Hakutulokset

  1. S

    2v puhe

    Meille sanottiin 1,5v. neuvolassa, että jos ei ole tullut yhtään selvää sanaa 2v. neuvolan tienoilla, niin sitten laitetaan ilmeisesti puheterapeutille.. Meillä poika 04/05 ja todella vähäistä on puhe..selviä sanoja ei tule juuri ollenkaan..."äittää" ja "itää"(isi) ja anna, mamma, vauva nyt...
  2. S

    1v6kk minkä kokoisia muilla?

    meidän huhtikuussa -05 syntynyt poika oli 1,5v. neuvolassa 11170g ja 82,5cm :)
  3. S

    Pelottaa hoidon aloitus

    Hoitotäteillä kuuluu kuunnella ja toteuttaa perheen toivomuksia lapsen hoidosta eli kyllä pitäisi antaa lapselle maito pullosta ennen nokosia :) Itse olen ollut p.kodissa töissä ja siellä annettiin lapsille maitopullo ennen nokosia jos vanhemmat halusivat. Meillä kans sama tilanne, että poika...
  4. S

    löytyykö vm-83 mammoja?

    Täällä myös :) Poika 1v. 4kk ja asutaan Pohjois-Suomessa :)
  5. S

    huhtikuussa -05 syntyneitä

    Meidän poitsu syntyi 6.4.05, ja on melkoinen ilopilleri ja aina on vauhti päällä =) Kiukutellakin osaa jos sille päälle sattuu, ja itkee välillä niin pitkään että saa tahtonsa läpi. Ulkona tykkää leikkiä todella paljon :) Lähti kävelemään 1v. 1vko ikäisenä. Pikkuhiljaa on alkanut sanoja...
  6. S

    016-alue

    Hei! Täällä 1-v. pojan äiti myös 016-alueelta. Kirjoittele ihmeessä :) sannal83@hotmail.com
  7. S

    1vuotiaat

    Meidän poitsu täytti 1-v. 6.4 ja käytiin neuvolassa 3.4 ja mitat silloin 9720g ja 76,5cm. Hyvin kasvaa =)
  8. S

    Mailailukavereita!!

    Moi! Olen 22v. kohta 9 kk pojan äiti (04/05). Etsin mailailukavereita ympäri Suomea nuorehkoista äideistä. Olisi mukava päästä vaihtamaan ajatuksia samassa elämäntilanteessa olevilta. Asumme Pohjois-Suomessa. Laitahan siis s.postiosoite, niin kirjoittelen =)

Yhteistyössä