Hakutulokset

  1. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Bongasin oviksen tikuttamalla, ja sen jälkeen haaleni ovisviiva selvästi. Jollei se sitten uudestaan tullut..lopetin oviksen mittaamisen siihen haalenneeseen viivaan..ja joillakin vissiin hcg nousee hitaammin kuin toisilla = näkyminen testissä kestää?
  2. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eipä täälläkään päin auta kuin odotella, sattui aamulla tehty testi silmiin roskiksen päällä ja siihen on ilmestynyt toden totta hento viivanpaikka. Kp 29/26-28 ja dpo 16. Huomenna aamulla teen herkemmän testin (apteekin ultra) olikos jollain tästä testistä kokemuksia?? Menkkoja ei siis kuulu...
  3. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Millaisia herkkyyksiä noissa raskaustesteissä sulla on ollut mitä oot tehnyt? 10 vai 25? Kannattaa varmaan soittaa tk:hon uudestaan ja pyytää verikoetta..
  4. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    KP 29/ 26-28 täällä, negatiivinen testi Inst Alertin kasetilla..eiköhän ne menkat ala vielä tänään :(
  5. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täälläkin piinaillaan..kp 26/26-28...vielä ei menkoista merkkiä, olotilasta en sano mitään, kun kuitenkin kuvittelen kaiken näköistä :D Perjantaina testaan, jollei menkkoja näy.
  6. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tossu-83, näkisköhän ultrassa tai sisätutkimuksena tms sen mahollisen arpikudoksen? Mulla katottiin kerran sisätutkimuksena suolalioksella pumpaten kohdun seinämää (polyyppiepäily, ei ollutkaan mitään). Täällä kp 25/ 26-28, ja dpo 12. Pahimmat vatsanpoltot jääneet mutta kohtua viiltelee...
  7. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jaaha, negaa näytti tän aamuinen testi, pitäis vaan malttaa odottaa ja katsoa, alkaako menkat vai ei. Oon pitänyt itseäni aina suht järkevänä ihmisenä, mutta täytyy tunnustaa että nyt kun ollaan aloitettu vauvantekohommat, tuntuu vippavan ja pahasti :D Noita ovulaatiotikkujen käyttöä...
  8. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eva-Maria, kyllä tuo plussalta näyttää :)
  9. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heipsistä! Piinailijoiden joukkoon liityn minäkin, kp 23 / dpo 10. Toinen yrityskierto vasta menossa, ja ikääkin on. Nyt on sitten ollut nin paljon erilaisia oireita, että joko mulla on joku superpöpö tai sitten oikiasti oon raskaana. Oviksesta asti rinnat alkaneet kipeytyä, koko ajan enemmän...

Yhteistyössä