Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Hui ku täällä on paljon tekstiä :) Tervetuloa uudet ja onnea! Jäi tuo imetysasia jotenkin pyöriin päähän ja siihen sen verran että tyylejä varmaan niin monta kuin imettäjääkin, mutta itse henk kohtaisesti imetän niin kauan kuin siitä lapselle on hyötyä, jos maitoa vain riittää.. Uskon...
  2. T

    Maaliskuun muruset 2012

    (kananmuna on joko hedelmoittynyt ja niitä ei kaupoissa myydä, tai sit se on hedelmöittymätön ja niitä myydään :).) Mua on taittu lapsena huijata :D :D näin sitä aina oppii uutta :) :D
  3. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Minäki olen varannut hamppilääkäriin ajan jo ennen plussausta. meni lokakuulle että sai julkiselle puolelle edes tarkastusajan.. mulla kans varmaan pitänee paikkailla hammasta.. Ite kerran jätin puudutuksen ottamatta paikkauksen ajaksi ja se paikkaus itessään ei käyny sen kipiämpää ku se...
  4. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Päivää kaikille! Ja osanotot pudonneille! : / Täällä kans tuntuu ettei aika kulu millään eteenpäin.. Odottavan aika on todellakin pitkä! Ennen viikot vierähti tosta noin vaan, mutta nyt tuntuu kuin aika olisi pysähtynyt! Masukumpu on kyllä kasvanut huimasti, ei vain raskauden takia vaan kovan...
  5. T

    Maaliskuun muruset 2012

    täällä kans yks plussannut :) viikoja 5+4. vuosi on taottu ja nyt tärppäs :heart:

Yhteistyössä