Hakutulokset

  1. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Moi hapsiainen80! Täältä keskustelut on siirtyny tosi paljon facebookkiin. Voit liittyä siellä ryhmään "jyvässeudun äiti fb:ssä". =) Mut tottakai tännekin saa kirjotella, mut tää ketju on tosiaan vähän jääny fb:n jalkoihin... ;) Laita yv:llä tietos mulle, jos haluat et lisään sut tuonne...
  2. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    ^Jep, etusivu päivitetty! :hug: Oli kiva nähä osaa teistä lauantaina. :D Poitsu sit varmaan otti oppia isommista, ku sillon lauantai-iltana rupes kotona ryömimään. :D Nyt on sitten sähköjohdot ym. vaarassa... B)
  3. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Tervetuloa Caitlin83 :wave: Laita mulle yv:llä tietoja, jos haluat tuonne etusivulle jotain mainintaa :) Huomenna tourutuvalle, jee! :D
  4. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Iloista pääsiäistä kaikille! :hug:
  5. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Jee, poika alkaa olla tervehtymään päin! :) Kuume ei oo enää noussu, mut yskä vaivaa vielä. Se kuulostaa ihan siltä, et se tulee kestämään varmaan jonkun aikaa vielä... Ihanaa, kun poika jaksoi tänään leikkiä jo melkein normaalisti ja olla oma iloinen itsensä! :heart: Harmi, ku en pääse...
  6. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Moro Loorus :wave: Mä arvelinkin, et teillä alko sit muuttotouhut oikein rytäkällä, joten eipä mitään hätiä, et "hävisit" yhtäkkiä kuvioista. :) Mitäs mä laitan teistä tuonne etusivulle? Onhan Lievestuore tottakai Jyvässeutua! Me käytiin tänään sit lääkärissä pojan kanssa... Ilmeisesti...
  7. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Toivottavasti tää pojan flunssa ei oo tosiaan sitä pitkään viipyvää mallia... Vielä täällä sairastellaan... hephep: Tervetuloa ketjuun ja Kangaslammelle! :hug: Me asutaan myös Kangaslammella, mut meillä on tosiaan vasta 5kk-ikänen poika. Vaunulenkeillä kyllä käydään ahkerasti, joten...
  8. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Melkoinen flunssa pojalla onkin... Voi toista pientä raukkaa... :( Yö meni onneks suht hyvin, mut paljon toista kuitenkin itkettää ja vointi on vaan pahentunu eilisillasta... Kuumettakin oli jo aamulla... Oon tässä perunu kaikkia menoja, mitä oli sovittuna... :/
  9. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Tännehän oli tullu tekstiä =) Tervetuloa vaan pikkupeikko85 :hug: Meillä on nyt sit pojalla elämänsä ensimmäinen flunssa... :headwall: Nuha ja yskä vaivaa, mut kuumetta ei ainakaan vielä ole... Viime yönä alkoi tukkoisuus ja päivän mittaan paheni. Nyt illalla sit hengitys rohis jo ihan...
  10. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    ONNEA nonnukka1 tyttövauvasta!! :hug: :D :flower:
  11. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Onpas teillä "sirpakan" kokoisia lapsia.. :) Pakko sit uskoa, et meidän poika taitaa olla kunnon jötkäle (4kk 7645g)... Mut olihan noissa syntymäpainoissakin suuret erot tosiaan. =) Tuosta maissinaksusta.. Mä ku oon ajatellu, et ne vois alottaa aika pian kiinteiden alotuksesta.. Tai siis...
  12. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Aika ihmeellistä, miten joillakin on voinu olla niin pieniä vauvoja, vaik synnytys on menny yli la:n... Olis meilläkin voinu olla vähän pienempi... :D Onkohan Nonnukka tosiaan jo synnyttänyt? =) Meillä on nyt surua perheessä, ku pojan isomummi ja siis miehen mummi kuoli eilen... :'( On...
  13. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Karvapallo: poika oli syntyessään ihan komean kokoinen: 4450g ja 52cm. Syntyi rv 41+5, joten ehti kasvaa noinkin isoks. nepsunen: :hug: Enpä itekään vielä kaipaile menkkoja ja voin vaan kuvitella, mitä ne sit joskus tulee taas olemaan...
  14. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    joke-81: Mukaan vaan! :D Meillä poika oppi eilen kääntymään myös toisen kyljen kautta mahalleen. Huomenna ikää tulee tasan 4kk ja tänään oli lääkärineuvola. Mitat oli 7645g ja 64,5cm. :) Lääkärin mielestä voidaan hyvin vielä jatkaa ilman soseita, kun kerran noin hyvin kasvaa rintamaidolla. :D
  15. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Jep, mukaan mahtuu kyllä kaikki halukkaat, mut laitatteko mulle yv:llä tiedot, mitä haluatte tuonne etusivulle julkaistavan, etten mä säädä jotain omiani? :D Oon ollu nyt kaks viikkoo ilman kananmunaa ja tänään otin sen taas ruokavalioon... Heti pojalla on eri taipeissa kuivia paikkoja ja...
  16. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Ei mun tuota halaus-hymiötä pitäny tuonne laittaa vaan hymy.. Näyttääpäs se hassulta tuossa... :laugh:
  17. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Tervetuloa vaan mukaan Ippu83. Laita yv:llä tietos, mitä haluat tuonne etusivulle, jos siis haluat sinne jotain. :hug: En ookaan nyt vähään aikaan kirjotellu tänne, ku jotenkin tuntuu, et meillä on arki normalisoitunut jonkun verran ja aivan uusia juttuja ei ookaan tapahtunu hrveesti. Poika...
  18. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Voi rähmä... Meillekin tuli muuta puuhaa keskiviikolle...Kummityttö tulee hoitoon just tuohon kahviaikaan keskiviikkona... Ja just ku mä aattelin, et kerrankin päästäis näkemään teitä livenä. Ei voi mitään... Poika kääntyi just äsken ekaa kertaa selältä mahalleen. :D Ikää 3,5kk!
  19. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Me voitais tulla kans kahvittelemaan pojan kanssa, jos ei mitään ihmeempiä ilmaannu. Laitatko Karvapallo osoitetta tulemaan? :) Tänään tehtiin mun äidin kanssa soseita pakkaseen odottelemaan kiinteiden aloitusta. Tehtiin perunaa, porkkanaa, kukkakaalta ja parsakaalta. :) Äiti halus vähän...
  20. J

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    hande: laitatko yv:llä ne tiedot mitä haluat itestäs, jos haluat ne tuonne ketjun aloitussivulle? Tervetuloa! :) Meillä poika nukahti äsken kerrankin ilman mitään huutoja ja kitinöitä!!! :D Tuntuu ihanalta!!! On näitä joskus ihan vastasyntyneenä ollu, mut ei pahemmin viime aikoina. Poika on...

Yhteistyössä