkotiin,siellähän sitten tavataan! Meillä esikoinen on ma ja to seurakunnan kerhossa,niin voisi sitten tytön kanssa vaikka käydä katsastamassa Tuokkolan... :wave:
  14. M

    savonlinnan seudun pienten vauvojen äidit.

    Onko kukaan teistä käynyt Tuokkolassa, avoimessa päiväkodissa? Siellä kaiketi alunperin ainakin piti kokoontua torstaisin äiti-vauva ryhmä... Jos joku on käynyt, niin olisi kiva kuulla millaista siellä oli,jos vaikka itsekin eestyisi käymään.
  15. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Aamupäivä meni ihan oksyömisien suhteen, mutta... Sain päähäni että loppiaisen kunniaksi mennään syömään ABC:lle. Otin päivän pihvin eli broileripihvin aurajuustokastikkeella ja tikkuperunoilla, oli toki hyvää, mut vaaka huomas sen myös :ashamed: . Näissä viikonlopuissa on miula selkeesti...
  16. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Tässä samalla kun kirjoittelen niin mässäilen samalla karkkia. Eilen oli huonompi päivä painon pudotuksen osalta,en käyny lenkillä ja herkuttelin muutamalla namilla jo etukäteen... :ashamed: Muuten söin ihan terveellisesti,mies söi taas ranskalaisia, niin minä tyttö keitin itselleni perunoita...
  17. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Lenkkeilypäätös on ainakin pitänyt,joka päivä olen puoli tuntia reipaillut. Stepperikin pitäisi laittaa tilaukseen. Kotiruokalinjalla olen pysynyt, enkä sortunut äsken kun mies kävi hakemassa kebabia! Itse söin keitettyjä perunoita ja kasvispihvin,sekä tomaattia,kurkkua ja raejuustoa...
  18. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Punnitsin itseni äsken...ja järkyttävät 83 kg!!!! näytti vaaka,pituutta 164cm. En ikinä, koskaan, milloinkaan ole painanut näin paljon! Painonvartijoissa kun laihdutin, nin aloituspaino oli 78.4... Eilen aloitin lenkkeilyn ja joka ikinen päivä olis tarkoitus lenkkeillä puoli tuntia, joka kyllä...
  19. M

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Kahden lapsen, 03/03 ja 06/07 syntyneitten lapsukaisten äiti. Pudotettavaa olisi 14 kg ja kesäkuuhun mennessä tahtoisin eroon ainakin kymmenestä. Pari vuotta sitten laihdutin painonvartijoissa 13 kg kolmessa kuukaudessa ja se oli jopa helppoa! Kesäkuussa syntyi pikku prinsessa, raskauskilot jäi...
  20. M

    savonlinnan seudun pienten vauvojen äidit.

    Ei valitettavasti saa! Savonlinna nyt ei muutenkaan tunnetusti kovin hyvin huolehdi lapsiperheistä, niin turha haaveilla kuntalisistä. Töihin on pakko lähteä syksyllä, kun vaan saisi hoitopaikan edes samalta puolelta kaupunkia, missä asuu ja lapsetkin vielä samaan paikkaan...

Yhteistyössä