Hakutulokset

  1. P

    Kuvia plussatesteistä

    Tsirbu, hämärä juttu ja itseasiassa mulla on tältä aamulta ihan vastaava kokemus First Signal 10- testin kanssa. Siihen tuli haamuinen melko nopeasti, mutta kun aika kului, se hävisi kertakaikkiaan. Ei viivanpaikkaa, ei mitään jäänyt jäljelle, vaan aivan valkoiseksi muuttui koko testialue...
  2. P

    Kuvia plussatesteistä

    Tsirbu, voithan sä laittaa kuvaa, niin tiiraillaan yhdessä näkyykö mitään =) intoilija, kiitos tsempistä. Mä en tiedä, onko mulla edes olllut ovistakaan vielä, joten sinänsä olet oikeassa, ettei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon. Päätin kuitenkin, että lakkaan testailemasta ja odotan...
  3. P

    Kuvia plussatesteistä

    Tsirbu koopeet taitaa olla 27. Mä en tiedä mun kiertoni pituutta laisinkaan, koska menkat olivat tuossa välissä yli vuoden poissa kokonaan. Nyt on tullut tosiaan vasta yhdet menkat ja kierto on tällä hetkellä menossa siinä 27:ssä päivässä. Ollaan juuri aloitettu tjottailu miehen kanssa...
  4. P

    Kuvia plussatesteistä

    Kiitos. Mä päätin nyt, että mä en ole raskaana vielä. Testasin juuri First Signalilla negan ja se nyt varmaan olisi näyttänyt jotain, jos olisi jotain näytettävää. Jään odottamaan menkkoja =)
  5. P

    Kuvia plussatesteistä

    mur-mur olihan noissa ihan selvät haamut. Nyt vaan hurrrrrjasti onnea matkaan, että jäisi kyytiläinen mukaan roikkumaan seuraaviksi yhdeksäksi kuukaudeksi! :heart:
  6. P

    Kuvia plussatesteistä

    Kertokaas, onko Predictorissa viivan paikka tms.? Testasin hieman vajaa viikko sitten Predictorilla ja sain mielestäni viivanpaikan tai erittäin megalomaanisen hailakan haamun. Tyhjensin tänään roskista ja silmiin osui kyseinen testi ja nyt viiva oli varsin selvä (tietysti koska on ehtinyt...
  7. P

    Kuvia plussatesteistä

    Intoilija, minäkin olin kyllä näkevinäni "selvän" haamun! Pari päivää kun malttaisit odottaa, niin plussa varmasti jo vähän vahvistuisi, mutta helpommin sanottu kuin tehty ;)
  8. P

    Kuvia plussatesteistä

    Hupsis, tuli sama viesti kahdesti :laugh:
  9. P

    Kuvia plussatesteistä

    Kiva katsella näitä plussatestejä. Mä olen itsekin innokas testailija, mutta pyrin aina muistamaan, että vaikka hedelmöitys tapahtuisikin oviksen aikaan, voi mennä jopa 10 päivää, ennenkuin munasolu kiinnittyy kohtuun. Ennen kiinnittymistä ei luonnollisestikaan erity hcg:tä, joten testeissäkään...
  10. P

    "raskausoire"-ketju

    Kolmatta kertaa asialla ja tutut menkkajomot alkaneet joitakuita päiviä sitten. Mulla ei IKINÄ ole menkkakipuja etukäteen, vaan kivut tulevat yhtä aikaa vuodon kanssa. Nyt kuitenkin jomotellut ja koko ajan vain "pahenee". Tähän mennessä menkkojomot ilman menkkoja ovat tarkoittaneet raskautta...

Yhteistyössä