Hakutulokset

  1. LindaH23

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    Onnea emmimemmille, toivottavasti pikkuinen jaksaa taistella ja kaikki menee hyvin :flower: Omaa napaa: Kävin tänään ultrassa ja kyllä siellä pikkuisella toispuoleinen huulihalkio näyttäisi olevan.. No,hoidettavissa kuitenkin on. Painoarvio oli 1200g ja 90% tyttölupaus (voipi lisätä...
  2. LindaH23

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    Voih.... kiitoksia kaikille jotka ovat mua jaksaneet lohduttaa ja lähettää voimia. Tosiaan tapahtumasta on nyt viikko ja yksin ollessa kotona tuntuu todella pahalle ja itkettää.. HU exän pitäs tulla käymään mun luona,moikkaamassa masuvaavia ja samalla kuuntelemassa ja tukemassa mua.. (outoa...
  3. LindaH23

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    Kiitoksia kaikille halauksista ja lohduttavista sanoista.. Löytyy mulla tukea silloinkin kun vauva syntynyt. äiti tahtos lähteä synnytykseen mukaan ja muutama kaverikin on ilmiottautunut vapaaehtoseksi.. mut tuntuu hiukan tyhmältä ajatella sinne ihminen vahtaan mua ku äkistelen ja pukkaan toista...
  4. LindaH23

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    Mulla ei ole tullut tänne nyt pahemmin kirjoiteltua.. :ashamed: mies jätti mut löydettyään uuden naisen |O Toisaalta parempi näin kun meillä mennyt aika huonosti sen juomisen takia.. mutta tää tapa millä teki nii oli kyllä niin pahasti mua kohtaan tehty. Mutta yksin pärjään,ajan...
  5. LindaH23

    Iltapeliä?

    :kieh: ei onnistunu.. läppäsin pelin jo kiinni... näpytin koko sänkyä kauan aikaa Ei tänään oo mun päivä yhtään... :ashamed:
  6. LindaH23

    Iltapeliä?

    Ai sinullakin v*tuttaa?? Kiva,en oo ainoa :kieh: Mukaan tullaan myös täällä :wave:
  7. LindaH23

    ***ILLaN IDOLS PiNo!! TErVeTuLoA****

    Hyi Kallea!!!!! Siis tuo kuulostaa karmealta.. tykkään Dreamer-biisistä ja aivan hirveeltä kuulostaa Kallen laulamana.. Toivottavasti tippuu
  8. LindaH23

    BB: ANNIINA VOITTOON PINO!

    ANNIINA VOITTOON!!! Muiden voitto ois aivan epäreilua.. Tero nyt on pelannu koko ajan ja se on ihme manipuloija.. johan jo voittanu liikaa kaikkea ja Jarmo vaan ollu liian vähän aikaa että ois ruvennu kiinnostaan. Sillä ei todellakaan ole väliä että ansku ei ole ollut alusta asti,tuli...
  9. LindaH23

    ***ILLaN IDOLS PiNo!! TErVeTuLoA****

    Anna on niin ihana.. Toivottavasti Kalle tippuis :x
  10. LindaH23

    Kuinka moni teistä on raskaana??

    :wave: 24+2
  11. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    löysin nyt ton vihreen timantin...
  12. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    oikein nopeaa kun klikkailee sitä nii sen saa
  13. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    mistä vihree kristalli tai pilleripurkki???
  14. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    ni ton 31312
  15. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    sain punasen gemin sielt kylppärikaapista
  16. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    siis miten sie oot pilleripurkin saanu? siis kylppäristä? mulla se vaan liikkuu mutta en saa sitä tavaravalikkoon.. ja enkä nuita punasta ja vihreetä kristalleja oo löytäny??
  17. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    Entajua enään.. mul on 20kristallia, lapio, 0 avainta, crowbar, lusikka, hammasharja, suihkepullo, keilapallo, ja sytkäri.. ja jonku numerokoodin olen saanu.. nyt ihan jumissa
  18. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    en tiä.. yritin kans saada mutta ei.. kai siihen joku keino myöhemin löytyyy:)
  19. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    mulla pitäs nyt yks avainjostai keksiä ku en pääse yhtee yläkerran huoneista.. numerokoodin olen saanu.. mut en tiä mihin käy
  20. LindaH23

    Onko pelaajia hereillä?

    http://www.arcade.fi/peli/sssg-illusions.html millanenhan tää on??

Yhteistyössä