Hakutulokset

  1. F

    Vauvan oksentelu?

    Kyseessä 5kk ikäinen vauva, jolla oli ensin neljän päivän ajan kuumetta (reilut 38). Ensimmäisen kuumeettoman päivän yönä oksensi puolen tunnin sisään 5 kertaa. Oli saanut illalla maissivelliä, jota oli saanut myös aiemmin n.3 kertaa. Vellistä ei ainakaan aiemmin ollut tullut mitään reaktiota...
  2. F

    viittisikö joku laittaa kuvia maalatuista lastenhuoneista.

    Tausta on maalattu(puu, nurmi ja kukat), Nalle Puh ja Nasu on tarroja.
  3. F

    viittisikö joku laittaa kuvia maalatuista lastenhuoneista.

    Tässä meidän toinen lastenhuone. :)
  4. F

    hyppykiikku

    kiitos! B) Kannattelee kyllä päätänsä jo hienosti, mutta taida odotella vielä vähän aikaa...
  5. F

    hyppykiikku

    Mikä oli hyppykiikun "alaikäraja"? On päässyt unohtumaan...
  6. F

    Emmaljunga twin city cross

    Jotain apuja vielä...?
  7. F

    Emmaljunga twin city cross

    :headwall: Hermothan tässä menee... Ja ei kun purkamaan atomeiksi... ;)
  8. F

    Emmaljunga twin city cross

    Miten sen istuinosan saa irti????
  9. F

    Emmaljunga twin city cross

    niin siis tosiaan oli kyseessä 2004 malli eikä 2006 malli. Mulla on tavalliset city crossit vm.2007 ja niissä on ne sellaset kahvat joista painetaan ja istuinosa irtoaa. Onko ne painikkeet siis siellä jossain kankaiden alla vai missä???
  10. F

    Emmaljunga twin city cross

    Mulla vuoden 2004 kyseiset rattaat ostettu käytettynä ja nyt ihmettelen että miten niistä saa kulkusuunnan vaihdettua??? Joka paikassa lukee että kulkusuunta vaihdettavissa, mutta en tosiaankaan keksi että miten se tapahtuu... Voisko joku ystävällisesti neuvoa, ennen ku puran rattaat ihan...
  11. F

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Heippa! Mä nyt ilmottaudun vaikka näin "epävirallisesti" tähän pinoon aivan viime metreillä, jos sopii. :wave: Koko raskausajan olen lukenut teidän pinoa joka päivä ja elänyt mukana, en vaan koskaan ole saanut kirjotettua tänne mitään. Olette kuitenkin kuin "vanhoja tuttuja" mulle kaikki...
  12. F

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Heippa! =) Täältä nyt apuja kyselen, toivottavasti joku osais auttaa... Mulla menossa rv 6+6, pahoinvointia ollut rv5+5 asti ympärivuorokautisesti. Muutaman kerran päivässä on pitänu pönttöä käydä kaulailemassa. :x Nyt kuitenkin viime yönä pahoinvointi loppui kuin seinään! Heräsin puolen...
  13. F

    Tasapainottelu raskaana?

    RöntänTönttä ja kinuskimarja KIITOS!!! :D Mä oon kanssa lisänny nyt sen n. 5 pistettä, eiköhän se riitä. Paino nyt noussut pari kiloa lisäyksen myötä, mutta eiköhän sekin tasaannu ajan mittaan. =) Mukavaa odotusaikaa teille molemmille. Vaihdetaan joskus kuulumisia. Niin ja kuinkas...
  14. F

    Tasapainottelu raskaana?

    Eikö kukaan laihduttaja ole tullut raskaaksi??? Tai kukaan raskaana ollut "laihduttanut"? Saisko jotain apua nyt tähän asiaan??? Lähinnä jotain tietoa kalorimääristä jne.
  15. F

    Tasapainottelu raskaana?

    Hohoi kaikki muut raskaana olevat painon kanssa kamppailevat!!! Kertokaahan nyt kokemuksianne, kiitos! :)
  16. F

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    RD: Voit lisätä mut listaan, kiitos! :) La olis näillä näkymin 10.2. ja synnäri KOKS.
  17. F

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Kiitos onnitteluista! =) Tulkaahan perässä!!! :D
  18. F

    Tasapainottelu raskaana?

    Hei! Kaipaisin samassa tilanteessa olevilta/olleilta neuvoja. Tilanteeni siis tämä; Olen pudottanut painoa n.13kg tammikuun lopusta painonvartijoiden pisteiden avulla. Yllättävän helposti on kilot lähteneet. Nyt kuitenkin sain kaksi viivaa raskaustestiin tänä aamuna, että raskaana tässä...
  19. F

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Nyt mäkin hiivin varovasti jo tänne puolelle... Aamulla sain plussan apteekin omalla testillä ja olen haljeta onnesta! =) :heart:
  20. F

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Laitampa nyt tänne uuteen pinoonkin... Täällä kahdeksas kerta toden sanoi!!! Aamulla tuli plussa apteekin omalla. =) Nyt onnesta soikeena siirryn varovaisesti odotuspulelle! :heart: Plussatuulia kaikille! =)

Yhteistyössä