Hakutulokset

  1. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei voi, mun mielestä, aattelin soitella tänään neuvolaan aikaa <3
  2. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Mie oon tainnukkin ny plussata, katsotaan vielä uudelleen loppuviikosta :) Jännää!!
  3. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Siitä ultra-testistä vielä, mulla ilmesty vaaleanpunertava viiva nimenomaan testiajalla..ja vahvistui eilen ja tänään. Voiko se sitten toisilla toimia eri tavalla..
  4. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä olen noita Ultria testannut nyt kolme kappaletta peräkkäisinä aamuina ja hyvin vahvistuu. DPO10 eka haalea viiva :)
  5. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä viiva vahvistunut eilisestä, jännittää! Menkkojenkin pitäis alkaa vasta loppuviikosta! Tänään ostamaan pari herkkää testiä lisää ja varmaan semmonen digitestikin pitäis ostaa...kääk! Voihan nenä, olin ihan varma, ettei tässä iässä selvitä ilman hoitoja..
  6. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @viipulainen juuri miehelle vitsailin että eikai tuu kaksoset jos näin aikaisin näkyy..mies kun on identtinen kaksonen ja myös mun puolen suvusta, äidin siskolta löytyy identtiset...kääk, nyt alkos tosissaan jännittää :D
  7. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    tässä tän aamuinen haamulainen dpo10 :)
  8. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Untuva79 mullakin oli vain pienen pientä juilimista muutaman päivän alkuun, sitten tuli kahtena päivänä peräkkäin tunteenpurkauksia (ärtyilyä miehelle ja itkukohtaus, myös nyt dpo 10 valtava itkukohtaus) mitkä ei oo ollenkaan tyypillistä mulle. Tämänaamuinen hento viiva on testattu apteekin...
  9. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toden totta, tänään dpo 10 ja hennon hento viiva tuli raskaustestiin...testasin siksi näin ajoissa kun oltiin pe-illalla olutfestareilla ja taisin kolme sellaista yhden desin maistelulasia juoda..aamulla ihan kauhea krapula, siis ihan kuin olisi viimeisen päälle juopoteltu :D Onneksi ei tullut...
  10. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Mun mielestä tehdään siinä vaiheessa, jos verikokeissa paljastuu kohonnut riski kromosomihäiriöihin.
  11. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jollei menkkoja näy, koita aamupissasta, sen pitäis olla parhaiten konsentroitunutta :)
  12. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hyvin oli kerrottu! Edelleen valkovuoto jatkuu, lämmöt 36,6- 36.7..dpo6. Olin hieronnassa eilen, ja yritettiin alaselkää ja lantiota päästää jumeista, teki ihan jumalattoman kipiää lantioon ja kohdun seutuville :o saas nähdä, jännittää! Viikonloppuna pitäis oluttapahtumaan osallistua, mutta...
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä yk3 ja dpo 5, pari pikku juilintaa ollut alavatsassa/kohdun tienoilla ja munasarjoissa, ei mitään sellaista olotilaa kuin viime kierrossa, missä oli hirveitä hikipuuskia, kauheita vatsakipuja jne. Toivottavasti jatkuukin näin. Lämmöt otin eilen ja tänään, eilen 36,5 ja tänään 36,6. Mites...
  14. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love: - taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi - murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi - Miri81, 36v., yk 2, 2. lapsi - Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi - mussu81, 35v., yk 1, 4. lapsi - piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi -Charlotte82, 35v. yk 3, 3. lapsi - Oliivipuu79...
  15. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tyty ilmoittautuu mukaan, olenkin muutamia viestejä kirjoitellut jo himotestaajien puolella :) Olen 38 nyt kesällä täyttänyt ja eka on haaveissa. Kesäkuussa aloitettu yrittämään ja nyt on yk3 menossa, kp 10/27-30, kierron pituus heittelee muutamalla päivällä, ovista odotellessa.
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Okei, se saattaa olla sitten sellainen..
  17. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Meillä lähti yk3, mies vaati mun tehdä ovistestiä jo eilen, vaikka yritin vakuutella että vielä ei kannata, vasta maanantaina alotan uuden testikierroksen :D Tikutin kuitenkin ja tuttu haalea viiva tuli, mulla tulee yleensäkin haaleaa, mutta ovis on tosiaan ihan tumma viiva. Ihan...
  18. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oi onnea, selvä plussa :) :)
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä oon tikutellut nyt kahdessa kierrossa apteekin ovulaatiotestillä, ja olen saanut selkeästi tummemman viivan kun ovulaatio on ollut, minulla viivat tummui parina päivänä ennen ovista, ja sulla näyttäs alimmainen olevan nyt plussa :)
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täti tuli kylään että se siitä piinailusta, uutta kohti!

Yhteistyössä