Hakutulokset

  1. N

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    Mut voi poistaa tosta listasta. Meillä on edessä suht iso maisemanvaihdos ja elämänmuutos, ja yhteismielin todettiin, että vauvan tuloa siirretään. Niin keretään paneutumaan siihen hommaan sitten paremmin ja ilman stressiä. B) Plussatuulia kaikille, tuun takas kun on sen aika! :heart:
  2. N

    Ovulaatiosta kysymys, johon ei vastausta löydy mistään

    Viimeinkin ovistestit tuli, aivan täysin haamu viiva. Tällä hetkellä siis ollaan siinä asemassa mitä aattelinkin etukäteen, eli ovis ois su. Katshotaan. Ellei oo jo mennyt. :o Mua muuten hämää ihan hirveesti, että kaikilla noilla ovislaskuri-sivuilla täällä netissä on automaattisesti oletettu...
  3. N

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Sain viimeinkin postissa ovistestit, ja haamuakin haamumpi viiva tuli esiin. Eli tällä hetkellä menee niinku mä ajattelinkin ja ehkä ovis ois sunnuntaina. Mä jo sain ylimääräisiä sydämentykytyksiä kun mietin että mitä jos ovis onkin kierron alkupäässä. Voihan se tietty vieläkin olla niin, ja se...
  4. N

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    JJ-t kaupat on auki ihan normaalisti lauantaina, näin ainakin meillä! Jihuu, kohta töihin, 6 tuntia niin pääsiäisloma odottaa! Plussatuulia metsästäen.... B)
  5. N

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Tää odottaa täällä pääsiäisen peiton pöllytyksiä B) Oman laskun mukaan ovis olis su, mutta kun en varma oo. Ovistestit tilasin, mut eivät tulleet vielä tänään, josko jo huomenna. Ja vaikkeivät tuliskaan, niin pöllytellään silti :D
  6. N

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Pamu k =) Mä kanssa oon ihan varma nyt, että yk 3 toden sanoo! Ja huhtikuun alussa mäkin saan edes haamun aikaseks! =)
  7. N

    Ovulaatiosta kysymys, johon ei vastausta löydy mistään

    Ei herranjumala kassu :o Voi prkl, miks naisen elämän pitää olla niin vaikeeta... B) Miksei ne munasolut vois tulla sillon kun on sovittu B) Miksei kaikki vois olla ihan selvää, eikä tarttis pissailla tikkuun harva se päivä. Mä en yhtään ihmettelis jos mun tuurilla mullakin ois kp 1 :p...
  8. N

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Tattista TähtiTaika! :) Mua kanssa naurattaa omat oireiluni, aina viikkoa ennen tätiä tulee jos jonninmoisia "ihan selviä" oireita. Ja kakkanmarjat (pardon my french) B)
  9. N

    Ovulaatiosta kysymys, johon ei vastausta löydy mistään

    Ovistestejä en ollu ennen ajatellutkaan, koska oon koittanu pitää tän sikiämisen mahollisimman luonnollisena. Ettei tuu stressiä itelle eikä miehelle. Mutta kun tahtoo hetikaikkinyt, niin koitetaan nyt totakin.... B) Jos ovis on siinä kohtaa missä oon sen kuvitellu olevankin, niin hieno homma...
  10. N

    Ovulaatiosta kysymys, johon ei vastausta löydy mistään

    Okei. Pitää sitten tää kierto koittaa mennä vielä vanhoilla tiedoilla, olettaen että ovis ois nyt sunnuntaina. Kun ei noi ovistestit varmaan ehdi perille. Mulla on nyt kp 9... :headwall:
  11. N

    Ovulaatiosta kysymys, johon ei vastausta löydy mistään

    Miten sitä osais olla kärsivällinen.... :ashamed: Jotenkin vaan toivois saavansa hetikaikkimullenyt... Mulla kaveripiirissä ihan hirveen moni on joko raskaana/juuri synnyttänyt. Ja nyt alkaa työkaveritkin sikiämään. Koska sillä ovistestillä sitten pitäis alkaa testailemaan? Jos nyt...
  12. N

    Ovulaatiosta kysymys, johon ei vastausta löydy mistään

    Kiitos nopeesta vastauksesta! :flower: Naurattaa vaan, kun oon aina ajatellut, että mulla menee kaikki säännöllisesti. Kun kierto on aina ollut 28 päivää (sen jälkeen ku lopetin pillerit, ja siitäkin on jo monta vuotta aikaa). Niin kuvittelin kai, että oviskin tapahtuu sitten sääntöjen mukaan.
  13. N

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Pakko se kai on tänne kirjautua ja ilmoittautua, vaikka meinasinkin ensin vaan seurailla taustalla.... B) Täällä 29-v täyttävä tytsykkä Turun liepeiltä, joka koittaa kolmekymppisen miehensä kanssa esikkoa. Kp 9/28 ja yk 3 tulossa pääsiäisenä.
  14. N

    Ovulaatiosta kysymys, johon ei vastausta löydy mistään

    Oon uusi täällä, joten jos tästä on jo keskusteltu niin sorry, ohjatkaa mut sitten oikeeseen paikkaan! :ashamed: Eli, mulla on kierto 28 päivää. Viimeksi oli 29 mutta se taisi vaan venähtää kun miettisin että oisinkohan jo raskaana (se oli yk 2). Kysymys: voiko ovulaatio tulla jossain...

Yhteistyössä