Hakutulokset

  1. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Kun täällä oli puhetta tuosta töihin lähdöstä ja hoitopaikan hakemisesta, niin tajusin, et munkin pitäis 1,5kk päästä osata tietää, meenkö töihin heti äippäloman päätyttyä vai mitä teen... Ja poika on nyt sen 3kk vähän päälle, niin ihan älytöntä muka kohta jo miettiä töitä... :| Tervetuloa...
  2. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Minerva87: Laitoin sulle yksärin! =) Meitä onkin täällä oikein kiva sakki ja mukaan mahtuu kyllä lisääkin. =)
  3. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    nukkana: Haluatko, että lisään tietosi tuohon alkusivulle? Heti pakko mainostaa, että me käydään Palokan naisvoimistelijoiden vauvajumpassa keskiviikkoisin. Itse olen ainakin tykännyt eikä kyllä ole hinnalla pilattu ja mukaan mahtuu kyllä vielä. Kolme kertaa on nyt jumppailtu Palokan...
  4. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Minerva87: Tervetuloa! Meillä onkin aika lailla samanikäiset pojat!! :D Ja säkin asut Kangaslammella! Mäkin kaipailen vaunulenkkikaveria, joten eiköhän lähdetä lenkille, ku kelit sallii? Ootko ajatellu osallistua ekavauvaryhmään maanantaisin klo 13-15? Siellä on meidän asuinalueelta muitakin...
  5. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Jyvässeudun äidit Laittakaa tietonne yksityisviestillä, niin päivitän tiedot etusivulle. =) hande - Keljonkangas - tyttö -02 ja poika 06/08 nipsu87 - 22v - Säynätsalo - tyttö 12/04 ja pojan 10/09 pupumamma - Heinälampi - pojat 10/06 ja 09/09 hippula80 - Keskusta - pojat 01/07 ja 09/09...
  6. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä voin ottaa sen päivityksen nessulta haltuuni. Eli alotan uuden ketjun Jyvässeudun äidit vol. 3. :D Laittakaa vaikka yksityisviestillä mulle tietojanne, niin päivitän sitä sit sinne. =)
  7. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Kertokaapas kokemuksia vierastamisesta, jos sellasia on!! Meillä poika on siis 3kk ja on pikkuhiljaa alkanu vierastamaan. Lähinnä muutaman kerran on möreä-äänistä miesvierasta säikähtäny/vierastanu ja ruvennu muitakin kattelemaan tarkemmin ennen hymyjen jakelua. Muutaman kerran on siis muutaman...
  8. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    lara79: Siellä Palokan liikuntahallissa on tosi kylmä. Viimeks pojalla oli body, housut ja sukat, mut ehkä vois enemmän olla. Ehkä laitan pojalle puolipotkarit vielä alle ja tossut/villasukat jalkaan tms.. Täytyy vielä miettiä... Itelle suosiolla pitkähihanen päälle. =) Mulla oli ihan...
  9. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    pupumamma: Mä käyn Palokassa PNV:n jumpissa. Niitä on nyt aikuisille vähän kehnosti tarjolla, mut on jotain kuitenkin. Ke on yks jumppa, to kaks ja sunnuntaina yks. Hinta on aikuiselta 55e tältä keväältä. Kato tuolta edelliseltä sivulta se osoite mun kirjotuksesta, niin näet tarkemmin sieltä...
  10. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Eilisestä PNV:n vauvajumpasta: mun mielestä siellä oli tosi kivaa! Kuusi äitiä ja vauvaa oli paikalla, joten mukaan mahtuu kyllä vielä lisää! Siellä tehtiin vauva sylissä seisten ja istuen musiikin tahdissa rauhallisia jumppajuttuja. Sit myös vauvan ollessa selinmakuulla oli yks laululeikki...
  11. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Sainkin eilen illalla vielä viestin, et vauvajumppa alkaakin tänään. :) En tiiä, mitä ne siellä sekoilee... :D Syyskaisla: en tiiä tarkalleen, minkälaista jumppaa se on, mut tänäänhän tuo selviää, joten voin kertoa sit! Vitsit, ku mäkin ootan, et poika oppii kääntymään ja liikkumaan ja...
  12. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Voi kääk että harmittaa... :( Sain juuri tekstiviestillä ilmoituksen, että vauvajumppaa ei aloitetakaan vielä huomenna vähäisen osallistujamäärän takia... Ajattelin nyt mainostaa jumppaa täällä, jos joku olisi kiinnostunut! Eli kyseessä on Palokan naisvoimistelijoiden järjestämä vauvajumppa...
  13. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Loorus: Laitoin sulle yksityisviestiä eilen. =) Kiitoksia vastauksista! Tuosta kahvittelusta, et onks teillä joku tapa sen suhteen? Eli tarkotan, et järjestääkö joku aina tietyin väliajoin kahvittelun ja sinne saa halukkaat mennä vai onks teillä mitään tiettyä käytäntöä?
  14. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Loorus: Aika lähellä Siwaa asustelen, yksi tie vain Huhtakeskusta päin. Kävin jo tänään vaunulenkillä pyörimässä siellä kirkolla kattomassa, minne sinne pitää mennä, mut voisihan sinne yhtä matkaa ensi viikolla mennä. =) Huippua! Mitäs siellä ekavauvaryhmässä yleensä touhutaan? Mä en viittiny...
  15. J

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Moi! Mahtuuko mukaan? Löysin sattumalta tämän keskustelun ja päätin kirjoitella itsekin jotakin. =) Oon 25-vuotias lokakuussa syntyneen pojan äiti. Asutaan Kangaslammella. Perheeseen kuuluu myös aviomies 26v. Poika kasvaa kovaa vauhtia. Oli syntyessään 4450g ja 52cm ja viime perjantaina 2,5kk:n...

Yhteistyössä