Ovatko poikavauvat hyvän aamiaisen seurausta? (otsikko uusimmassa luonto lehdessä)

Nyt vaan syömään reippaasti aamiaista, jos haluatte poikavauvan ja vastaavasti jätätte aamiaisen väliin, jos tyttöä haluatte :D

Tos uusimmas Luonto lehdes luki näin :

"Englannissa julkaistun tutkimuksen mukaan hedelmöittymisen aikaan hyvälaatuista ruokaa syönyt nainen saa todennäköisemmin poikalapsen, kun heikommalla ravinnolla ollut nainen.
Sittiön sukupuolikromosomi määrää alkion sukupuolen, mutta äidin elimistö näyttää jotenkin pystyvän "valitsemaan" kohtuun kiinnittyvän alkion sen sukupuolen perusteella.
Vaikuttava tekijä oli energian saanti. Erityisen merkittävä sukupuolta määräävä tekijä on aamiainen: sen nauttivat naiset saivat selvästi enemmän poikia kun aamun paastoajat.
Myös koeputkihedelmöityksissä on havaittu, että enemmän glukoosia sisältävä elatusneste edistää poika-alkioiden ja estää tyttö-alkioiden kehitystä "


No ei se ihme että mulla on kolme poikaa, kun olen niin kauhea mässäilemään ruokaa ja kaikkea hyvää aina :D
 
metsänpeitto
Mä syön kyllä ihan hyvän aamiaisen, toiset kutsuvat sitä lounaaksi tai joinain päivinä jopa lounaan jälkeiseksi välipalaksi.

Mulla on kaksi poikaa ja yksi tyttö. Ja siihen vielä päälle yksi keskenmennyt pojan odotus.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja harula:
Voihan tuossa olla totuutta. Mä en oo koskaan oikeen tykänny syödä aamupalaa (päivällä ja illalla kyllä ruoka maistuu liianki hyvin) ja mulla on kaks tyttöä. =)
En ole koskaan syönyt aamupalaa ja meillä on kaksi poikaa...
 
vieras
En yleensä syö mitään ennen iltapäivää, mutta kahvia juon vaikka kuin paljon ja mulla kaksi poikaa. Tuo kahvinjuontihan on kuulemma sellainen, joka edesauttaa poikasiittiöitä.
 
poika ja tyttö
Tedelehdessä mainittiin että paljon SOKERIA syövill etulis poikia enemmän ja vähempi sokeria käyttäville tyttöjä, siinä oli otsikko että sokerimuroilla poikia tms...mut te ymmärsin niin ettei ollu kyseessä vain aamupala vain et jos käyttää paljon sokeria niin tulis helpommin poikia ja toistepäin. Uusin taikka toka uusin tiede-lehti kyseessä muistaaksein. Itellä toi voisi pitää paikkansa sillä poikaa kun aloin odottaa söin vähän mitä mieleen juolahti mut tyttöä kun aloin oottaa niin olin dieetillä ollu jo jonkin aikaa ja laihduttanut paljon...mut mene ja tiiä... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja poika ja tyttö:
Tedelehdessä mainittiin että paljon SOKERIA syövill etulis poikia enemmän ja vähempi sokeria käyttäville tyttöjä, siinä oli otsikko että sokerimuroilla poikia tms...mut te ymmärsin niin ettei ollu kyseessä vain aamupala vain et jos käyttää paljon sokeria niin tulis helpommin poikia ja toistepäin. Uusin taikka toka uusin tiede-lehti kyseessä muistaaksein. Itellä toi voisi pitää paikkansa sillä poikaa kun aloin odottaa söin vähän mitä mieleen juolahti mut tyttöä kun aloin oottaa niin olin dieetillä ollu jo jonkin aikaa ja laihduttanut paljon...mut mene ja tiiä... :)
Mulla kaksi poikaa ja olen suklaaholisti :p
 

Yhteistyössä