Hakutulokset

  1. Brummelisa

    Uroskoiralle nimi. Ehdotuksia?

    Meillä Sam.
  2. Brummelisa

    Mitä mieltä olette yläkoululaisten taksvärkkipäivästä ?

    Ehdottomasti taksvärkin kannalla, mutta ei puolukkametsään, koska täälläpäin on aivan hirveesti hirvikärpäsiä, jotka jopa kaivautuu ihoon ja muutenkin on ikäviä. Minun mielestä olisi aivan mahtavaa, jos kaikki voisi suorittaa taksvärkin vanhain-, päiväkodissa jne. siis kaikissa instituuteissa...
  3. Brummelisa

    Huhuu Rieputarallaa....

    No toi oli todellakin täysosuma!
  4. Brummelisa

    Huhuu Rieputarallaa....

    Kertoisitko minulle miten toimia. Lapset ovat suomenruotsalaisia eli opiskelevat suomea. Kotitehtäviä: Kerro mitä värinen auto on? tyyliin joka viikko. Miten voisi opettajalle nätisti kertoa, että tää ei oo suomee. En halua loukata opettajan tunteita enkä halua, että lapseni saisi...
  5. Brummelisa

    Lapsi haluaa lähteä lukioon toiselle paikkakunnalle

    Meillä esikoinen 70 km päässä IB-linjalla. Asuu tosin kotona, mutta mamma vie joka aamu 6:10 kirkonkylälle, josta lähin bussi kaupunkiin lähtee. Ja iltaisin haetaan 18:00. Kuskaan mielelläni kun tyttäreni löysi koulun, jota rakastaa.
  6. Brummelisa

    Nimipalvelu on hauska.

    Meillä 4 lasta 1. alle 197 kaimaa 2. alle 1314 kaimaa 3. 3672 kaimaa 4. alle 416 kaimaa äiti 23 032 kaimaa isä 114 804 kaimaa Jos 3. nimestä putoisi kaksoiskonsonatti pois olisi kaimojen määrä yli 70 000. Kuinkas teillä?
  7. Brummelisa

    Muita onnekkait??

    Mies lomalla jipii!! No ei ihan nyt lomalla 5:30- 21:30 työpäiviä tuo vetää minkkien kaa.
  8. Brummelisa

    Ruoan kanssa erityisen nirso lapsi - oletteko käyneet ravitsemusterapeutilla?

    Tähän ei voi muuta sanoa kuin ... Joo ei varmaan kuole ei, mutta olishansekiva kun toi söis. Poika 16 v 188cm 51 kg
  9. Brummelisa

    Haluaa koiranpennun :) NYT

    YouTube - ‪Bellas midsommar‬‏
  10. Brummelisa

    Paras lahja, jonka olet saanut?

    Minulla valkoinen pehmolelu kissa -77. Äitini olessa sairas mummu vei minut kouluun ja minä ihailin kissaa lokakuusta asti näyteikkunassa ja jouluna se löytyi paketista :)
  11. Brummelisa

    Rakastunut

    Ok, oon nähtlävästi sokeekin ; )
  12. Brummelisa

    Rakastunut

    :heart::heart::heart: YouTube - ‪Bellas midsommar‬‏ Mikä rotu?
  13. Brummelisa

    Apua, haluun kanssa..

    Bella & Co. - Min blogg kommer att handla om Bella, vår hund av rasen Landseer som kom till oss den 2 april 2011, och hennes liv i en 6-personers familj med två katter och en hund samt en kanin. Enjoy!
  14. Brummelisa

    Ihana poika tuo 11v, haluaa tehdä meille ruoan tänään =)

    Meillä kanssa tämä muffinsi inostu kesti 13-14 v asti, mutta vieläkin tekee pyydettäessä. Ihanaa oli toi aika, kun soitettiin "saanko käyttää tätä ja tätä" :) Rollolle ihanaa, minä: 4 lasta ja äiti keittää.... Tosin lapset auttaa, mutta ei vaapaaehtoisesti :)
  15. Brummelisa

    neljän lapsen äiti länsirannikolta

    neljän lapsen äiti länsirannikolta
  16. Brummelisa

    Dilemmma- jatkoa ihmisten peseytymis kysymykseen- Miten ihmiset hengitti ennen kuin happi(ilma) keksittiin?

    Ei ihme,:'( että niin paljon ihmisiä kuoli ennen.
  17. Brummelisa

    Toimitus kysyy: Minne kesällä lasten kanssa?

    Alahärmän Power Park on päämäränä taas ensi kesänä. Lapset (4 kpl) ovat nyt 5-16v vanhoja ja 3 viimeistä vuotta olemme käyneet Ala-Härmässä. Syyt: paras huvipuisto meidän lähellä isoille ja pienille lapsille. Mahtavan puhdasta ja roskiksia löytyy(olipa outo syy?). Ihan tosi jopa pian 17-v...
  18. Brummelisa

    Joku hyvä huonepeli kehiin!!!

    Kaikki muu menny läpi, mutta miten tietokoneen saa pyytämään koodia? :headwall:

Yhteistyössä