Hakutulokset

  1. T

    Kuvia plussatesteistä

    lenkkari: Ovis on vasta tulossa.. kun testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolliviiva niin siitä ovis on noin 12-36h päästä.. Eli viivojen siis täytyy olla yhtä tummat jotta on ovisplussa.
  2. T

    Kuvia plussatesteistä

    Noniin nyt olisi sitten viimeinen testi ja hyvin on vahvistunut viivat eilisestä, nyt ovat siis yhtä vahvat :D Tämä on Pregcheckin puikkotesti. Dpo 15
  3. T

    Kuvia plussatesteistä

    poikkka: Sen kerran kun itse olen tehnyt first signalin kasettitestin ja en ollut raskaana, ei siihen kyllä tullut mitään viivaa vaikka kuinka yritin tihrustaan ja monen tunnin jälkeen kaivelin vielä roskiksesta eikä toivoakaan viivasta.. en tiedä sitten onko noilla yksittäisillä testeillä eroa...
  4. T

    Kuvia plussatesteistä

    Onnea Barbamama!! Noniin testi senkun vahvistuu.. tässä olisi kuvaa Dpo 14 Tänään olisi siis menkkojen pitänyt alkaa ja viiva vahvistuu, mutta yksi asia mua askarruttaa kun tällaista ei ollut esikoista odottaessa ollenkaan eli mulla tulee sellaista pinkkiä limaa vessakäynnin...
  5. T

    Kuvia plussatesteistä

    Joo niin minäkin ajattelin että aikalailla yhtä vahvoja..ja tosiaan se hormoni 48-72h välein tuplaantuu :) Huomenna taas uutta kehiin.. jotain kivaa tässä testaamisessa on kun siä pitää tehdä..musta on aina yhtä ihana tunne kun se viiva piirtyy siihen :D
  6. T

    Kuvia plussatesteistä

    Dpo12 Dpo13 Tässä dpo 13 testi luonnonvalossa JA tässä kaikki testiti kuivuneina alimmasta ylempää dpo10-13.. kuivuneena ainakin näyttäisi olevan dpo 13 aavistuksen vahvempi ..Kumpi teistä on vahvempi? Eilen ja tänään on tullut silloin tällöin vessareissun yhteydessä ei siis...
  7. T

    Kuvia plussatesteistä

    Bamse: Komiat kaksi viivaa näkyy :) Onnea sinullekin.
  8. T

    Kuvia plussatesteistä

    Kiitos kaikille.. Ihanaa.. toivotaan nyt että kaikki sujuu hyvin =) Raskausoireet alkaa nostaa päätänsä saas nähdä miten pahaksi äityvät.. meillä sattuu muutto juuri pahimpaa pahoinvointi aikaan.. Nyt sitten tietenkin odottaa malttamattomana ensimmästä ultraa että pääsisi näkemään pikkuista...
  9. T

    Kuvia plussatesteistä

    Tässä tän aamuinen testi dpo 12 edelliset kuvat on dpo 10 lauantailta.. Hyvin näyttää vahvistuvan :D
  10. T

    Kuvia plussatesteistä

    Kittyb: Eiköhän me kaikki melkein oltais jonkunäköinen testi käyty sinun tapauksessa ostamassa, ainakin minä olisin joten turhaan itseäsi haukut :)
  11. T

    Kuvia plussatesteistä

    Tein vielä Digin kaapista ja tällaista näytti :)
  12. T

    Kuvia plussatesteistä

    pitkään palstaa seuranneena ajattelin itsekin lisätä kuvan tänne. Tänään DPO 10 ja tällänen viiva paukahti tänään testiajan sisällä noin 2 min kuluessa.. selkeä punainen viiva tosin ei vielä yhtä vahva kun kontrolli. Kyseessä siis pregcheck liuskatesti. Kakkonen olisi testin mukaan matkassa ja...

Yhteistyössä