Hakutulokset

  1. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    Joo, samoin mä päätän aina, että en ääneen mollaa miestä ja harmittaa jälkeenpäin :ashamed: On se kuitenkin rakastettava :heart:
  2. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    Ei se sit vielä herännytkään :o Hiukan mua ärsyttää, kun mies on ihan hermona, kun tytsyllä aivastaessa tulee nenästä räkää ( muuten ei edes valu) ja silmät on vetiset. Se on voivottelemassa ja säälimässä ja ennustelee, että nyt tää tauti kestää varmaan tosi kauan :kieh: :kieh: Per..le, kun...
  3. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    Onnea päivänsankareille! :flower: Just ehdin lueskella parin päivän jutut ja nyt tytsy ähisee jo hereille tirsoiltaan, näin tässä aina käy.. Iltanukahtaminen meillä kans tosi vaikeeta, jotain eroahdistusta varmaan kans ilmassa. Eilen vierähti puolitoista tuntia nukkumistouhuissa :kieh...
  4. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 6

    Homma bueno, mä jo hain paperipussia hyperventilaatiota varten, kun luulin tulleeni huijatuks :o :whistle: :o :whistle: No ei vaan :D Vakuutusvirkailija kävi meillä jopa kaks kertaa kotona, eikä ollut mitään puhetta rajoituksista, joten hiukan alkoi mietityttään, oliko tässä kuitenkin...
  5. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 6

    Leijona-äiti myös täällä :wave: Kiitos kaikille synttärionnitteluista :) Siis, mitä häh?! Tapiolassa ei myönnetä korvausta korvatulehduksiin?! Me vaihdettiin vakuutukset just viime kuussa Tapiolaan. Ei sillä, ei tytöllä ole korvatulehduksia ollutkaan vielä, mutta syksy ja hoitoonlähtö...
  6. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 6

    Telkkariruudussa pyöri eilen koko päivän tytsyn kuvat koko viime vuoden ajalta ja musiikki taustalla. Jossain vaiheessa meinas tulla tippa linssiin -tuli niin haikea olo jostain syystä. Ai niin, sai tyttö vielä pienen vauvanukenkin ja se on nyt niin aaaaijaaai! :heart:
  7. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 6

    Osan sain onneks pakastimeen, mutta kaks kakkua jäi syötäväks ja hyvin ne maistui eilen illallakin jo :ashamed: :p Hmm, mä alan sisäistään taapero-sanaa varmaan vasta sitten, kun tytsy alkaa käveleen.
  8. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 6

    Huomenta! Täällä tyttö 1-v tänään! :heart: :heart: Synttärit typistyi puoleen, kun iso osa kutsutuista oli kipeenä. Nyt sitten syön itse ylijääneitä herkkuja.. :x Juhlat meni hyvin ja lahjat oli mieluisia (mm. jääkaappimagneetteja, leikkikeittiö, kirjoja) Eilen illalla muisteltiin...
  9. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Vielä ehdin onnitella Hattaraa, ennen kuin päivä vaihtuu :flower: :flower: Tytsy unten mailla. Meille piti huomenna tulla tytön toiset kummit, mutta ne perui tulonsa, koska kummisetä on kipeänä. Eli juhlitaan sitten vasta sunnuntaina ja jatketaan sit seuraavana viikonloppuna lisää...
  10. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Onnea Kevytmelin pojalle :flower: =) Tyttö nukahti taas autoon, kun palattiin Ideaparkista, mutta nyt nukkuu jo täyttä päätä taas -pelkäsin vähän, että ilta venyy tuhottoman pitkäks. Siellä pieni näkee varmaan unta kävelevistä kavereista, joita tänään näki :heart: Nyt kans nukkuun, olo...
  11. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Kerää voimia vaan Idikseen :) Meillä tyttö otti vaan kolmen vartin päikkärit ja nekin liian aikaisin.. Me lähdetään liikkeelle varmaan kahden jälkeen ja toivottavasti tytsy nukkuu autossa, että on sit pirteenä kun nähdään kamuja ;)
  12. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Yläkerrasta huudellaan.. tarvii mennä ja taidan sinne jäädäkin Nukku-Mattia odotteleen :wave:
  13. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Yks erittäin toimiva konsti: vie mennessäs-tuo tullessas. Siinä säästää aikaa moneen muuhun, mm. hoh-hoijaa -just pyykkäämiseen. Mä laitan kans illalla apk:n päälle (yösähkölle, nuuka kun oon B) ) ja sit aamulla ensimmäiseks tyhjennys. Usein tuntuu kyllä, että koko ajan on jotain pikku...
  14. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Joku näpsä au-pair-poika :laugh:
  15. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Se on hyvä alku! Tsemppiä :flower: :hug: Mulla alkaa yleensä kans selkärangallinen kausi heti, kun saa pari sortumatonta päivää meneen. Viimeks tuli taas vaan joulu väliin ja alamäki alkoi :kieh: :o seli-seli.
  16. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Mä nautiskelin just äsken eilisestä jääneen Daim-suklaalevyn puolikkaan iltapalaks :ashamed: Sinne valui hukkaan taas tän päivän jumppa :| Mulla ei ole minkäänlaista itsekuria tällä hetkellä :kieh: :kieh:
  17. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Tittididii! Meillä alettiiin katsoon jääkiekkoa, sitä finaalia ja mä siirryin koneelle. Ei jaksa nyt katsoo, vaikka yleensä oonkin kiinnostunut. Kuulen kyllä mitä tapahtuu..
  18. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    No niin, ehdin olla sohvalla kaks minuuttia, kun yläkerrasta alkoi kuulua huutelua ja siellä tyttö olikin naama korvissa istumassa pinniksessä, kun menin hakeen. Eli ei toivookaan, että olis jatkanut uniaan.. Jos koittais siis sittenkin sitä kakkupohjan tekoa |O Tyttö tosin pelkää vähän...
  19. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Mun piti mennä tytsyn kans päikkäreille, mutta tuli taas kaikkee "tuikitärkeetä" väliin.. imurointia, imurinletkutelineen uudelleen sijoitus ja nyt oon kasannut täytekakun leipomistarvikkeet jo esille ja into loppui justiinsa |O |O Taidan laittaa hissukseen kamat kaappiin ja mennä sohvalle...
  20. P

    ***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

    Sivut taas vähän tökkii. Tuplaa ja valkoista :kieh:

Yhteistyössä