Hakutulokset

  1. Alvin

    Lentävät kuoriaiset??

    Siis asutaan ok-talossa jonka pihalla runsaasti havupuita.. Monesti,varsinkin näin kesäisin rapistelevat välikatolla sellaiset peukalonpään kokoiset,suipot ja hyi helv... Lentävätkin vielä..:kieh: Kellään tietoa,mitä ne on oikealta nimeltään ja mitä hemmetin myrkkyä ostan,että niistä...
  2. Alvin

    Onko teillä mennyt välit poikki jonkun kanssa?

    On mennyt.Kohta 9 vuotta sitten.Täysin pinnallisen muijaporukan kanssa.Enkä ole sitä katunut,koska pitkään oli siinä porukassa paha olla.En tehnyt mitn oikein,yleensä olin se roskakori,joka voitiin vain ottaa esille,kun tarvittiin.Tätä nykyä vierellä ovat ne ihmiset,joiden kanssa saan olla...
  3. Alvin

    Vilkkaiden lasten vanhemmat

    :wave: Meillä esikoispoika,5v.Vilkas,iloinen,kiltti ja tosiaan se mikä nykymaailman menoa katsellen hirvittää,ei juurikaan välitä,onko tuiki tuntematon ihminen vieressä,kun alkaa juttelemaan ja esiintymään.Mitään diagnoosia meillä ei vielä ole,päiväkodissa on pienryhmässä,jossa avustaja...
  4. Alvin

    Kaipaisin ystävää

    Oletko kenties saanut puhutuksi asiasta suoraan ystäviesi kanssa?Miten heitä arvostat,jne?
  5. Alvin

    Kaipaisin ystävää

    Tällainen mullekin tuli mieleen,anteeksi nyt vain..:ashamed:
  6. Alvin

    Kaipaisin ystävää

    Mulla on parhaana ystävänä mies,muuten aviomies.:)Tiedän ettei hän ole kateellinen mulle mistään ja iloitsee aina mun puolesta,kun on iloittavaa..Ehkäpä se on tämä oma luonne sellainen,että epäilee aina kaikkien tarkoitusperiä,kun on niin monta kertaa tullut sitä peetä niskaan..Ja se kuulkaa...
  7. Alvin

    Kaipaisin ystävää

    Ei sellaista ystävyyttä taida olla olemassakaan,ainakaan naisten keskuudessa.Valitettavasti. Kateutta esiintyy takuulla jossain vaiheessa.: /
  8. Alvin

    Auttakaa!

    Näin mäkin asian näen.Mutta ei mikään ihme tältä tädiltä,että päälle päsmäröi joka asiassa.Mä en vaan tiedä,hyödyttääkö mun lähteä tästä asiasta kanssaan tappelemaan,kun oli jo eilen veljelleni jankannut,että kaikilla on oikeus tulla siunaustilaisuuteen lain mukaan. Niin on joo,mutta jo on...
  9. Alvin

    Auttakaa!

    Miten on,jos vainajan viimeinen tahto on ollut,että hautajaisistaan ei tulisi mitn sirkusta,vain ne muistotilaisuuteenkin kutsutut ihmiset paikalle siihen siunaustilaisuuteenkin,onko sisarella oikeutta lähteä omin päin päättämään,että sinne nyt kutsutaan nekin,joita ei sinne toivota tulevan?
  10. Alvin

    Mietityttää...

    Joo,sitä samaa täällä.Kukaan ei pahemmin soita itse..Siitä tullutkin ajatus,että varmaan ajatellaan,ettei enää mistään muusta voi puhua,jne..Kaikki ovat tosiaan erilaisia,mutta en tiedä,itse en jättäisi sitä yksin,joka on kokenut menetyksen.Se tuska kun on vaan niin kamala,eikä sitä...
  11. Alvin

    Mietityttää...

    Kysymys kuuluu,jos joltain kuolee läheinen..Kuvitteletteko sen jotenkin tarttuvan.. Olo on kuin jollain eristetyllä potilaalla..Ei todellakaan huvittaisi koko ajan keskustella vain niistä surullisista asioista,mutta jotenkin tuntuu,että niistä tavallisista asioista on nykyään ulkopuolisten...

Yhteistyössä