Hakutulokset

  1. harula

    Mua Kiinnostaisi siivousapu lisätienistinä

    Jos ei oo pakko olla kotien siivousta niin katsele ympärilles jos vaikka jossain lähistöllä olis alkamassa isompaa rakennustyömaata (esim tienrakennus) Selvitä mikä firma rakentaa ja ota sinne yhteyttä. Usein noissa tarvitaan työmaa toimiston siivousta. Kerran viikossa käyt imuroimassa ja...
  2. harula

    Pistetää pitkästä aikaa pikapinot!

    Luin kans väärin. Ei tää ollutkaan niin mehukas aihe kun luulin. :laugh:
  3. harula

    Ovatko poikavauvat hyvän aamiaisen seurausta? (otsikko uusimmassa luonto lehdessä)

    Voihan tuossa olla totuutta. Mä en oo koskaan oikeen tykänny syödä aamupalaa (päivällä ja illalla kyllä ruoka maistuu liianki hyvin) ja mulla on kaks tyttöä. =)
  4. harula

    Ymmärtääkö 1,5-vuotias että äiti on raskaana?

    Ei meilläkään 1,5 vuotias ymmärtänyt että mahassa oli vauva. Ei tainnut edes hoksata että se pikkusisko tuli sieltä mahasta ulos. Tosin äidistä tuntuu vielä välillä että sieltä ei oo tullu mitään ulos kun maha on edelleen iso :laugh:
  5. harula

    Miksi aloititte palstailun?

    Av:n kautta eksyin tänne. Palstan puheenaiheet on liian koukuttavia. Jonkun aikaa harmaana palstaa lukeneena ja välillä vastanneena päätin vihdoin rekisteröityä. Eli moi vaan kaikille! :D
  6. harula

    G: kauanko yhdessä ennen kihlautumista,naimisiin menoa,lapsia?Yhdessäkö vielä vai eronneita?

    Seurustelua vajaa vuosi ja sitten kihloihin. Hääpäivä päätettiin samalla reilun kolmen vuoden päähän ja se sitten toteutuikin. Nyt naimisissa kohta 4 vuotta. Lapsia kaksi. Ei eroamisaikeita :heart:

Yhteistyössä