Hakutulokset

  1. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Moikka Sera ja Barba! kiva kun huomasitte kirjoitukseni. Monesti tosiaan miettinyt teitä. Pitäisiköhän sit kuiteskin liittyä sinne facen ryhmään. Aikas vähän tulee sitä käytettyä. Eihän kukaan mun kavereista pysty näkeen mihin ryhmään olen liitynyt? Laitanko jommalle kummalle teistä mun nimeni...
  2. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Olen monesti miettinyt mitä teille kaikille kuuluu. Olisi kiva kuulla teidän kuulumisia jos vaan satutte vielä käymään näillä sivuilla. Minä en sillon aikanaan tullut sinne facen ryhmään. Onkohan lisää vauvoja syntynyt? Meillä on aika mennyt poitsun kanssa mukavasti ja nopeasti. Nyt ollaan...
  3. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Tännehän on tullut tosi paljon ihania uutisia. Onnea plussasta Gabi, baby ja iinamiina. Tässä ketjussa on ollut käsittämättömän hyvä onnistumisprosentti. Barballe onnittelut tyttö vauvasta sekä evitalle ja lilille onnittelut pojista. Aikas monta poikaakin jo...
  4. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Vihdosta viimein pääsin koneelle. Mun kone temppuillut pari päivää ja puhelimella en pääse enää sivuille. Meille syntyi poika 12.7. Mitoin 3350g ja 50cm. Sunnuntaina päästiin kotiin. Synnytys meni hyvin, ei ollutkaan niin kivulias kuin etukäteen pelkäsin. Kolme päivää käynnistettiin. Vauva on...
  5. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Täällä sitä vielä odotellaan, mitään edistystä ei tunnu tapahtuvan. Supistuksiakaan ei ole enään tullut edellisen kirjoitukseni jälkeen. Aika tuntuu käyvän tosi pitkäksi. Jokohan marlaa on ehtinyt ensin? Tsemppiä sinullekkin jos vielä odottelet!
  6. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Gabi, kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa ja ihanaa että olet löytänyt uuden rakkauden rinnallesi. Minä täällä kotona vielä masun kanssa. Eilen illalla alkoi pieniä supistuksia ja tänään aamulla tuli hiukan kovempia mutta nekin loppuivat. Täytyy lähtee kävelylle kun mies tulee parin tunnin...
  7. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Baby ja snoww, pahoittelut teille ja paljon voimia. Toivottavasti syksyllä onnistuisi teilläkin. Mitäs muille odottajille kuuluu? Jokos marlaalla on tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä. Minulla ei ole mitään merkkejä vielä, supistuksiakaan ei ole tullut...
  8. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Snoww: Onnittelut plussasta! Baby: Hienoa että saittekin 4 solua, peukut pystyssä että hedelmöittyisi hyvin. Saatteko huomenna väliaika tietoja? Minulla täällä menee viikot pikkuhiljaa eteenpäin. Selkä kipeytyy töissä kovasti, viime viikon olin saikulla ja nyt on tää viikko lomaa. Muuten ei...
  9. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Snoww tsemppiä tulevaan hoitoon! Peukkuja pidän pystyssä että nyt onnistusi! Ei minulla ole kaksosia. Tämä on ensimmäinen lapsi mikä on nyt masussa. :)
  10. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Heissan kaikille taas pitkästä aikaa! Kielolle suuret onnittelut, aivan mahtavaa! Iinis, snoww ja baby voi kun tekin plussaisitte pian. Kovasti tsemppiä ja jaksamista teille. Onko seuraavista hoidoista tai passeista tietoa? Tietääkö marlaa vauvan sukupuolta? Onkos barba ja evita käyneet jo...
  11. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Heissan taas kaikille! Babylle pahoittelut negasta. Voimia ja halaus. Iinamiinalle onnittelut kyytiläisistä! Nyt tulee ihan varmasti seuraava plussa. Onkos vielä mitään tuntemuksia? Susulle lohdutushali koiran lopettamisen vuoksi. Sera: Minuakin kiinnostaisi synnytyskertomus, jos vielä...
  12. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Baby, Onnea kyytiläisestä! Nyt peukut pystyssä että tarraa kiinni!
  13. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Moikka kaikille! Eilen oli neuvolassa käynti. Oli ihana kuulla taas pikkuisen sydänäänet. Rakenneultra olisi reilun kahden viikon päästä. Välillä tuntuu että viikot menee tosi hitaasti. Nyt on iskenyt pieni flunssa, huominen vielä saikkua. Mitähän kaikkee barba haluaisi tietää? Minulla on...
  14. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Onnea Einalle ja koko perheelle tyttö vauvan johdosta!
  15. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Moikka taas kaikille pitkästä aikaa! Shayna: Kiva kuulla sinustakin ja onnea tyttö vauvasta! Olenkin välillä miettinyt mitä sinulle kuuluu. Lili: Onnea huomiselle! Kyllä siellä kaikki on hyvin. Minulla oli myös alkuraskaus ihan oireeton. Eina: Sinä jo kohta saat pikkuisen syliin. Ihanaa...
  16. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Ihanaa barba että kaikki on kunnossa!
  17. W

    KESÄ 2010 hoidot

    LILILLE HURJASTI ONNEA PLUSSASTA! Barba: Iso halaus sinulle! toivottavasti kaikki on kuiteskin hyvin. Iinamiinalle pahoittelut!. Voisko se hcg lähteä kuitenkin vielä nousuun jos on myöhäinen kiinnittyminen?
  18. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Lilille hurjasti onnea ja halituksia kyytiläisistä! Nyt paljon tarrasukkia mukaan! Nt-ultrassa käyty keskiviikkona. Kaikki oli hyvin. LA olisi 25.6. Oli tosi ihanaa nähdä pikkuinen, kun olen koko ajan hermoillut että onko kaikki hyvin kun ei ole ollut mitään oireita paitsi ihon kuivuminen...
  19. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Evitalle onnea plussasta! Lilille tsemppiä ja onnea punktioon! Itsellä edelleenkin ihan epätodellinen olo tästä raskaudesta. Oireita ei ole ollut juur ollenkaan. Pahoinvointia ei ole ollut kertaakaan. Rv8 asti oli pientä tuhruvuotoa 2-3 kertaa viikossa mut sekin on nyt onneksi loppunut...
  20. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Barba: Mielettömästi onnea plussasta! Snoww: Pahoittelut. iso halaus!

Yhteistyössä