huhtikuussa -05 syntyneitä

meillä neitokainen 23.4 nyt semmoinen meno että ei tämä äitee perässä pysy... kiukuttelu on hurjaa, mutta niin on oppiminenkin.... keneltähän on neiti tempperamentisä perinnyt :whistle: mineen ainakaan mitään tunnusta :LOL: meillä opittiin juuri kävelemään ja nyt päivittäin nauran tuota pientä pingviiniä joka tepsuttaa mennä kieli keskellä suuta :D
 
Poitsu syntynyt 29.04.05!
Meilläkin poika on aikalailla mun perään, mutta jos en ole näkyvissä niin leiikkii TOSI mielellään myös isänsä kanssa! Mutta muuten tuuppaa olemaan sillei että minä en sais ees hävitä vessaan!! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 00:27 KASTEMATO kirjoitti:
meillä neitokainen 23.4 nyt semmoinen meno että ei tämä äitee perässä pysy... kiukuttelu on hurjaa, mutta niin on oppiminenkin.... keneltähän on neiti tempperamentisä perinnyt :whistle: mineen ainakaan mitään tunnusta :LOL: meillä opittiin juuri kävelemään ja nyt päivittäin nauran tuota pientä pingviiniä joka tepsuttaa mennä kieli keskellä suuta :D
Meillä on samana päivänä syntynyt tyttö, joka on myös hyvin tempparementtinen tapaus. Vauhtia ja omaa tahtoa riittää. Koko ajan pitäisi touhuta jotain. Rattaissa ei viihdy enää yhtään, kun pitäisi päästä itse kävelemään. =)
 
Meillä on 6 huhtikuuta syntynyt poika ja todella omapäinen ja paukuttaa päätä lattiaan jos jotain ei saa periksi. Kävellyt on jo 10kk:sta asti ja nyt juoksee koko ajan joka paikkaan ja kiikkuu ku apina. :D

Täällä oli muuten liikkeellä huhtikuussa 2005 syntyneille ketju, mutta on tainnut tipahtaa jo aika alas?
 
Mamma ja tyty05
Minul on myös tyttö syntyny 6.4. Omapäinen, tempperamenttinen, ihana, suloinen.... =) Kävelee lähetty n.10,5kk vanhana. Joitain sanoja tulee kuten äiti, täti, anna, tutti, isi, pappi(pallo), tää jne. Tuo kengät jos pyytää ja vielä samaa paria. On se vaan niin ihana, ku kitisee tälläkin hetkellä sängyssään kun ei malta alkaa nukkumaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 12:38 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 00:27 KASTEMATO kirjoitti:
meillä neitokainen 23.4 nyt semmoinen meno että ei tämä äitee perässä pysy... kiukuttelu on hurjaa, mutta niin on oppiminenkin.... keneltähän on neiti tempperamentisä perinnyt :whistle: mineen ainakaan mitään tunnusta :LOL: meillä opittiin juuri kävelemään ja nyt päivittäin nauran tuota pientä pingviiniä joka tepsuttaa mennä kieli keskellä suuta :D
Meillä on samana päivänä syntynyt tyttö, joka on myös hyvin tempparementtinen tapaus. Vauhtia ja omaa tahtoa riittää. Koko ajan pitäisi touhuta jotain. Rattaissa ei viihdy enää yhtään, kun pitäisi päästä itse kävelemään. =)
juuh meilläkin on rattaat oikeen painajainen äidin hermoillekkin...yrittää koko ajan nousta seisomaan ja sekö suututtaa!!!!!
 
pirpiksenäiti
Meidän neiti synt.17.04.-05 ja kk sitten oppi kävelemään ja meno on aikas vauhdikasta nyt kun pääsee jokapaikkaan ite..Sohville ja keittiön tuolille kiipeilee päivittäin ja uusia temppuja oppii jatkuvasti :) Minä vaan kun en möhö-mahani kanssa meinaa jaksaa juosta perässä (toista odotellaan syntyväksi elokuussa :heart: )
 
heissan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 14:34 pirpiksenäiti kirjoitti:
Meidän neiti synt.17.04.-05 ja kk sitten oppi kävelemään ja meno on aikas vauhdikasta nyt kun pääsee jokapaikkaan ite..Sohville ja keittiön tuolille kiipeilee päivittäin ja uusia temppuja oppii jatkuvasti :) Minä vaan kun en möhö-mahani kanssa meinaa jaksaa juosta perässä (toista odotellaan syntyväksi elokuussa :heart: )
Täällä kanssa 17.4.05 syntynyt taapero... :D pikku herra on mitä menevin, vaikka möhömahaa ei ookkaa en silti meinaa pysyä perässä... :LOL:
 
:)= meillä on muuten nykyään ihan kamalaa tuo syöminen... kaikki ruoka syljetään ulos ja kaikki pahat itää koittaa... kyllä muuten aika-ajoin rassaa äitiliinin hermoja.... mistäköhän mahtaa tempperamentinsa perinnyt :whistle:

ja kaupan karkkihylly on painajainen oikeen viuhahdetaan sen ohi!!!!!
 
Poika syntynyt 2.4.05. Itsepäinen ukkeli, kaikki kielletty olisi niin ihanaa. Itse "syö", siis jotakin menee jo suuhunkin asti, muut ei saa auttaa. Ihanan tomera taapero, osaa myös kovasti halia ja helliä, siis oikea sydäntenmurskaaja :heart:
 
Meidän poitsu syntyi 6.4.05, ja on melkoinen ilopilleri ja aina on vauhti päällä =) Kiukutellakin osaa jos sille päälle sattuu, ja itkee välillä niin pitkään että saa tahtonsa läpi.
Ulkona tykkää leikkiä todella paljon :)
Lähti kävelemään 1v. 1vko ikäisenä.
Pikkuhiljaa on alkanut sanoja tulemaan..äiti, pappa, hauva.
Ymmärtää puhetta todella hyvin :)
<br><br>
 
Äitskäläinen
Meillä 21.4.05 syntynyt poika.

Kävelemään lähti viikon yli 1v ja nyt juoksee ja kiipeilee täydellä vauhdilla koko ajan.

Omaa tahtoa löytyy ja olen sanonutkin että ei kai se ole kumma että äiti ja poika löyvät sarviaan yhteen harvase päivä kun äiti on oinas ja poika härkä ja molemmat varsinaisia pässejä =) . Nyt meneillään minä itse kausi, kaikkea pitää yrittää ite ja auttaa ei saa vaikka lusikka olis syödessä nurin päin kädessä.

Meijän poju ei kyllä ole perinteinen suomalainen mies kun on niin kova puhumaan ja pussaamaan. Keskustelee omalla kielellään vaikka kuinka kauan ja halailee, on aiii ja pusuttelee kovasti. Ja sosiaalinen tapaus on tämä meijän ukkeli kun juttelee vieraillekin ja menee hetken juteltuaan syliinkin. Ihan päinvastainen kun meillä esikoistyttö oli tämän ikäisenä kun vierasti melkein kaikkia tuttujakin. Mutta niin vaan on erilaisia nämä samankin perheen lapset.

 
Täällä 21.4.05 syntyneen tytön äitee. Tyttö on hirmuinen energiapakkaus, koko ajan on menossa. Kiipeilee joka puolelle ja tykkää kaikista mikä pärisee. Eli autot, traktorit, veneet ja ruohonleikkurit on POP :D

Temperamenttia löytyy, kiukuttelee jos ei saa haluamaansa, puree, läpsii, itkee jne.. Mutta osaa olla myös suloinen, pusuttelee, halii, hoitaa nukkeja jne.

Kävelemään neiti lähti alle vuoden iässä, nyt on alkanut tulla uusia sanoja. Sanoo kakka, kukka, kiikkaa, vauva, poppa, äiti, isi, Hilla (koiran nimi), ei, kiikki (=kiitti), poitti (=pois), mummo, ym.

Kaikenkaikkiaan ihana, pirteä äitin kulta :heart:
 

Yhteistyössä