Hakutulokset

  1. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Moi! :) Tänään käytiin taas sairaalassa painoarvio ultrassa ja keskikäyrällä vielä kasvaa. Huh mikä helpotus. Sokerit on koko ajan vaan paremmat ja siis jo lähes täydelliset, jes! Vauva taas perätilassa, mikä nyt vähän jännittää, mutta kääntyy varmaan vielä monesti ympäri ennen synnytystä...
  2. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Kiitos tsempeistä teille! :) Höpöttelin tänään äitin kanssa tästä tilanteesta. Lupas tulla kiireellä Mikkelistä kun synnytyssupistukset sitten joskus alkaa. Eli siis tukihenkilö on mitä parhain, vaikka se lapsen isä ei sinne haluakaan. Lupas olla sitten tekemisissä lapsen kanssa, mutta...
  3. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Heippa taas. Mun on nyt pakko tulla tänne purkamaan teille pahaa oloa. Tämän lapsosen isä päätti ottaa ja lähteä. Mussa tuntu nyt olevan vikaa niin paljon, ja monia tekosyitäkin kuulin. Mikä lie sitten oikeesti syynä. Kenties pelottaa perhe elämä. Itkettää vaan koko ajan ja sitten stressaan...
  4. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Pikasesti vielä vastailen. Kiitos neuvoista teille. :) oon vaan saanu sellasen käsityksen, että pelkopolille on vaikee päästä. Kipua en pelkää, vaan piikkejä ja veitsiä. Se pelko on niin paha, että paniikki iskee niistä ja oksennus lentää ja joskus lähtee taju.. Yks nieluleikkaus meni niin että...
  5. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Heippa hei taas! Kiva tietää, etten oo ainut joka on vähän hurahtanu shoppailemaan jo vauvalle kaikenlaista. Meillä ei siis paljon enää tavaraa puutu. Viikonloppuna käydään hakemassa käytetty pinnasänky ja sitä varten vähän vaaleanpunasta kalustemaalia niin pääsen ahertamaan. Sitten on...
  6. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Äitiysavustusta voi hakea kun 22 raskausviikkoa on täynnä, ja neuvolasta on annettu raskaustodistus. Haettava viimeistään 2kk ennen LA. Täällä jo odotellaan kovasti :) Mami & möntti 21+2
  7. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Osanotot mangonalle :( Sitten omia kuulumisia. Tänään oli rakenneultra ja kauheestihan sitä tietenkin jännitti onko kaikki hyvin. Onneksemme pikkunen oli tosi hyvin kehittynyt eikä lääkärillä ollut mitään huonoa sanottavaa. Nyt on niin onnellinen olo kyllä! Saatiin jopa 4d kuvaa kun lääkäri...
  8. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Argh! Mä oon melkee koko ajan hyväntuulinen. Mut sitten ku tulee joku itku tai raivokohtaus niin meille tulee ihan hirvee riita. Mun mies ei tajuu ollenkaan, vaikka sille oon sanonuki, että oon herkkä itkulle ja raivolle tälleen raskaana. Oon siis aina väärässä :) Hohhoijaa. Muissa asioissa...
  9. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Moikka! Meillä on hirmu vilkas pikkunen vissiin masuasukkina. Eilen tuntu paljon myllerrystä pitkin päivää ja illalla nukkumaan mennessä mulla ihan keskeyty kirjan lukeminen ku säikähin ku semmonen potku jysähti masuun. Kivahan se on, että potkiikin :) oli vaan eka tälläne kunnon potku...
  10. P

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    21v./1.lapsi/LA 22.6./ NKL Heippa hei! Oon jonkin aikaa jo seurannu sivusta, ja nyt sain vihdoin itekin liityttyä tänne :) Mulla nt- ultra käyty ja kaikki oli hyvin. Huomenna on toinen neuvola, jossa sit toivottavasti kuunnellaan ekaa kertaa sydänääniä <3 jännittää kauheesti, yks km...

Yhteistyössä