Hakutulokset

  1. I

    Laihdutus/ Painonpudotus / elämäntapojen muutos alk. Ma 23.3.2009

    tupla-äippä Sullahan oli edellinen pudotus tosi hyvä, monestihan käy niin, että kun joku vko tippuu reilusti ni sit keuraavalla kerralla pysyy samassa tai hieman nousee. Ei kannata masentua. Olet sitäpaitsi onnistunut laihdutuksessa suorastaan kadehdittavan hyvin.. Mulla on punnitus päivä...
  2. I

    Uniapneaepäily alle kouluikäisellä, kokemuksia?

    Kuinka usein/paljon ja äänekkäästi lapsenne kursaavat kun on epäilys/todettu uniapnea?
  3. I

    Laihdutus/ Painonpudotus / elämäntapojen muutos alk. Ma 23.3.2009

    Äsken tuli kiire lähtö kun esikko heräsi. Mulla siis pudotettavaa ihan reilusti noin 15kg, enemmänkin varmasti vois, mutta en ole mikään laiha koskaan ollut ja ajattelin, että ihan realistiset tavoitteet olis varmaan hyvät. Lähtöpaino 91,3 ja tavoite 75kg, että näillä eväillä eteenpäin =)
  4. I

    Laihdutus/ Painonpudotus / elämäntapojen muutos alk. Ma 23.3.2009

    Voisin liittyä joukkoonne. Olen ajatuksissani laihduttanut jo muutaman viikon, mutta tulokset vain ovat kovin kehnonlaiset. Ehkä saan täältä teidän joukostanne tsemppiä ja vinkkejä jotta tulee vauhtia tähän taistoon... Imettelen nuorimmaista vielä, joten painonpudotusvauhti ei voi olla kova...
  5. I

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    Ja taas plussaa.. tiistaina oli siis tuo punnitus ja painoa 91.3kg eli 300g enempi kun viikkoa aiemmin :headwall: Kyllä sitä on heikko luonne. Vaikka nyt ajattelen, että tänään en enään syö mitään herkkuja, niin kohta taas kaarran kohti kyökkiä.. Jaahas, ei tässä nyt kyllä muu auta kuin...
  6. I

    Jatkuvat ongelmat nukkumisessa..

    Vois olla, että unipäiväkirja auttais, millaisia asioita ja kuinka tarkkaan markkasit. Ruokapäiväkirjasta on kokemusta, mutta mitä kantsis unipäiväkirjaan laittaa?
  7. I

    Jatkuvat ongelmat nukkumisessa..

    Taisin kirjotella niin pintapuolisesti, että kokonaiskuvaa on mahdoton saada. Tällä hetkellä poika nukkuu yönsä mielestäni aika hyvin, herää suunnilleen pari kertaa ja sitten 6 pystyyn. Haluaisin itsekin lähteä ulos jo aikaisemmin, mutta meillä on myös pieni vauva joka on taas loistonukkuja...
  8. I

    Jatkuvat ongelmat nukkumisessa..

    Poika on 2v 2kk ja meillä on ainaisia ongelmia unien suhteen. ongelmat välillä vaihtuvat mutta jotain on jatkuvasti meneillään. Hän on ollut aina huono nukkumaan aina heräillyt paljon yön aikana, nyt pikkuhiljaa hän on alkanut nukkumaan paremmin. Ongelmana on nyt lähinnä se, ettei hän pysy...
  9. I

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    tiistaina oli punnitus ja pikkasen oli miinusta, nyt paino oli tasan 91. nyt on siis lähtenyt 1.8 kg. Ei mitenkään huikea saavutus, mutta sunta on oikea, siitä olen tyytyväinen. Ongelmakohtinani on tuo vatsa ja sitten lantio. Olen aina ollut paksureisinen, toki haluan, että nekin...
  10. I

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    Kyllä tää on vaikeeta, miten ihmeessä pystyn lopettamaan herkut. Mulla kun on se jokotai, joko vedän herkkuja kaksin käsin tai en ollenkaan. Keskitietä ei mun kohdalla ole :headwall: Tuon syöpöttelyn lisäksi mun ongelmana on liikunnan puute. Jotenkin tuntuu, että ei ole aikaa tai...
  11. I

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    no, onneksi oli pieni kirjoitusvirhe, voi veljet kyl masentais jos olis 100kg tullut viikossa.. :laugh: Ideaköyhä: on kyllä totta, että jos on murheita, niin ei kyllä jaksa keskittyä laihduttamiseen. Mulla ainaskin vaikuttaa aika pienetkin asiat omaan vireyteen ja laihduttaminen kuten me...
  12. I

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    ideaköyhä mulla on ihan sama homma, lähden usein ostamaan herkkuja jos ei niitä satu kaapista löytymään tai sitten laitan miehen asialle.. Ja jos niitä herkkuja ei saa niin ruokamäärät kasvaa valtaviksi. Sen lisäksi käyn jatkuvasti kaapilla jotain napostelemassa. Mulla kylläkin alkaa toi...
  13. I

    kertokaa miten laihdutatte?

    Hei kertokaa mulle, että mikä se kiloglubi on?
  14. I

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    Aika hiljaiselta vaikuttaa..Mitkä on kenenkin kompastuskivet laihdutuksen suhteen? mulle on hankalia lasten päiväuniajat. Silloin yleensä pyrin tuon meidän jääkaapin tyhjentämään ja toinen on sitten taas illalla kun isompi lapsista on nukkumassa. mulle on varmaan neuvolassa iskostettu...
  15. I

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    No niin, puntarissa käyty ja painoni on 92,8kg eli siitä sitten lähetään rutistamaan. Mulla on kanssa pari lasta 2v. ja 6kk. Mulle kävi kyllä niin köplästi tuon painon kanssa kun kuopusta odotin, että ihän häveten saa kertoa.. Mulla todettiin raskausajan daiapetes viimesimmässä raskaudessa...
  16. I

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    Ja hei mikähän se kiloklubi on? Siitä kun puhutaan niin...
  17. I

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    Moikka, mahtuuko mukaan? Olen tälläinen ikuinen laihduttaja, mitä enemmän laihdutan, sitä tiukemmin kilot pysyy ja ruoka maittaa.. Eli pituutta mulla on 173cm ja painoa noin 93kg. Mun ongelmana on tää kotona oleminen, jääkaappi on siis liian lähellä :laugh: Olen erityisen perso kaikelle...

Yhteistyössä